סטיב בנון ינאם באירוע של ארגון ציוני אמריקה

xbuffalomen

New member
מה יש לפספס - הוא שונה , לטעמך(?) לא מתאים ועדיין שווה לשמוע

ולו , לטעמי , בבחינת הקשב ליריב ...
 

John the Savage

New member
אני מאמין שיש הבדל בין לתת למישהו לדבר

לבין להזמין מישהו לנאום בארוע מסויים.

זכותו של באנון לדבר כמה שירצה. התיקון הראשון לחוקה מבטיח את זה. אפשר גם להקשיב אם רוצים. הוא דיבר כבר מספיק, ויש לו אפילו אתר שלם מאד פופולארי בו הוא יכול להתבטא כאוות נפשו, וכל מי שרוצה יכול לקרוא או לצפות בו מדבר בוידיאו.

להזמין אותו לנאום בארוע של אירגון מסויים זה סוג של endorsement, וזה כבר עניין שונה לחלוטין. ולדעתי זה בעייתי שארגון שאמור לייצג את התנועה הציונית נותן לגיטימציה לאדם כזה.
 

xbuffalomen

New member
לטעמי - ארגונים אשר אינם טורחים להזמין את החריג - והחריג

בהקשר זה הוא כל מי שיש לו פה - הם ארגונים שכורים את הקבר לעצמם ... אין בהזמנתו של איש - גרוע , בעינינו , ככל שיהייה - בכדי להביע עמדה של בעד / נגד משנתו. באנון רחוק מאוד מלהיות אדיוט ושווה , אם לא חיוני , להקשיב לדבריו ואולי - כמו ביצירת כל רעיון - לקחת את הראוי ולשמוט את שאינו.
 

John the Savage

New member
האם הם צריכים להזמין גם את דיוויד דיוק?

ומה לגבי ניאונאצים?

אני ממש לא מסכים. ל"חריג" מותר לדבר, אבל לא צריך לתת לו במה, בייחוד מעבר למה שכבר יש לו.
 

xbuffalomen

New member
אני חושב שהספר מצעד האיוולת מסביר לא רע

מדוע צריך לתת לכל חריג , באשר הוא חריג , להשמיע את דעתו לא רק מעל כל במה אלא ביוזמת כל במה
 

ron1222

New member
הדעות שאתה מביע פה

מזכירות לי מאוד את הפגמים המהותיים שקיימים בתפיסות של ״רב תרבותיות״ - כאשר מתוך כבוד לכל תרבות ורצון לשמר כל קהילה תרבותית שונה וייחודית, ממשלות משלמות על אורח חיים שמשמר גזענות ואפליה, אוטובוסים עם הפרדה מגדרית, בתי ספר עם הפרדה עדתית ועוד ועוד. מבחינתי לא יכול להיות שבשם קבלה מוחלטת של האחר נרשה לאותו אחר להפלות ולדכא קבוצות פנימיות.

באותו אופן השמאל נותן זכות דיבור לאנשים שקוראים להשתקת קולות אחרים.

מין הראוי שקבוצת מיעוט (כן, היהודים הם עדיין מיעוט) לא תתן במה לאדם שמוביל ומשמיע דעות של שנאת מיעוטים.
 

xbuffalomen

New member
את מבלבלת בין הזכות להשמיע

החובה לשמוע והמסקנות המתבקשות מכך. זה שאני סבור שלכל אחד , ממש לכל אחד ללא כל קשר במה הוא מאמין , יש זכות להשמיע ולי (כמייצג לא כפרט) יש חובה לשמוע אין משמעותה הסכמה ... אלא פשוט ניסיון לראות זווית שונה ואולי גם למצוא פנינים שמזווית הראיה המוגבלת שלי אני לא רואה.
 

ron1222

New member
לדעתי אתה טועה בגדול

והטעות שלך נעוצה אולי בכך שאתה לא מבין שהנשק הכי חזק כיום, יותר מנשק גרעיני או ביולוגי, זה תקשורת- אמצעי תקשורת, צורת הפצת ידע, ורטוריקה.
הכי פשוט זה להזכיר כמה דומיננטי היום בעולם הקול הפלסטיני האנטי ישראלי, (לא זה שקורא למציאת פתרון, אלא זה שקורא לשלילת המדינה הציונית) וכמה העולם מודע למצוקת הפלסטינאים, רק בזכות יחסי ציבור ויחסי ציבור ותקשורת ועוד קצת יחסי ציבור, בזמן שעמים שלמים שנרצחים באפריקה ובמדינות שונות במזרח התיכון, לא מקבלים אפילו אייטם חדשותי אחד.
אין אמת, יש רק סיפור: מי המספר, מי העורך, כמה ווליום הוא קיבל בהגברה וכולי.

וזה לא שאני בעד צנזורה, אני רק טוענת שחובה עלינו להתגונן מפני אנשים כמו באנון, מומחי תקשורת ברמת טורפי על, ושהדרך היחידה להתגונן מפניו היא להפוך אותו ללא לגיטימי.

וזה בלי קשר למה שבוקובזה כתב ובצדק, על שיתוף פעולה מתמשך בין מחנות שונים ביהדות הרפובליקנית האמריקאית עם קבוצות ימין לבן.
 

danakama10

New member
את יכולה להמשיך להתגונן

מפני אנשים שיש להם ראיית עולם שונה ע"י כך שתנסי להפוך אותם ללא לגיטימי. כמובן זה לא שאת בעד צנזורה או freedom of speech, זו פשוט הדרך להתגונן ממומחי תקשורת שמחזיקים בדיעות שונות. טיעון חלש ועקום.
 

ron1222

New member
או, שלום, התגעגעתי!!

