סיכונים מקצועיים

שש שבע

New member
שופטים אמורים , אבל הולכיםן לפי

נטיות ליבם בהרבה מקרים... זה שהיא מתלבשת ככה, אומר שהיא לא מתביישת מהעובדה שהיא חושפת את הגוף שלה,,,,, ואין לה שום קייס.
 

דוסטו

New member
67- תסבירי איזה קייס אין לה

לפי הדעה השובניסטית שלך אין לה קייס גם אם איזה זכר יתנפל עליה .
 

שש שבע

New member
תקרא לדעה שלי איך שתרצה, אבל כן

אני לא מתפלאה, וכבר שמעתי על הסקר ברדיו, רוב הזכרים חושבים שאישה הלבושה חושפני מזמינה הטרדה מינית, ורוב הנשים לא. בקיצור רוב הנשים שלבושות חושפני בעצם מחרמנות את הגברים ואחר כך רוחצות בנקיון כפיהן. די להתחסדות שובניזם ושטויות. אני קוראת לילד בשמו, כן הנשים אשמות לא מעט, אבל אני לא מנקב מאשמה גם את הגברים, אלה אמורים לשלוט בעצמם, אבל מה לעשות שהסביבה לא מאפשרת להם להירגע? תגיד לי אתה דוסטו, אתה זכר לא? על מה בדיוק אתה חושב שאתה רואה אחת לבושה במיני ביקיני כזה ברחוב? מה המחשבה הראשונה שלך?
 

דוסטו

New member
67, ננסה . אחד אחד.

1) מה הקשר בין לבוש לבינה? נשים בשבטי המסאי הולכות עם חזה חשוף, וערוותן (מרגע שהוכרזו כבוגרות גלוחה) מכוסה בסופר-מיני עשוי מקליפות ביצי בנות יענה המכסה טפחון ומגלה טפחיים וישבניים. ואיש לא אונס אותן. מה שמכסים הופך למגרה. 2) הכל בעיני המתבונן. אותי מגרות יותר נשות "בני-עקיבא" כשהן יוצאות בערב שבת מבית הכנסת כשחמוקיהן חבוקים בחצאית ארוכה אבל גזורה בקפדנות על-פי קווי המתאר של ישבנן המפואר והחטוב. 3) זה שגברים "מתחרמנים" (אני מת להכנס לפינת המוח שלך ולדעת מה באמת חשבת כשכתבת את הביטוי. את מחשבות האיד שלך. לא הסופר-אגו) מחייב לחנך את הגברים. לא את הנשים. (ובמאמר מסוגר -אולי אחרי שיחנכו את הגברים, מעצבי ומעצבותהבגדים לנשים יתחילו לחשוב אחרת). ושתי אנקדוטות. אם אפשר לקרוא לזה כך. 1) זכורה לי בחורה, מהתקופה שעוד "התחרמנתי" מנשים, יפיפיה ארוכת רגליים שהיתה מגיעה לבריכה השכונתית לשחית כניסת-השבת בחוטיני שלא משאיר מקום לדמיון. ואני בחנתי אותה. היטב בחנתי. אבל, כשהיתה יוצאת מהשחיה היא היתה נכנסת לבגד רחצה אוורירי עם שסע ארוך לאורך הרגל. שסע שהגיע כמעט עד למפשעה. היינו יושבים ומחכים לרוח שתניף את שולי הבגד. זה היה "מחרמן" מאוד למרות שכל מה שהיינו צפויים לראות זה בדיוק מה שראינו רגע לפני זה, כשהיא עמדה מלוא קומתה המרשימה על שפת הבריכה בחוטיני החושפני. 2) לפני כמה שנים נשפט נהג משאית לכמה שנים טובות ישיבה בכלא על אונס. הוא לקח טרמפיסטית. הענינים התחממו. הם התפשטו, נהנו ממשחק מקדים, מין אוראלי וידני, אבל היא אמרה "לא"לחדירה. הוא כנראה לא בדיוק הקשיב (כפי שאומרים "כשהז' עומד- השכל בתחת"). ועל זה, כן, על זה חטף כמה שנים בפנים. כך צריך להיות ! לא זה לא! . הבנת את הדוגמא? לבחורה מותר ללכת חצי ערומה, מותר לה להגיע ביחסים מזדמנים לאן שהיא רוצה. ומותר לה לעצור איפה שהיא רוצה. והגבר? שילמד לשלוט ביצריו.
 

