סטודנטית מצאה דרך להפגין

Harrington

Well-known member
מנהל
מפריע לך שהוא כותב כאן?. הוא ישאר הרבה זמן, יתכן ואתה תפסיק לבקר בביתנו.
חס וחלילה. למה שיפריע לי :)? הוא פשוט דיבר על זבל אנושי וכשאני רואה אנשים מתבטאים כך אני מבין שהם מדברים על עצמם. משם השאלה (בתגובה למה שהוא שאל שם למעלה).

למה אני אמור להפסיק לבקר כאן?
 

dory039

Active member
אדם שתלויים ועומדים נגדו שלושה כתבי אישום; שבנו מצייץ באינטרנט דברי בלע; שאשתו מחליטה על מינויים של בכירים; שמסית ומסכסך; שאכפת לו רק מעצמו; שאומר לחגוג בפסח עם המשפחה הגרעינית ומארח את עכבר הברים; שממנה אנשים לתפקידים על מנת שייכשלו; שגורם לי ולרבים להתבייש בזה שהם ישראלים; שיילך קיבינ__אט וייתן למישהו אחר לעשות את העבודה כמו שצריך (רמז, תגדיל את הסמל של שם המשתמש שלי ותבין לבד מי). השם שלו לא רשום בטאבו וזה שהוא יותר מדי זמן בתפקיד לא מקנה לו שום פריבילגיה.
 

שחר 676

Well-known member
דורי , אני באמת מאמין שבמוקדם או מאוחר אתה תמצא את עצמך מאושפז במחלקה סגורה לבריאות נפש.

1. בוא ספר בבקשה לקוראים כיצד הסתת לפגיעה פיזית באישי ציבור מסוימים , תזכיר לי מה כתבת ? האם דיברת על לשרוף אותם על המוקד ? ;)

2. ספר לקוראים מדוע טענת כי נתניהו גרוע מהמחבלים של החמאס.

3. כמה פעמים דיברתי אל ליבך והזהרתי אותך שביום מן הימים יפתח נגדך תיק פלילי בעוון הסתה לאלימות אך אתה ממשיך לכתוב הבלים אשר בהחלט יתכן ויכניסו אותך לכלא.....ושמאלן ענוג וחמדמד כמוך לא ישרוד בכלא אפילו רבע דקה :devilish: אז מדוע אתה ממשיך להסתכן בכך ?


תראה דורי , אני בסה"כ רוצה לעזור לך , אתה רווק בן 40 ואני שואל איזה גבר או אישה יסכימו לקשור את גורלם בגורלך כשאתה מתנהג באופן לא רציונלי ומסוכן ?

שמע לעצתי - קבל טיפול מיד ובדיעבד ! :geek:
 
נערך לאחרונה ב:

שחר 676

Well-known member
תגיד לי דורי , מצאת כבר עבודה אמיתית או שאתה עדיין משתעמם בעסק של אבא ?
 
למעלה