זה הולך להיות ארוך
1 ארוע/מקרה/תחושת שיא בכנס - המופע של רונאן, גם באש וגם בבינלאומי, ביחד עם היותו בחור מקסים שבאמת נתן מעצמו עוד ועוד במהלך הכנס הייתה הרבה יותר ממספקת, בכלל מי שדיבר איתי עוד בפברואר כששמעתי שרונאן בא, חשב שאני על סמים כבדים כי פשוט הייתי בתחושת אופוריה אדירה שהצליחו להביא אותו. לכן גם לא הייתי מופתע מיכולותיו של האיש כי אני עוקב אחריו כבר מספיק זמן כדי לדרג אותו בטופ 5 העולמיים בפוי, ובעצם, אולי בטופ 3, מה שכן אני שמח לראות, זה שהוא פתח לאנשים שהיו נעולים רק על ג'אגלינג קלאסי את העיניים ומי יודע, אולי גם את הראש. נקווה שזה יתבטא גם ביחס לפוי וסטאף בכנסים הבאים (עד מתי סדנאות פוי מחוץ לאולם? עד מתי גיא לב עוקץ נונסטופ את האמנים שמתנדבים להופיע במופע האש כי להבנתו זה לא ג'אגלינג?) 2 ארוע/מקרה/ תחושת שפל בכנס – הייתה דווקא בסיום הכנס, הייתי סחוט מעייפות אחרי המסיבה האדירה והסמי-מחתרתית שהתארגנה לה שהייתה אדירה, וכבר חשבתי שהנה אני חוזר הבייתה צ'יקצ'ק, רק כדי לגלות שהבטריה באוטו הייתה גמורה. למזלי הרב סקוט הציל אותי עם הכבלים, או לפחות ככה חשבנו, עד שגילינו שהעסק לא עובד והבטריה לא נטענת, עברו עוד כמה דקות טובות עד שהגיע מישהו שבאמת מבין משהו ברכבים וסידר את העסק. 3 הפתעת הכנס - רוב האורחים הפתיעו מאוד לטובה, בעיקר אישיותית, הצלחתי לגנוב משחק שח מהיר עם גיום גם ב 2:30 בלילה, קרלוס וטוטו שיתפו פעולה עם כמעט כל דבר שקרה באולם, ותמיד היו בסביבה כשקרה משהו מעניין, כמו למשל כמעט כל התחרויות באולימפיאדה, גיום ומינטאם נתנו וייב אחר משלהם וכמעט תמיד ראית אותם עם חיוך על הפנים. מתיאס תפס אותי אוף גארד עם סדנה מעולה על יצירתיות שהגעתי רק לסופה והעלה רעיון ממש טוב לאיך לבנות קטע מעניין. מייק, קרע אותי מצחוק כמעט בכל דבר שעשה, והראה איך מעבירים בקלילות יתרה גם לא מעט פשלות כמו ב open stage עם הכובעים, סדנת מופעי הרחוב שלו הייתה מממש מעולה ואם משווים את הסדנה שלו לסדנה של לורנצו משנה שעברה, הוא פשוט ניקנק את הסדנה של לורנצו, המופע שלו בבינלאומי הזכיר לי שאני בעצם רואה props של who's line is it anyway, רק של בנאדם אחד, במשך רבע שעה, שאפילו נותן פייט טוב לווין בריידי. רונאן נתן 2 סדנאות שכל אחת הרגישה לנו יותר ויותר עד כמה אנחנו לא יודעים פוי, וכשאני אומר אנחנו, אני חושב שאני מציג גם את הדעה של אנשים כמו פויבוי וגלגל אש שהם בהחלט תותחי פוי בפני עצמם. ובכלל, אחרי המופע אש, הוא פשוט נשאר איתנו עוד איזה 40 דקות וכל פעם קיבל זוג פוי בוער והמשיך לתפעל את העסק ולצייר בתלת מימד על האויר עם אש. קולאקוב אכן כמעט ולא הורגש באולם, אבל למזלי יצא לי לתפוס אותו בכמה תמונות וגם עושה כמה שטויות כמו שילד בן 18 עושה לפעמים. סה"כ על חוסר הנוכחות שלו באולם הוא פיצה בבינלאומי עם הנאמבר שהוריד לרובנו את הלסתות לפופיק. לנה אכן לא הורגשה, חלק מזה זה פשוט האופי שלה, וחלק אחר של העניין, זאת לפחות הסברה שלי, זה שהיא הרגישה קצת מאוימת מהרמה הגבוהה של דיאבולוס בארץ, אם אופק ודקל יכולים להעלות קטעים עם 4 דיאבולוס אז מה בעצם היא עושה כאן? אני אומר שאם להביא כבר אומן דיאבולו, אז או את ryo yabe או את טוני, אבל מצד שני אני עדיין עושה רק דיאבולו אחד אז מה אני מבין? 4 השג אישי בכנס - לא יודע כמה אני מעריך את מופע האש, אבל הייתי דיי מבסוט שהוא עבר בשלום, לצערי כמה דברים שניסיתי להשיג, הצלחתי להשיג רק בצורה חלקית, אבל מכמה פידבקים שקיבלתי הבנתי שהוא היווה שיפור לעומת שנים