סוף סוף שיש לי בעייה...

סוף סוף שיש לי בעייה...

אוקי אז זה הולך ככה יש לי חברה ויחסי המין ביננו תקינים אבל היא מתערשת אני ישתמש בקונדום הקטע הוא שזה נמאס זה כמו להתקלח עם מעיל אפילו הבאתי לה בדיקות שמוכיחות שאני לא חולה בשום מחלת מין והיא עדיין מסרבת...מה אני עושה? פעם ראשונה שאין לי עצה לעצמי
 
זה מתוך פחד ולדעתי אתה צריך להבין

אותה.כן היום יש הרבה מחלות.אתה לא צריך להפגע מזה זה מתוך חשש להדבק כמה זמן אתם ביחד?אולי היא עדיין צריכה קצת זמן בשביל שהיא תרגיש שהיא מוגנת ותבטח בך..קשה לסמוך על אנשים היום לצערנו
 

EverMan

New member
טוב מאוד ! לפחות החברה

יודעת מה היא עושה. עדיף להתקלח כמה דקות עם מעיל מאשר לחיות כל החיים עם איידס או לקבל כל מחלה אחרת. החברה שלך מפגינה אחריות למופת. אני לא יודע כמה זמן אתם ביחד... אבל תן לה את הזמן שלה , שהיא תלך לבדיקות אצל גניקולוג , תלך אתה לבדיקות שלך אצל רופא. היא תעבור לגלולות אם תרצה בכך.
 

humuschipsalat

New member
בוא ואני יספר לך סיפור

זה סיפור אמיתי שקרה באמת ולצערי יכול לקרות לכל אחד אפילו אם הסיכוי לכך שואף לאפס. רוני וענבל היו חברים כבר 4 שנים וכמו שאתה רוצה בדיוק גם רוני החליט שנמאס לו מקונדומים אחרי שנה. הם עשו בדיקות שיצאו שליליות וענבל עברה לגלולות. יום אחד ענבל החליטה לצאת לחופשה באילת עם חברותיה הטובות שחלקן היו........ רווקות שידעו להנות מהחיים. ירד הערב באילת והן הלכו לבלות רקדו שתו עשו שמח ובלי להרגיש ענבל מצאה את עצמה מזדיינת במלוא המרץ עם מישהו שבבוקר שלאחרי אפילו את שמו לא זכרה. הם עשו זאת ללא קונדום וכשחזרה לרוני הם שכבו כרגיל ללא אמצעי מניעה לאותו בחור מאילת היה איידס כך שהיא נדבקה וגם הרסה לרוני את החיים והדביקה אותו גם.
 
אני חושב שצריך לקחת דברים...

בקצת פרופורציה, אני לא חושב שיש שום דבר רע שברגע שנכנסים לקשר זוגי רציני, ועובר הזמן חלון של הבדיקת איידס, ונבדקים (כמובן שהקשר מונוגמי), ויש רצון לעבור לגלולות כאמצעי מניעה צריך להימנע מזה בכל תוקף... אני לא יודע מה לגבייך, אבל נשים שאני אכנס איתן לקשר רציני ומונוגמי לחלוטין הן נשים שאני אסמוך עליהן ב-100% שלא יישכבו עם אנשים אחרים, ושאם עשו את זה, הן יהיו אחראיות ולא יעשו את זה בצורה לא מוגנת ו\או ימשיכו לשכב איתי בצורה לא מוגנת. כמובן שתגידי לי שזו תפיסה נאיבית והעולם הוא לא תמיד ככה ובלה בלה בלה, וברוב המקרים אני אסכים עם זה ב-100%, אבל במקרה של קשר רציני? אם שני הצדדים מעוניינים ומודעים להשלכות (ניראה לי שרוב האנשים לא כל כך מודעים לבעיות הרפואיות העלולות להיגרם מלקיחת גלולות) אין שום בעיה עם זה.
 
תעשה מה שהיא אומרת לך! ../images/Emo26.gif

הקונדום לא נועד רק למנוע מחלות מין, הוא נועד גם למנוע משו שנקרא הריון - משו שאתה לא תחווה :)
 

miss tamborin

New member
הקונדום הוא כמו שאמרו מעליי..

למניעת הריון ומחלות מין ועדיף לך להשתמש בו מאשר להיות אבא בגיל צעיר נכון? חוצמזה שאם היא מעוניינת שתשים אותו אתה צריך לכבד אותה ולא לנסות לשכנע אותה לשומדבר.
 

הדרומית

New member
או קיי../images/Emo80.gif

החברה שלך מגלה אחריות מדהימה. גם אם החברה שלך לוקחת גלולות אני חושבת שלא כדאי שתסתכנו. כדאי שתקיימו יחסי מין עם קונדום, גם אם אין לך מחלות מין. כי מחלות מין תמיד יכולות להיות. גם אם עשית בדיקת איידס, תמיד הגיוני שהבאת ביד בידיים לא נקיות ונוצרה איזו פטרייה. אני מכירה את זה טוב- מניסיון של חברה שלי. חוץ מזה איך אתה יכול להיות בטוח שלה אין שום מחלה? פטרייה? פצע? משהו שאתה עלול להידבק בו? דבר שני, יש גם את עניין ההריון- שאותו אפשר לפתור על ידי נטילת גלולות. אבל גם גלולות לא מבטיחות שהחברה שלך לא תכנס להריון במאה אחוז. אני חושבת שכדאי שתתפשר בקטע הזה. יש עוד דרכים שאתה יכול להנות מהם ואפילו להגיע לסיפוק מיני וריגוש מיני. (אוננות, יחסי מין אוראלים)
 
בסיכום אתם אומרים לי להשתמש בקונדום

אבל... 1.היא לוקחת גלולות 2.זה לא עניין של הריון זה עניין של היא מפחדת ממחלות והיא לא מפחדת להכנס להריון 3.הקטע המבאס זה שהסיבה העיקרית היא פשוט אוהבת את מגע הגומי אז זה דיי משנה את התמונה
 

הדרומית

New member
אם היא מפחדת ממחלות../images/Emo80.gif

תכבד את הפחד שלה, ותשכב איתה עם קונדום. אם אתה לא מצליח לגמור תוכלו להשתמש בדרכים שונות. יש את תנוחת הפרפר, ואם יש לה חזה גדול זה רק יכול להועיל לך בהחלט. ויש את מה שציינתי לעיל.
 

nir y agus

New member
ייתכן שהחברה סובלת../images/Emo183.gif

מחרדות או אובססיביות למחלות. לדעתי- קח אותה לפסיכולוג או יועצת מין.
 
לדעתי אתה סובל מטימטום כרוני....

מה זו הפטרנות הדוחה הזו? הוא בן-זוג שלה, לא הורה שלה, ואני מקווה גם שרוב ההורים לא סובלים מכזו פטרנות. אין שום בעיה בדרישה לסקס מוגן מכל הכיוונים, או בסירוב לקחת גלולות מסיבות בריאותיות, אני יודע שאם הייתי אישה שמסרבת לקחת גלולות ובעקבות זה הבן זוג שלי היה דורש ממני ללכת לפסיכולוג או ליועצת מין, מרגע סיום המשפט הוא לא היה חבר שלי יותר.... אה כן, סליחה על הכותרת הבוטה, אבל ההודעה שלך היא פשוט אידיוטיזם מוחלט...
 

הדרומית

New member
אסביר../images/Emo80.gif

משום שגם ענברי שאל אותי באיסיקיו (והוא בטח יכחיש...). תנוחת פרפר היא תנוחה בה איבר המין הגברי כאילו (המממ איך אגדיר את זה, טוב נגיד את המילה הבוטה) מזיין את השקע בין השדיים כאשר הבחורה מצמידה את החזה שלה. זה מאוד מגרה.
 

GGOODD

New member
אותי זה לא מגרה בכלל

לא יודע איך אפשר להגיע לסיפוק מחיכוך בשדיים... טוב אבל אני לא דוגמא, שדיים אף פעם לא עשו לי את זה במיוחד...
 

SMG

New member
אממ... אולי אם תרטיב את אותו

השקע שמיכל דיברה עליו אז תגיע לסיפוק
 
למעלה