סיליבוס: המאבק הבין מיני - אגדה אורבנית

  • פותח הנושא WC
  • פורסם בתאריך

meital G

New member
כאן נמחקה הודעה

כאן נמחקה הודעה על ידי הנהלת הפורומים
 

Bennytt4

New member
עצוב... באמת... ../images/Emo26.gif

טוב אז לאלו מכן שחושבות שההודעה הזאת יפה, צודקת, נכונה וכו'... אז זהו... שלא. גברת שירותים בהודעה זאת פשוט לקחה מאפיין רע אחד מכל סוג של גברים, חיברה את כל המאפיינים העלובים האלו ועשתה השלכה לגבי כל הגברים. וזה באמת עצוב, כי אני יכול לעשות הודעה אנלוגית לחלוטין לגבי הנשים, ואז כשתסתכלו עליה במבטכן הלא מבין, ותחשבו לעצמכן "מי האדיוט שכתב את זה ?!", אז אולי תבינו איך אנחנו רואים את ההודעה של גברת שירותים. אז למה אני לא כותב הודעה "מקבילה" שכזאת ? כי אני פשוט לא אאמין במה שאני כותב שם, אבל אם מישהו יבקש, או שאני אראה יותר מדיי הסכמה להודעה מעוררת הרחמים הזאת של גברת שירותים - צפו להודעה.
 

meital G

New member
כאן נמחקה הודעה

כאן נמחקה הודעה על ידי הנהלת הפורומים
 

le shark

New member
כל הכבוד על ההשקעה...

כתוב יפה, נעשה בהומור, וככה צריך לקחת את זה... אז... תרגיעו
 
הכי נכון שיכול להיות אחותי!!!

ולא... היא לא לקחה רק את התכונות הרעות שבגברים והכינה רשימה... כי זה פשוט נכון!! גם הגבר שלי גיבור גדול בחוץ ובבית משרת. וזה לא שאני לא אוהבת אותו, אלא שאני מאמינה שאם היינו חיים בעולם בו הנשים שולטות תמיד!! לא היו מלחמות, רצח, נוכלות, אונס...לפחות לא ברמה של ימינו. הדוגמה הכי פשוטה שאני יכולה לתת היא על פי התכנית של רפי גינת - כלבוטק, שימו לב ש99% מהמקרים הנוראיים שנראים שם מבוצעים על ידי גברים! אני לא אומרת שהנשים מושלמות, לכל אחד ואחת יש את הפאק שלו... אבל בחייכם, תסתכלו על עצמכם ותווכחו לדעת מי כאן צודק?
 
אם...

אבל לפי מה שהחיים לימדו את המין האנושי,הנשים לא יכולות "לשלוט" בעולם כפי שהגדרת את זה. לכן כל מה שהיה "אילו",נשאר בתאוריה. לדעתי קשה להגדיר מין "חזק",אבל אם כבר אחד המינים ראוי לתואר,זה בטוח לא המין היפה(והוא בלי ספק יפה יותר
). פייד!
 

dr drek

New member
הכללות חסרות בסיס

אז יש לך גבר שהוא בחוץ גיבור גדול ובית משרת ??? אז הוא פרייאר !!! אני לא הייתי מוכן להיות משרת של אף אחת/אחד , היותו של החבא שלך משרת לא קשורה להיותו גבר כי יש גם מקרים הפוכים (ולמעשה הרבה יותר ) של מקרים שהאישה היא המשרתת אז חוץ מהכללות חסרות בסיס וגיבוב של שטויות אין בהודעת המקור שום דבר.
 

fed

New member
את לסבית נכון?

כל ההודעה מלאה סטריאוטיפים מפגרים זאת פשוט בושה שנותנים להודעות כאלה להגיע ל"הודעות נבחרות" אחרי הכל הדעה שלך לא מעניינת אף אחד , רק את הפמניסטיות שאת מיצגת. את יודעת לציין יפה מאוד נקודות. סבבה ,אני בטוח שאת כולך דוגמנית עם תואר שני באומנות . או בעצם מטר חמישים לרוכב ומטר חמישים לגובה? שאף אחד לא מסתכל עליה ממטר? ואולי התואר שלך באומנות כי לא היית חכמה מספיק בשביל להתקבל להנדסה? לי זה נשמע כמו הודעה של אישה מתוסכלת. ולמה שלא תיהיי עם דעות כאלה? איפה תמצאי את הפראייר?
 
את יודעת מה הבעיה עם אנשים כמוך?

שבגללך סכסוכים מתחילים. יש לך צורך בעליונות? לפחות את לא מתעללת בחתולים...
 

Cartman

New member
נכון מאוד!

אז איך את מסבירה את העובדה שמאז שחר ההיסטוריה, הגברים הם ששלטו בעולם, הביאו לתגליות חשובות והניעו את גלגלי ההיסטוריה? יש איזו קליאפוטרה ומרי קירי פה ושם, אבל את כמובן מסכימה שהרוב השולט הוא הגברים. אז את בטח תעני "הא! זה בגלל שלא ניתן להן שוויון זכויות והן דוכאו על ידי הגברים!" ואיך נוצר מצב כזה לדעתך? הרי נשים הן לא איזה מיעוט עלוב, בעלי מום כלשהו או מיבשת רחוקה ולא מפותחת, להיפך! אם נשים היו משתוות לגברים, ואף עליונות עליהם, הן בטח היו יכולות להביא את עצמן למעמד שויוני לפחות. אך לא כך הדבר! כל שויון שהנשים השיגו וישיגו בעתיד, יהיה סינטתי, שויון שנוצר על ידי גברים יפי נפש שמאמינים בשויון זכויות, ולא על ידי נשים שתפסו את מושכות השלטון וחוללו מהפכה. איך מלכתחילה נוצר מצב בו הנשים מדוכאות ומשמשות רק כמכונות ילדים, או קישוט לצידו של קיסר רומי דגול? הייתי שמח לשמוע פיתרון הגיוני כלשהו שהמסקנה ממנו היא שנשים עליונות מגברים. למה ישנם מקלטים לנשים מוכות? ארגוני עזרה לנפגעות אונס? כי נשים הן עם חלש, שלא יכול לדאוג לעצמו, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה שכלית. הידד לגברים!
 
למעלה