YossihNew
Well-known member
12 ביולי, 1999:
- בהחתמה ענקית, לא רק בגלל ההשלכות שלה אלא המסר שלה לעתיד הארגונים, כריס ארווין- ג'ריקו- חתם לשלוש שנים אצל טיטאן ב-30 ביוני. החוזה שלו פג ב-27 ביולי וטכנית הוא לא אמור להתאבק לשלושה חודשים, אבל לא אכפו את זה במקרים של פול ווייט וסטיב ריגל, כי לא ידוע אם יעמדו בבית משפט, והוא יערוך בכורה ב-WWF אחר כך. ה-WWF הכריזו על כך מיד באתר שלהם. ג'ריקו עדיין יופיע בקצת האוס שואוז ב-WCW, אבל אלא אם משהו ישתנה, לא יופיע בטלוויזיה כי אריק בישוף החליט להעלים אותו אלא אם יחתום שוב. ג'ים רוס אמר כמה פעמים שהמטרה האישית שלו ב-1999 הייתה להביא את ג'ריקו- ווייט הסכים לבוא שנה קודם- בעיקר אחרי שבנואה החליט לחתום מחדש. ה-WWF ממשיכים לקבל חדשות טובות לעומת חדשות רעות ל-WCW. ארווין, מאז שקיבל פוש גדול ב-1998, נחשב למיין איבנטר עתידי. יש לו יכולת, כריזמה ולוק, והעניין הוא שהוא פשוט בלתי מוכח, ו-WCW לא נתנו לו את ההזדמנות, והוא קצת קטן מהרגיל. אבל הוא כבד יותר משון מייקלס, שהיה פעם כוכב גדול, וג'ריקו דומה לו. הוא לא דומה למייקלס בזירה, הוא מצחיק יותר על המיקרופון, אבל לשון יש קרבות מדהימים ונוכחות.
- בשלוש השנים הקודמות שלו ב-WCW, הוא היה מקום שמיני באיכות ההיאבקות בשנתיים האחרונות, ומקום עשירי ב-1996. רק שלושה מתאבקים היו יותר טובים ממנו תמיד- ריי מיסטריו ג'וניור, אולטימו דראגון ואדי גאררו. שון מייקלס, מלנקו, כריס בנואה, ברט הארט ומיק פולי השיגו אותו בשנתיים בלבד מתוך השלוש, וזה מוכיח כמה הוא טוב. השנה הוא נקבר בפיוד עם פרי סאטורן ולכן הוא לא בתחרות. אבל הוא הצליח מאוד בריאיונות ובכריזמה, וברור שבעשור הבא, אם לא ייפצע, הוא יהיה מיין איבנטר גדול וכבר צריך לתת לו פוש. זאת מפלה גדולה לאריק בישוף, כמעט כמו סטיב אוסטין, כי הוא מנע ממנו להתקדם וקבר אותו אחרי שגולדברג החליט לא לעבוד איתו בהשפעת קווין נאש. אמרו שג'ריקו אמנם מצחיק, אבל לא רציני במיין איבנט, אבל הם לא ניסו. WCW פשוט דחפו אותו אל ה-WWF, ובנוסף, בנואה ומלנקו, חבריו הטובים שהובטח להם פוש אם יחתמו, נקברו. לא דיברו על ג'ריקו בזמן האחרון והחרימו שלטים שלו. אבל WCW קיוו שג'ריקו ישנה את דעתו. כמה מתאבקים אמרו שההעלאות והחוזים שהוצעו למתאבקים החדשים ולסלבריטאים לא הוצעו לג'ריקו. הוא יקבל פחות כסף מובטח, WCW הציעה כמעט חצי מיליון דולר לשנה, כי הם לא התכוונו לתת להם פוש. אבל ג'ריקו יקבל המון תגמולים ב-WWF. אריק בישוף אמר שזה לא עניין, ורק הציע לו אנגל של מבוגרים מול צעירים. טיטאן התחזקו בשנה שעברה, כי יצרו כוכבים חדשים ועכשיו אנשים רוצים ללכת אליהם. בישוף כעס כי ג'ריקו הסכים לחתום אבל לא חתם, וכנראה זה סימפטום לכך ש-WCW היו פעם המנהיגים בתעשייה, ופישלו בגלל החלטות כושלות. ארווין, בנו של טד ארווין, גדל בוויניפג וערך בכורה ב-1990 בגיל 19, לאחר מות סטמפיד רסלינג. הוא ולאנס סטורם התאמנו מההתחלה והם הפכו לצמד די ידוע. כשהתחיל להתאבק כליונהארט ב-WAR וב-CMLL, שם נלחם בקרבות מדהימים מול אולטימו דראגון. קרב ביולי הוביל להחתמה ב-ECW. אחרי כמה חודשים הוא חתם ב-WCW ב-1996 כשבישוף ראה אותו מתאבק בפסטיבל השלום של אינוקי. התקופה שלו שם היא הסיבה לכך שהארגון צמח, נפל והפסיד ל-WWF. ב-1996, בישוף חיפש את המתאבקים הצעירים הכי טובים, וה-WWF המשיכו עם הפוש למתאבקים הרגילים. זה עזר לבישוף, אבל הוא לא ניסה לתת להם פוש לרמת מתאבקי שנות ה-80. בישוף נרדם כשה-WWF החלו לתת פוש למתאבקים חדשים, והמתאבקים של בישוף נחשבו לג'וברים. ג'ריקו, עם הפוטנציאל הגדול מכולם, אבד.