דוסטו

New member
אגב, 67, כדי שלא תתפסי אותי במילה

ולא תגידי "נו, מה אתה מדבר על כושים באפריקה שבינה עוד לא נכנסה לראשם" (היהדות,אגב, כך מתיחסת לאישה. דעתה קלה. פסולה לעדות. קולה ערווה. אחרת גם אלהים לא ישכנע אותי שיש איזה הגיון וצדק בהסכם נשואין שרק הגבר חתום עליו)- בדנמרק, מדינה מודרנית שבה בינתם של אנשים לא שונה משלנו (למעט העובדה שאנחנו עם נבחר, ואולי את חושבת שזה עושה איזה הבדל) - כשהשמש מפציעה (מאורע חגיגי), נשים וגברים מתערטלים בפרהסיה בפארקים שבתוך העיר. למעט ישראלים, פקיסטנים ותורכים -שבשבילם זה מאורע חרמני- איש אפילו לא לוטש בהם עיניים. בסאונה, איקון תרבות במדינות סקנדינביה, יש חדר משמאל לנשים, חדר מימין לגברים ודלת לכל חדר המובילה לחדר אמצעי ובו נשים וגברים בצוותא. ושוב אנקדוטה: הייתי בדנמרק בהשתלמות מקצועית-אוניברסיטאית. ביום השמש הראשון, בשעת ארוחת הצהריים, כל אחד מאיתנו לקח את קופסת ה'סמורברוד' שלו (לחם מלא חתוך דק עם תוספות כיד המלך. שרימפס עם ביצה קשה, על מיונז ועלה חסה -מומלץ) החוצה למדשאה. והנה - אורו עיניי- הבחורות מתפשטות. הצנועות נשארות בחוטיני. הנועזות גם את זה מסירות. ומשוחחים. והשיחה יכולה להיות על נושא ארטילאי כמו הבורסה, הממשלה שנפלה או משהו מקצועי. להגיד לך שלא נהניתי? הנאה אירוטית? במיוחד עם מישהי מהן היתה 'חתיכה' להשתבח? וודאי שנהניתי. אבל לא הטרדתי אף אחת. בוודאי שלא אנסתי. זה היה שעור טוב בריסון יצרים.
 

יונית א

New member
געגועים לסמורברוד

ויתר דגיגים. אבל היחס לעירום הוא תלוי תרבות, ובתרבות שלנו (הישראלית, הלבנטינית ) היחס אל עירום הוא יחס אירוטי. (מוציאה מכלל זה את הנודיסטים למינהם). תראה את מצעד הגאווה בתל אביב, איזו מהומה הייתה סביב ציצי חשוף. שב באינגליש גארדן במינכן, וכולם(ן) בערום חלקי יותר או פחות ובצד ילדים משחקים כדור, אמהות עם עגלות והחיים כרגיל. הכל עיניין של נקודת מבט.
 

דוסטו

New member
יונית-מסכים איתך.

באפגניסטאן של הטאליבן גם העיניים של אישה הם מתאבן (מלשון אבן). וככל שהתרבות מפלה יותר נשים, הן לבושות יותר. תבדקי. ובדנמרק הפסיקו להתיחס אל אישה ערומה בפארק כאל אוביקט מיני, או לפחות להצניע את התגובה, כי ילדים החל מהרגע שבו יצאו מרחם אימם ובעודם תלוים על שדיה, רואים את הקצה השני של הרחם ושדיים חופשי חופשי לאורך שבילי הפרקים. וזו בדיוק הסיבה שהערום הפסיק להיות פרובוקאציה. (והעובדה שהסקנדינבים ממשיכים לעשות סקס בלי חשבון מוכיחה שזה שראית מבחר בלתי נדלה של ערוות ושדיים החל מינקותך לא מדכא את התשוקה המינית)
 

יונית א

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gifקראתי עד היום טיעון

מלא התייחסות עיניינית כמו הטיעון הזה. את יודעת מה ההבדל בינינו? אני מוכנה לקבל את תפיסת עולמך וערכייך, כפי שנחשפו כאן, אם כי הם רחוקים מליון מילין משלי. אבל את- טוענת שדברי אחרים הם "אוסף של בולשיט". אז סליחה. כמאמר חז"ל- "הפוסל במומו פוסל"
 

יונית א

New member
בלי קשר לעומק המחשוף

אם הצלומים מפוברקים-צודקת שתובעת את מי שתובעת. אם הצלומים אמיתיים, והיא בחרה להיות "מובילה חברתית " (מה זה בדיוק, מילה יפה לסלברטאית?)אז המחיר של חשיפה מבוקרת של כל סלברטאי היא חשיפה לא כל כך מבוקרת ובמקרים הגרועים ביותר פפרצ'י (ראה ערך ליידי דיאנה ).
 
אני מ"זוז-עת"-> אנטוניה עצבנית

ולא מהציצים של אייזנשטיין אלא מהתגובות. למה, למה שתשתפו פעולה עם הטיעון של "היא הולכת חשוף=מגיע לה" טיעון בו משתמשים שלל מטרידים וסתם כולרות, כדי להצדיק פעולות פוגעות, מניג'וס ועד לתקיפה מינית? למה לעודד תפיסה מעוותת שיכולה רק להזיק. ואם מחר מישהי תלך לבית ספר דתי במכנסיים, זה לא צנוע, אז מותר לפרסם תצלומי עירום שלה? שלא להזכיר את העובדה שאיזנשטיין מתלבשת אע וחושפני כמו הפרחולה הממוצעת ברחוב, אז למה להטפל דווקא אליה. בואו נאמר שאני והיא לעולם לא נריב על בגדים גם אם נהיה באותה מידה, שכן אני לא מסכימה עם הדרך שהיא מתלבשת(והאמת- התמונה מכוערת נורא גם בצילום המקורי, אז אולי כדאי לתבוע גם את הצלמת...
), אבל!
אין לאיש זכות להשפיל אותה בפומבי ולפגוע בה כלכלית. כולם יודעים לפרסום יש מחיר, אבל זה סוג של מחיר שראוי שבית המפשט יגן עלינו מפניו. וכן, זה פוגע גם בהכנסות ,כי במקצוע שלה (ולמען האמת , בכל מקצוע!) פגיעה בתדמית יכולה להזיק לא רק להרגשה אלא גם ליכולת להתפרנס, שהרי ידוע לכל מפורסתם (=סלבריטי) שעליו למתג את עצמו בכיוון מסוים. איזשנטיין מיתגה עצמה כ"פרחה-בייב" ואכן התדמית שלה לא ממש יוקרתית, אבל בין זה לבין צילומי עירום בארצנו הקטנה, יש הבדל גדול.
 

יונית א

New member
גברת עצבניה

קודם כל- לא כל הדיעות היו באותו המישור. אישית- אני לא חושבת שבגלל שהיא לובשת מחשוף עמוק (כפי שכבר כתבתי ללא קשר לעומק המחשוף) אין סיבה לזייף צלומי עירום שלה. מאידך- לו היה צלם כלשהו מצלם את שרה נתניהו , כשהיא מכה את הילד שלה(ברח לי השם) היא לא יכולה הייתה להתלונן על הנושא, שכן היא חשפה את חייו וחייה הפרטיים לצבור בנקודות שרצתה לחשוף. ומי שבוחר בחשיפה סלברטאית שלא יתפלא כאשר החשיפה אינה דווקא במקום שהוא היה רוצה אותה. (ובכוונה זו דוגמא נטולת הופעה חיצונית או עירום נשי). סתם על העיקרון של פרסום עצמי מול חשיפה של עיתונאים וצלמים. ומכאן לגברת המדוברת, היות והיא מסתובבת במסיבות הנכונות ובחוגים הנכונים ובנתה לעצמה דימוי מסויים של נערת זוהר (כן??) אז שלא תתפלא שאם צולמה בעירום באיזשהו שלב בחייה -יהיה מי שיגלה בתמונות עיניין צבורי. (כמה שציצים של אעלק סלברטי יכולים לעניין). אין לזה שום קשר לעומק המחשוף. היא יכולה להתלבש כמו אימא תרזה או צ'יצ'ולינה - הפרטיות שלה נפגעת באותה השניה שהיא בחרה לקחת תפקיד במשחק יחסי הצבור הנ"ל.
 

missB

New member
נעלמה לי התגובה שכתבתי לך

אני אנסה לשחזר. יונית, אני מוכנה לקבל את הטיעון שלך לגבי הנושא - שמי שבוחר בפרסום צריך להיות מוכן גם למחיר שהוא נדרש לשלם מבחינת פרטיות. אם מורן הצטלמה בעירום בעבר ומישהו מנסה להרוויח על חשבונה - זכותו. עם זאת, גם למפורסמים יש זכות מסויימת לפרטיות ועצם פרסומם אינו שולל זכות זו. למשל, חדירה לבית של מפורסם כדי להשיג תמונות כלשהן - אינה לגיטימית בעיני. לכן יש גם מקום לשאול מהיכן ובאיזה אופן הושגו התמונות. חשוב מכך, הטיעונים שהועלו פה בפורום בהקשר למורן אייזנשטיין לא נגעו להיותה מפורסמת אלא לאופן לבושה החושפני. אם היא נוהגת להתלבש בחושפנות, מותר לפרסם תמונות עירום שלה, אמיתיות או מפוברקות, כי אין הבדל. טיעון זה אינו לגיטימי בעיני ונראה לי שעליו יצא גם קצפה של אנטוניה. זכותה של אשה על גופה. ואם אנחנו כנשים לא מאמינות בכך, מה אנחנו מצפות מגברים? טיעון כזה, בהקצנה מסויימת, משמש גם להאשמת קורבנות אונס במעשה בגלל התנהגותן או לבושן.
 
למעלה