איפה היית, מה עשית?
ורק הערה קטנה, מאוד חשוב לשים לב להקשר של הדיון,
במקרה זה, ההקשר הוא הזמנתו של מי שתומך בארגונים אנטי מיעוטים לנאום בכנס יהודי.
טיפ להמשך: נסי להתמקד בפרטים, הם יכולים לעשות הבדל גדול במשמעות.
 

danakama10

New member
אני בטוחה

באנון אינו תומך ב"ארגונים אנטי מיעוטים", למרות הנסיונות הבלתי נלאים להשחיר את שמו.
 
ראש הארגון הזה, מורטון קליין, הוא

מהתומכים הנאמנים של הנשיא טראמפ. באופן כללי, זה ארגון שמייצג את הצד הימני/רפובליקני/ליכודניקי בקהילה היהודית בארה"ב. לכן לא מפתיע שהם רואים בבאנון ידיד ואורח רצוי.
 
את לא עוקבת...


זה מה שהיה ליורש העצר לבית נתניהו לכתוב אחרי הארועים בשרלוטסוויל:
To put things in perspective. I'm a Jew, I'm an Israeli, the neo nazis scums in Virginia hate me and my country. But they belong to the past. Their breed is dying out. However the thugs of Antifa and BLM who hate my country (and America too in my view) just as much are getting stronger and stronger and becoming super dominant in American universities and public life.
הוא מייצג פה גישה ששנים כבר מכתיבה שיתוף פעולה של הימין הישראלי ושלוחותיו בארה"ב עם אנטישמים ימנים באירופה (בעיקר במזרחה, אבל לא רק) ובארה"ב (פה, גם עם אוונגליסטים) ובשנים האחרונות עם הינדים קיצוניים בהודו, שאומרת שיש לחבור אליהם כנגד האוייב המשותף שמייוצג ע"י השמאל (בעיניהם שמאל רדיקלי, אנרכיסטים, ליברלים, ומרכז-שמאל הם היינו הך). למרבה הבושה, בהפגנות האלט-רייט יש כאלו שבאופן קבוע מתעטפים בדגל ישראל, ובראיון לטלוויזיה הישראלית, הנאו-נאצי ריצ'ארד ספנסר אפילו אמר לקושמרו שהוא סוג של ציוני, שפשוט לא רוצה את היהודים במעמד שהם רכשו באמריקה...
 

Midriff

New member
כנראה שאני באמת לא עוקבת. הזוי

מעבר לזה שיורש העצר מעלה לי את הסעיף ואני בכלל לא מבינה למה מישהו מקשיב למה שהוא אומר.
 

danakama10

New member
מעניין שארץ ה"בריונים" כדברי המאמר

היא זו שקידמה את זכויות הפרט יותר מכל מדינה אחרת. מספר דוגמאות - חיסול העבדות, שהיה פרקטיקה מקובלת בכל העולם, ההכרה שכל האנשים שווים בפני החוק, מוביליות החברתית.
 

TrigATUSA

New member
הבורות שלך מגוחכת ברמות

ארה"ב ביטלה את העבדות (רק אחרי מלחמת אזרחים!) הרבה אחרי (לפחות 100 שנה) לאחר ששאר העולם המערבי ביטל אותה
&nbsp
למען האמת, אחת הסיבות החשובות (שכמובן לא מזכירים בארה"ב מחמת הבושה, עוד דוגמא לשכתוב מגמתי של ההסטוריה) למלחמת העצמאות נגד בריטניה, היא ההתנגדות לביטול העבדות
&nbsp
בריטניה במאה ה 18 ביטלה מזמן את העבדות בבריטניה עצמה, והייתה כבר במהלך מתקדם של לבטל את העבדות בכל רחבי האימפריה הבריטית
הקולוניסטים בצפון אמריקה ממש לא רצו שייקחו להם את העבדים וזו הייתה סיבה משמעותית לחלק ניכר מהקולוניות שהצטרפו למרידה (ופחות השטות עם המס על התה)
&nbsp
ארה"ב גם בטלה אחרונה את ההפרדה הגזעית החוקית (אמצא המאה ה-20) הרבה מאוד אחרי שזה חוסל בשאר העולם
&nbsp
ואפילו לא נכנס לכל מיני זכויות אחרות כמו הזכות לטיפול רפואי או לקיום בכבוד שכמובן עדיין בכלל עוד לא הגיעו לארה"ב
&nbsp
באופן מפתיע יש לאמריקאים מין דימוי עצמי כוזב של פורצי הדרך בתחומי החופש והשיוויון
 

danakama10

New member
רוץ לכתובים, העילגות שלך מעוררת רחמים

בריטניה ביטלה את העבדות ב- 1833. התהליכים בארה"ב להפסקת העבדות היו מהראשונים בעולם, והחלו ב- 1775 בפנסילוניה שהקימה אגודה לאיסור העבדות. עוד סטייטס הלכו בעקבות פנסילווניה, והרעיון התפשט בכל העולם.
למרות ההכחשות שלך, ארה"ב היא זו שהובילה את הרעיון שהאדם נולד חופשי, יש לו זכויות טבעיות מולדות, ומעולם לא היו בה מעמדות פורמלים.
מעניין איך לאמריקה ממשיכים להגיע מליונים בלתי חוקיים אם אין "זכות להתקיים בכבוד או לקבל טיפול רפואי".
 
למעלה