- רשת נאשוויל הכריזה רשמית שתשדר את ECW בליל שישי עם רולרג'ם ועוד דברים. ECW תציג שתי תכניות ראשונות עם ההיסטוריה שלהם והסטוריליינים הנוכחיים, לפני הבכורה הרשמית בסוף אוגוסט. הם יקליטו תכנית שלושה שבועות קודם לכן, והם רוצים לעבור למקום גדול יותר בשביל התכנית. ההפקה אמורה להיות יותר טובה, אבל אולי הם גם יקליטו ב-ECW ארינה מסיבות היסטוריות. האתגר יהיה בתכנון לטווח ארוך- התכניות יוקלטו שלושה שבועות קודם לכן, ובזמנו זה פגע מאוד ב-WCW.
- המפיק יהיה וויל בירד, שהפיק את נייטרו ואת אירועי WCW עד 1997. ECW תשלם על ההפקה, ו-TNN תשמור על זמן הפרסום ותקבל אחוז מהעלייה העסקית של ECW. ל-ECW יהיה אירוע בשם אנרכי רולז, שישודר לראשונה בקנדה אם הכל יעבוד. החוזה גם יאפשר ל-TNN להאריך את התכנית לשעתיים, אבל זה כנראה לא יקרה כי הם השקיעו המון כסף ברולרג'ם, והם רצו את ECW כי הם הרגישו שזה יעלה את הרייטינג לרולרג'ם- מה שכנראה לא יקרה.
- אותו סיפור עבור WCW- תכנית שהתחילה טוב אבל הגיעה לשפל ונשארה ככה במשך שלוש שעות. זאת הייתה נייטרו בג'ורג'יה דום. ברט הארט וגולדברג חזרו וקיבלו פופ גדול. ברט היה מבולבל ולא החליט על עתידו, מתאים לאנגל, אבל גם מציאותי. בגלל שהריאיון התחיל כמה דקות לפני ש-RAW עלתה, זה היה עוד תכסיס רייטינג והשתמש ברגש האמיתי של מישהו כדי למנוע מהקהל להעביר ערוץ- לא שונה מהיחס של ה-WWF למוות של אואן. בגלל החגים לא ידוע כמה הריאיון של ברט מול העימות של אוסטין ווינס השפיע על הרייטינג. כנראה שההופעה של מגדת' בסוף התכנית, מול הקרב של רוק והאנטר הרסט הלמסלי בכלוב, בטח גרם להעברת ערוצים ולהחמצת החזרה של גולדברג. 25,338 איש באו, אבל רק 19,456 שילמו 594,745 דולרים. הקהל הזה היה הקטן ביותר בתולדות WCW באולם, שמכיל 44,368 מושבים. WCW אמרה שזה בגלל החג, אבל זה דווקא קהל טוב עבור ארגון שנופל, כמו שהתכנית הדגימה. מגדת' שרו שיר שהוקלט ל"חייל אוניברסלי 2", בו גולדברג מככב, ואז היה הקרב של קווין נאש וסיד וישס. זה היה העוגן, אבל החזרה של גולדברג ושל ברט הביאה תגובה. הם לא הכריזו על החזרה של גולדברג וזה הרג את המיין איבנט. אגב, הם שידרו פרסומת שלו ושל מינג לפיצה לפני החזרה.
