סיליבוס: המאבק הבין מיני - אגדה אורבנית

  • פותח הנושא WC
  • פורסם בתאריך

Night line

New member
../images/Emo41.gifיפה יפה, אבל...

איך תסבירי שאותה לביאה היא זו שצריכה לסבול בסקס כי ברגע שהוא יצא ממנה כאב היא תרגיש בכאב לא קטן את ה"קוצים" שיש לו על הזין? כתבת יפה מאוד, יש לך טענות טובות, אבל מישהו מכם חשב פעם שאולי זאת לא שאלה של עליוניות בכלל?
(תניחו בצד את החזויות השונות לרגע) בלי לערב מושגי ביולוגיה וגנטיקה, לדעתי העניין הוא הבדלים בתכונות מולדות. אני מדברת אמנם על קמצוץ של תכונות שיש לגברים אבל אין לנשים, או שיש להם קמצוץ יותר מאיתנו. אני מתכוונת לתכונת (שאני עדיין לא בטוחה איך להגדיר) קהל. אני מנסה להגיד (ומתקשה בזה), שגברים נוטים להתחבר יותר, לשתף פעולה יותר ולהסחף יותר. בצורה כזאת אם גבר אחד מתחיל במנהג או באמרה כלשהי, איכשהו היא תושתת בגברים האחרים... ונשים מן הצד השני, נוטות פחות ללכת עם זרם שהן לא בטוחות בו, או לא רואות אותו (כבר אמרתי "קמצוץ", אני לא בטוחה שכל העניין הזה הוא גדול ונראה לעין), ורובן פועלות לבד בדרכים אישיות.
עכשיו נרים את הבדלי החזות והתכונות הפיסיות: אם אני אפילו קצת צודקת- וזו לא שאלה של עליוניות, אז נסתכל על זה בתור גיוון מרענן ונחמד. ואז גם אם תגידיו שגברים יותר חזקים, כל בת פה בקלות תמצא תכונה פיסית אחרת שלנו יש ולכם אין. בכל מקרה היותכם חזקים יותר לא יהיה גורם חשוב כי מי אמר שאנחנו מודדים עליוניות לפי חוזק? (מה עם מבחינתי עליוניות זה היכולת להגיע לאורגזמות מרובות ורצופות?)
 
לגבי נשים שלא הולכות עם הזרם

איך תסבירי את הרדיפה הקנאית אחר צו האופנה האחרון, למשל? כותבת ההודעה פשוט מאוד סובלת מרגשי נחיתות קשים. כך גם כל הנשים, אשר תמיד מנסות להוכיח שהן יותר טובות. לסיום, תראו לי אישה ששולטת בשלט הממיר, או יודעת לעשות חנייה ברוורס בלי לדפוק את האוטו של השכן, או יודעת להשתמש במקדחה... i rest my case
 

Night line

New member
זה עצוב

כי כל אחת מהן (אם אנחנו מדברים על הסוג שאני רואה מסביבי) עושה את זה בשביל להיות מיוחדת. "גם לאחות 'שלי יש כזאת חולצה מאגניבה וכאזה מכנס פצצתי" -"כן אבל היא לובשת אותם עם חגורה סופנית כמו זו????" ממ, מה תגיד על זה שאבא קורא לי כשהממיר הדיגיטלי עושה בעיות? ועל שאני ייעצתי לו באיך לאטום את ההכנה לכניסת מזגן בממ"ד? (נו זה החור הזה מעל הדלת, שמכסה הפלדה שלו מוברג אבל לא בצמוד לקיר) אני מתכוונת להגיד "דיי להכללות"
 

WC

New member
תגובה לתגובות

כותרת משנית: וואי אתם לוקחים דברים קשה. ילדים, האסלה קראה בעיון רב את התגובות, הטובות, הרעות, והבינוניות. היא תתחיל ותאמר שנקודת המוצא של מאמרה זה, היה נקודת מבט הומוריסטית על אמת גדולה ונכון עגומה (הלוואי וכל הבריות נבראו שוות, אבל כמו שהאמבה היא אמבה, הגבר הוא גבר). ומרבית הקוראים (וגם הקוראות) לקחו את כל הסוגיה נורא ללב. יקירותיי, אל לכן לקחת ללב, עם הצער והיגון שיעשו לכם ילדיכם, חבל להעמיס עליו בגין שטות. יקיריי, אל לכם לקחת ללב, גם ככה מחלות לב הן גורם התמותה המוביל בקרב הגברים, למה להלאות אותו בזוטות. לא אמרה האסלה שנשים מושלמות, אפילו לא רימזה, בעיקר בגלל שאמירה זאת כה שאולה מכל מציאות שהיא, שהיא נלעגת. כמו שתלמדו בבוא העת, יש נשים ויש נשים, ויש חלוקה מאוד ברורה בתוך הקבוצה הזאת, נשים, כמו שיש חלוקה מאוד ברורה בין סוגי הגברים. כדי לפצות את בעלי הפין באשר הם, תאמר האסלה: נכון! פיזית אתם יותר חזקים! יש לכם מסת שרירים יותר גדולה, העצמות שלכם יותר חזקות, המוח שלכם שוקל יותר, וגם בטח יש לכל אחד מכם זין גדול מהממוצע. בקישור שעשתה האסלה בין צירוף המילים "המין החזק" והקבוצה הדמוגרפית: "שנים", היא התכוונה לידו של מי העליונה במערכת יחסים בין מינית. ולפני שתגידו כן, לא, אולי וכיוב, האסלה תבהיר. היא אינה ולו לרגע מעלה בדעתה שאתם לא אלו שלובשים את המכנסיים בבית, היא פשוט יודעת שמי שבחר את המכנס הזה היא זאתי ששוכבת לידכם במיטה. לגבי כל שאר האמירות, האסלה רק רוצה להבהיר. פמיניסטית- היא לא!!! נכון שגברים נחותים, אבל זה בהשוואה לנשים. סה"כ בכוחות עצמכם, בלי השוואות ומדידות, אתם לא כאלו גרועים. ואם עדיין יש מי שחש בחסך, שייקח שני פרקסלין ויצלצל לאסלה בבוקר. עד המאמר הבא. WC תפוס
 
למעלה