עברו וחלק מזה נבע כתוצאה מארגון מראש של העניין, אנשים שהשקיעו והשתדלו להכין קטעים מראש ועזרה גדולה שקיבלתי מחלק מהאנשים וזה המקום להגיד תודה רבה לשחר ספיברס וכמובן לדקל שהפתיע אותי לגמרי עם כתובת האש. נקודה חלשה: המנחה של מופע האש, אם זה יהיה תלוי בי, גיא מוזמן להנחות open stage ואולימפיאדה, את דעותיו על אנשי פוי וסטאף אני מיציתי, ואם זה לא מספיק מעניין אותו, שפשוט ימשיך להתאמן באולם כמו שאחרים עשו. 5 יהפוך לסעיף סדנאות בשביל יורמן שיבוא להציץ – סדנאות שהשתתפתי בהן: כל אלה של רונאן, קצת מתיאס, הרבה מייק, אקרובאלאנס בסיסי של ינאי, פאסינג של טוטו וקרלוס בתירגומו האדיב של איל בנין. רונאן – כבר אמרתי, פשוט מעולות, התישו אותי קצת פיזית אבל בעיקר הגעתי לאוברלוד מנטאלי. מתיאס – הציע שיטה להגריל מספרים (1-9) ואותיות (H,M,L) ולשלב אותם, כאשר המספרים מייצגים נקודות במרחב האופקי (1-3 לפני הראש, 4-6 בקו הראש, 7-9 מאחורי הראש) והאותיות את המרחב האנכי High, Medium, Low. על הרצף שיוצא בסופו של דבר, אתה מרכיב קטע שמשלב מעבר של האובייקט(ים) בין כל הנקודות וזה יכול ליצור שילובים באמת מאתגרים כמו מעבר מרגל ימין קדימה, לגובה הראש בצד שמאל מאחורה ומשם למותן מקדימה למרכז וכו'...בהחלט דרך מקורית לנצל את כל הנקודות במרחב. מייק – פשוט מכונת הופעות רחוב, כל הטיפים והדגשים וההדגמות היו מופלאים, הדגש על שימוש בגובה כאלמנט ברחוב, על ענייני בחירת מתנדב, עבודה עם גורמים מפריעים, משיכת תשומת לב וכו'...הרבה נקודות חשובות הועברו בצורה מאוד משעשעת. ינאי – העביר את הסדנאות שלו בצורה מאוד מקצועית, עם מדונה והגברה, עם דגשים ובקרה על העבודה, באמת לימד המון וכבר כשחזרתי חשבתי עם מי אני יכול להתאמן על זה. פאסינג טוטו וקרלוס- למדתי כמה טיפים חשובים, הבנתי שגם צריך להתאמן על פאסינג שמאל שעודד אותי כי אני שמאלי, בהתחלה נפלתי על שותפה שרצתה ללמוד פאסינג אבל לא חשבה שצריך לדעת קודם לעשות 3 קלאבס לבד, אז בערך באמצע הסדנה נתקעתי איתה. למזלי איל בנין ראה שאני תקוע באמצע הסדנה והציל אותי כשהפך להיות שותף לכמה זמן וגם נתן לי עוד טיפים ב אחד על אחד. סה"כ לגבי סדנאות, אני חושב שצריך להגיד לכל מי שפותח בסדנה שהוא צריך לומר מה דרישות הקדם של אותו סדנה ואפילו לחזור עליהן אולי 5 דקות לאחר תחילת הסדנה כדאי לודא שגם המאחרים עומדים בדרישות האלה. זה ממש לא כיף לגלות באמצע הסדנה שהשותף בסדנה לא יודע מיומנות בסיסית נדרשת. ראיתי את זה גם אצל רונאן כשילדודס שעושים אולי שמיניות באו לסדנת antispins ו- isolations 6.כל התשובות נכונות – חוץ מ-ב.! ב. אף פעם לא נכונה! אם שרדתם את כל זה, תדעו שצילמתי למעלה מ 1000 תמונות במהלך הכנס!, אם יש בקשות מיוחדות שלא לפרסם תמונות שלכם אשמח אם תתפסו אותי בפייסבוק: omer lewy ותשלחו לי הודעה. קיבלתי כבר בקשה כזאת מלפחות אדם אחד עוד במהלך הכנס, אם זה חשוב לכם תעשו את המאמץ בזמן הקרוב מאוד, אני לא הולך להתעסק עם האלבומים האלה בעוד שלושה שבועות. אגב, עוד נקודת שפל הייתה כשנגמרו לי הבטריות במופע הבינלאומי במהלך הקטע השני, לכן אין לי תמונות מהמופע הבינלאומי. באופן כללי תמונות שכן תמצאו אצלי: המופע הישראלי, כל האולימפיאדה, לה בוטריו, סדנאות באולם, טיפהל'ה open stage, תחרות אבי, תמונות אש ועוד תמונות מקריות באולם. חלק מהדברים לא צולמו ע"י כי העדפתי להשתתף בהם במקום להיות רק צלם מהצד, חלק פשוט לא יכולתי לצלם כי הייתי צריך לעשות דברים אחרים במקביל (המופע המיוחד ומופע האש למשל).