- ברט, בהופעה הראשונה מאז מותו של אואן, הופיע אחרי סרטון מדהים עליו שמייק טניי ערך ופרשן. הסרטון קיבל תגובה חזקה, לראשונה אי פעם לסרטון. ברט חזר, וקיבל תגובה חזקה, אבל בטלוויזיה זה לא הרשים. ברט לא היה מוכן לדבר כרגע. הוא עמד לבכות מאחורי הקלעים, ולא התאושש. הקהל תמך בו. זאת לא הייתה החזרה של ריק פלייר, אבל זה לא הוגן להשוות. ברט היה אמור להשאיר את עתידו בשאלה, אבל הקהל הבין שזה אמיתי ושהוא עצמו לא ידע. גם וויין גרצקי פרש אחרי שנה בעייתית שהסתיימה בטרגדיה. הקהל כעס כשחשב שלא יחזור וברט אמר שהמשפחה שלו מתה עבור ההיאבקות. לריאיון לא הייתה פואנטה, הוא פשוט עזב והודה למעריצים ואמר שאין לו מה להגיד. הקהל קם לכבודו. הוא אולי מפקפק בעצמו ,אבל הוא כנראה יחזור לפיוד מול האלק הוגאן בהאלווין האבוק או בוורלד וור 3 בטורונטו. ברט, הוגאן ובישוף דיברו על חזרה של הוגאן באוגוסט ושל ברט בספטמבר לקראת הקרב. גולדברג כנראה לא יהיה חלק. החלק הכי בעייתי בתכנית היה הסוף- קרב האליפות. הקהל רצה את גולדברג ולא שם לב לקרב, גם כשסאבאג' התערב וגם כשסטינג המזויף התערב וניסו לטעון שזה האמיתי. נאש נתן בסוף לסטינג פאוורבומב. סאבאג' איים על טורי ווילסון ונתן לה סטירה והיא צחקה. ואז הוא קרע את החולצה מגורג'ס ג'ורג' וזרק אותה. תראו, מתאבקים מרביצים לנשים, זה כבר קיים. אבל WCW פשוט נראית נוראית עם זה. הציבור רוצה את זה, אבל WCW היו אלו שביקרו את הכיוון הזה מלכתחילה.
- בארה"ב, הרייטינג הפך לחשוב יותר מכל לאחרונה. הרייטינג של RAW זהה למה ש-GCW השיגה ב-1981, אבל היום יש יותר קהל. עד 1995, זה לא היה חשוב. התכניות מכרו את המוצר, וככל שהקהל היה יותר גדול מכרת לו האוס שואוז. אבל מעולם לא היה מתאם בין רייטינג לקהל ורכישות. היום התכנית היא המוצר. ההאוס שואוז מרוויחים, אבל ממש לא חשובים כמו טלוויזיה ואירועים. המתאבקים מקבלים על בסיס האוס שואוז. ומגזימים עם הרייטינג, אבל הוא עלה מאוד בשנה האחרונה. RAW משיגה כפול מנייטרו, והיט משיגה נקודה יותר מת'אנדר, וסמאקדאון תחסל אותה. ואולי אפילו ECW. אז דייב רוצה לבחון איך הרייטינג לתכניות השתנה בין אפריל ליוני בשנה שעברה- פרט ל-WCW, שבתקופה הזאת עוברת לשעות אחרות ומאבדת רייטינג.
- הקהל עלה מפחות מ-10 מיליון ליותר מ-11 מיליון, אבל WCW, שניצחה בכל דמוגרפיה פרט לילדים ולמבוגרים בין הגילאים 18-24, מפסידה בכל דמוגרפיה פרט לצופים מעל גיל 55, ועלתה מאוד בנשים מבוגרות. היא ירדה ב-32% בילדים, וה-WWF עלו ב-62%. למרות ש-WCW רוצה להיות התכנית שילדים יכולים לצפות בה. ל-RAW הייתה עלייה גדולה גם בגברים ונשים יותר מבוגרים, הרבה יותר ממה ש-WCW הפסידה. גם בת'אנדר זה נכון, והיא ללא תחרות אז צריך לזכור את זה. וקהל המתבגרים ירד בשליש מאז תחילת השנה.
- המשמעות של המספרים היא בהתבסס על הקהל. סאטרדיי נייט מביאה קהל מבוגר. בובי הינן ממש משתמש ברפרנסים שהקהל המבוגר הזה יבין. דאסטי רודס גם יעזור להם, למרות שהוא מתמקד בעצמו. הם רוצים להפוך אותה לתכנית של החדשים אבל זה לא יעבוד, כאן צריך לדבר על היסטוריה. בנייטרו הקהל יותר צעיר. או שאולי זה בגלל שהמתאבקים זקנים אז גם הקהל. פעם היו יותר ילדים וצעירים שצפו. השיא בילדים ובמתבגרים היה ב-1998. ב-WWF, הם צעירים לחלוטין. 75% מהקהל מתחת לגיל 34 ב-RAW. ג'רי לולר הרבה יותר מעודכן, ג'ים רוס כנראה אומר דברים שהקהל לא יבין. בנייטרו ובת'אנדר, הגיל הממוצע הוא 32. לכן המתאבקים הצעירים לא מביאים רייטינג. זה כמו עם המתאבקים הלטיניים- הם אמורים להביא קהל אבל הקהל לא רוצה לראות אותם כג'וברים. אם נייטרו רוצה להקות, שתשתמש בלהקות שהקהל המבוגר אוהב.
- ביפן, אין דמוגרפיה אז משווים פשוט בין הרייטינג. אול ג'פאן עלתה ב-38% ברייטינג. אולי זה בגלל מותו של באבה. ניו ג'פאן עלו ב-41%. הכלכלה של יפן במצב רע ולכן אנשים בעיקר צופים.
- כבר ממשיכים...