"סקופּ
" : שלוחה של קו 370 עד אילת
...

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
"סקופּ
" : שלוחה של קו 370 עד אילת
...

"סקופּ
" : שלוחה של קו 370 עד אילת
...
כפי שנצפה ביום שבת ה-26/11/2011.
 

oschlick

New member
אני דווקא בעד שאגד תמשיך לזכות בבלעדיות

אמן שכך יהיה
ואגד תאבד את הבלעדיות שלה בקוים לאילת הגיע הזמן שגם חברות אחרות יזכו לנתח מהקו הזה
אני דווקא בעד שאגד תמשיך לזכות בבלעדיות
על קווי אילת ולתת שירות מעולה ואמין, ובתנאי שתפעיל קו ישיר מת''א לאילת שמאוד חסר היום והיה קיים בתקופת הקיץ (790 אאל''ט)
 

DanBus43Maalit72

Active member
צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.

אני דווקא בעד שאגד תמשיך לזכות בבלעדיות
על קווי אילת ולתת שירות מעולה ואמין, ובתנאי שתפעיל קו ישיר מת''א לאילת שמאוד חסר היום והיה קיים בתקופת הקיץ (790 אאל''ט)
צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.
וקווים פנימיים עם תדירות גבוהה(לשים סוף למוניות!).
 

oschlick

New member
אני בעד ש-790 יופעל כמה פעמים ביום ממסוף 2000

צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.
וקווים פנימיים עם תדירות גבוהה(לשים סוף למוניות!).
אני בעד ש-790 יופעל כמה פעמים ביום ממסוף 2000
וששאר הקווים המאספים יצאו כרגיל מהתחנה המרכזית. זאת דרך טובה לפירוק איטי של התחנה המרכזית. לאט לאט יהיה אפשר להפעיל עוד ועוד קווים מהירים יותר ממסוף 2000 עד שרוב האנשים יעברו למסוף 2000.
 

olli3

New member
מנהל
מת"א לאילת וחזרה, מופעל בקיץ., ישיר ללא תחנות

מה זה קו 790...?
מהיכן מופעל,לאן ומתי?
מת"א לאילת וחזרה, מופעל בקיץ., ישיר ללא תחנות
ביניים. קו זה נוסע ישירות מת"א לאילת ובכיוון ההפוך, ללא כל תחנת ביניים. עצירות התרעננות קיימות. קיימים עוד קווים רבים בחופשת הקיץ מרחבי הארץ לאילת וכן קווים ישירים כמו 445 (כמו 444 רק בלי תחנות בדרך).
 

אלון 58

New member
המספור 445...,

מת"א לאילת וחזרה, מופעל בקיץ., ישיר ללא תחנות
ביניים. קו זה נוסע ישירות מת"א לאילת ובכיוון ההפוך, ללא כל תחנת ביניים. עצירות התרעננות קיימות. קיימים עוד קווים רבים בחופשת הקיץ מרחבי הארץ לאילת וכן קווים ישירים כמו 445 (כמו 444 רק בלי תחנות בדרך).
המספור 445...,
שימש בעבר הרחוק את קו ירושלים באר-שבע,שהיה איטי יותר מ-446 של היום,וההבדל ביניהם ש-445 היה נוסע דרך משמר-הנגב.איני יודע מתי בוטל הקו הזה,שכנראה כבר לא היה כדאי.
 

olli3

New member
מנהל
נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר

המספור 445...,
שימש בעבר הרחוק את קו ירושלים באר-שבע,שהיה איטי יותר מ-446 של היום,וההבדל ביניהם ש-445 היה נוסע דרך משמר-הנגב.איני יודע מתי בוטל הקו הזה,שכנראה כבר לא היה כדאי.
נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר
ומיתר... יש עוד שילוט שלו בכניסה לעומר. כמעט בטוח שהוא היה יוצא מדימונה... בעבר הרחוק 446 נסע דרך פלוגות, הכביש מקרית לבאר שבע כפי שאמרו לי במשפחה לא היה קיים וכל הנסיעות הופנו לאשקלון בעצם, כך שכל פעם שרצית לנסוע לכיוון צפון, היית יוצא מבאר שבע ביציאה המערבית... יש מצב אפילו ש445 היה מהיר יותר מ446 לתקופה... זאת אם 446 המשיך לנסוע דרך איזור שדרות ונתיבות ואילו 445 נסע כמו 371. בכל מקרה, אין הבדל כה גדול בין נסיעה דרך משמר הנגב או דרך להבים, זה 10 דקות יותר סה"כ. וכיום בימי חמישי בצהרים - אחה"צ יותר מהר לנסוע דרך משמר הנגב :)
 

Royal Tiger

New member
447 = 440 + 048

נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר
ומיתר... יש עוד שילוט שלו בכניסה לעומר. כמעט בטוח שהוא היה יוצא מדימונה... בעבר הרחוק 446 נסע דרך פלוגות, הכביש מקרית לבאר שבע כפי שאמרו לי במשפחה לא היה קיים וכל הנסיעות הופנו לאשקלון בעצם, כך שכל פעם שרצית לנסוע לכיוון צפון, היית יוצא מבאר שבע ביציאה המערבית... יש מצב אפילו ש445 היה מהיר יותר מ446 לתקופה... זאת אם 446 המשיך לנסוע דרך איזור שדרות ונתיבות ואילו 445 נסע כמו 371. בכל מקרה, אין הבדל כה גדול בין נסיעה דרך משמר הנגב או דרך להבים, זה 10 דקות יותר סה"כ. וכיום בימי חמישי בצהרים - אחה"צ יותר מהר לנסוע דרך משמר הנגב :)
447 = 440 + 048
 

