סטודנטים שנוסעים בקו 333 מנצרת עילית - כנסו!

תודה רבה! קיבלתי תשובה

מאגד. פניתי אליהם בהצעה שיקימו קו משלהם מנצרת עילית לאוניברסיטה, והם כתבו לי: קבלתי את פנייתך בברכה ואני מבקש להסב את תשומת לבך לכך שהקמת קווים חדשים או שינוי של הקיימים בתחבורה הציבורית נקבעים על-ידי המפקח על התעבורה במשרד התחבורה ואינם נתונים להחלטת אגד. נוכח האמור אין לאגד כל יכולת לשנות את המצב. להבנתך נודה. אז אני מניחה שגם בנוגע לג'י בי טורס צריך לפנות למפקח התעבורה, או שבג'י בי טורס זה שונה כי זו חברה פרטית? צריך לשים לב לזה.
 

tutiris

New member
תלוי בפנייה

בפנייה שלך הם ענו כך כי הם לא יכולים על דעת עצמם להחזיר את הקווים האלו לאגד- זה תלוי במשרד התעבורה. גם אני התלוננתי בפני ג'י בי טורס על כך שבנסיעה לחיפה אני יכולה לקחת המשך באגד אבל רק מהמרכזית ורוב הקווים לא נכנסים למרכזית, והפנו אותי למשרד התחבורה. (ובחזור אי אפשר לנסוע עם אגד והמשך בג'י בי טורס- ההיפך לא עובד...). לעומת זאת, בתלונות כמו שציינו, לגבי הוספת אוטובוסים של קו קיים (כמו 141 או 333), זה כבר עניין של החברה עצמה, ולכן כן רצויי לפנות בנושאים אלו לאגד ולג'י בי טורס.
 
אוקיי

אני מקווה שישתנה משהו... היום שוב עמדתי כל הנסיעה
 

lironk25

New member
נצל"ש מה יהיה עם קו 46?

בשביל אוטובוס שנוסע לתחנת הרכבת\תחנה מרכזית התדירות שלו מאוד נמוכה(פעם בשעה), האם היה ניסיון בעבר להגביר את התדירות?
 

נון5

New member
מוכרחה לחזק אותכן../images/Emo13.gifגם אני נוסעת בקו הזה

השנה זו השנה הרביעית, ולפי דעתי השנה המצב גרוע הרבה יותר. בכל נסיעה מוקדמת שלי (לשיעור שמתחיל ב8:30) אני עומדת כל הדרך, כלומר שעה בערך (ממגדל העמק) וזה לא נעים, במיוחד בשעות הבוקר המוקדמות. פעם אחת חיכיתי לאוטובוס בנה"לל משום שהייתה לי תקווה קטנה לתפוס את הישיר ואולי לשבת במהלך הנסיעה אבל הקו פשוט חלף על פני, מפוצץ ולא עצר. מיותר לציין שאיחרתי באותו יום, אבל כן ישבתי באוטובוס...לא יודעת כבר מה עדיף (אלו שעלו אחרי בטבעון וכ"ו, כבר עמדו -כלומר איחרו ועמדו
) מעבר לכך, השירות שלהם מזעזע בעיני. פעמיים קרה לי שנהג החליט שהוא מוותר על תחנות שבמסלול שלו ופשוט משנה את המסלול. נסיונות שלי להתלונן לא צלחו הצלחה מרובה משום שהם מפילים את האשמה על חברה אחרת ומתזזים אותי בטלפונים שונים. באמת שאני מקבלת את הרושם ששירות זה לא דבר חשוב עבורם ולא ניכר שלמישהו איכפת מתלונות. מעבר לכך חלק מהנהגים נוסעים במהירות מוגזמת, ולא פעם חזרתי הביתה עם בחילות בעקבות נסיעה שכללה לחיצות מרובות על הגז ועצירות פתאומיות. אני מסכימה גם לגבי הכרטיסיה, היא בהחלט מגוחכת, והחופשי שבועי מגוחך אף יותר. אז בקיצור
אני ממש מחזקת את ידכן, אכתוב להם גם תלונה למרות שאינני בטוחה שיש כתובת אמיתית להתלונן בפנייה.
 
למעלה