אלון 58

New member
לא ידוע לי ש-446 נסע דרך נתיבות ושדרות...,

נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר
ומיתר... יש עוד שילוט שלו בכניסה לעומר. כמעט בטוח שהוא היה יוצא מדימונה... בעבר הרחוק 446 נסע דרך פלוגות, הכביש מקרית לבאר שבע כפי שאמרו לי במשפחה לא היה קיים וכל הנסיעות הופנו לאשקלון בעצם, כך שכל פעם שרצית לנסוע לכיוון צפון, היית יוצא מבאר שבע ביציאה המערבית... יש מצב אפילו ש445 היה מהיר יותר מ446 לתקופה... זאת אם 446 המשיך לנסוע דרך איזור שדרות ונתיבות ואילו 445 נסע כמו 371. בכל מקרה, אין הבדל כה גדול בין נסיעה דרך משמר הנגב או דרך להבים, זה 10 דקות יותר סה"כ. וכיום בימי חמישי בצהרים - אחה"צ יותר מהר לנסוע דרך משמר הנגב :)
לא ידוע לי ש-446 נסע דרך נתיבות ושדרות...,
לשם כך קיים עד היום קו 443.
 

olli3

New member
מנהל
זה מה שסיפרו לי הדור הקודם

גם על זה לא ידעתי...,
אם באמת היה כך.
זה מה שסיפרו לי הדור הקודם
אמא ואחיה... בזמנו אביתר העלה לכאן שילוט או משהו דומה לגבי 446 דרך פלוגות (כך היה כתוב). תוכל לשאול את אביתר, הוא בקיא בפרטי המסלול יותר ממני. כל מה שאני יודע שפעם קטע כביש 40 בין קרית גת לבאר שבע לא היה קיים והיו עושים סיבוב דרך הכביש של אשקלון. הקווים ההיסטוריים 351/353 לא סתם קיימים, זה היה המסלול פעם... אמא שלי סיפרה לי את היום בו עלו לארץ שנסיעה מקרית גת לבאר שבע ארכה קצת יותר משעה, אם לא שעה וחצי. כאשר את כל היום הם בילו מהנמל בחיפה ועד לבאר שבע (עלו בבוקר, ירדו לקראת חצות בלילה בבית בבאר שבע בו אימי מתגוררת עד היום).
 

אלון 58

New member
בשנות ה-70' של המאה שעברה...,

זה מה שסיפרו לי הדור הקודם
אמא ואחיה... בזמנו אביתר העלה לכאן שילוט או משהו דומה לגבי 446 דרך פלוגות (כך היה כתוב). תוכל לשאול את אביתר, הוא בקיא בפרטי המסלול יותר ממני. כל מה שאני יודע שפעם קטע כביש 40 בין קרית גת לבאר שבע לא היה קיים והיו עושים סיבוב דרך הכביש של אשקלון. הקווים ההיסטוריים 351/353 לא סתם קיימים, זה היה המסלול פעם... אמא שלי סיפרה לי את היום בו עלו לארץ שנסיעה מקרית גת לבאר שבע ארכה קצת יותר משעה, אם לא שעה וחצי. כאשר את כל היום הם בילו מהנמל בחיפה ועד לבאר שבע (עלו בבוקר, ירדו לקראת חצות בלילה בבית בבאר שבע בו אימי מתגוררת עד היום).
בשנות ה-70' של המאה שעברה...,
כשאגד "המציא" את קו האוטובוס "הישיר" מערד לתל-אביב,כל נסיעה כזו היתה אורכת כ-5 שעות,כי קטע כביש 31 צ.שוקת>צ.להבים לא היה קיים קטע זה הושלם מתישהו במשך 1979,מאחר והיתה התנגדות בבאר-שבע לכביש שיעקוף את העיר,וימנע מנוסעים לעבור בה),וגם לא קטע כביש 40 שציינת,האוטובוס היה מוריד ומעלה נוסעים בת.מ.באר-שבע,וממשיך לת"א במסלול של קו 371 כפי שהיה אז וכפי שהוא כיום (עם כל מה שכרוך במעבר בקרית-גת,גדרה,רחובות,נס-ציונה וראשון-לציון).
 

אוהד11

New member
היה גם 443 מבאר שבע לירושלים וחזרה

המספור 445...,
שימש בעבר הרחוק את קו ירושלים באר-שבע,שהיה איטי יותר מ-446 של היום,וההבדל ביניהם ש-445 היה נוסע דרך משמר-הנגב.איני יודע מתי בוטל הקו הזה,שכנראה כבר לא היה כדאי.
היה גם 443 מבאר שבע לירושלים וחזרה
 

אוהד11

New member
שים לב למה שכתבתי, מבאר שבע לירושלים,

הוא עוד קיים.
כיום הוא אומנם קוצר מ/אל נתיבות אבל יש נסיעה אחת בשבוע ביום ראשון בשעה 6:25 שיוצאת ממרכזית באר שבע.
שים לב למה שכתבתי, מבאר שבע לירושלים,
והיו שנים שהוא לא פעל בכלל, לא מבאר שבע ולא מנתיבות, פשוט לא היה קיים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה