62-533-63 / מטרופולין"סקופּ" : שלוחה של קו 370 עד אילת...
כפי שנצפה ביום שבת ה-26/11/2011.
ומזוית נוספת...,62-533-63 / מטרופולין
"קו 370" ,חונה ליד הלגונה המערבית באילת.
אמן שכך יהיה"סקופּ" : שלוחה של קו 370 עד אילת...
כפי שנצפה ביום שבת ה-26/11/2011.
אני דווקא בעד שאגד תמשיך לזכות בבלעדיותאמן שכך יהיה
ואגד תאבד את הבלעדיות שלה בקוים לאילת הגיע הזמן שגם חברות אחרות יזכו לנתח מהקו הזה
צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.אני דווקא בעד שאגד תמשיך לזכות בבלעדיות
על קווי אילת ולתת שירות מעולה ואמין, ובתנאי שתפעיל קו ישיר מת''א לאילת שמאוד חסר היום והיה קיים בתקופת הקיץ (790 אאל''ט)
אני בעד ש-790 יופעל כמה פעמים ביום ממסוף 2000צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.
וקווים פנימיים עם תדירות גבוהה(לשים סוף למוניות!).
מה זה קו 790...?צריך להפעיל את קו 790 בכל השנה ולא רק בקיץ.
וקווים פנימיים עם תדירות גבוהה(לשים סוף למוניות!).
מת"א לאילת וחזרה, מופעל בקיץ., ישיר ללא תחנותמה זה קו 790...?
מהיכן מופעל,לאן ומתי?
המספור 445...,מת"א לאילת וחזרה, מופעל בקיץ., ישיר ללא תחנות
ביניים. קו זה נוסע ישירות מת"א לאילת ובכיוון ההפוך, ללא כל תחנת ביניים. עצירות התרעננות קיימות. קיימים עוד קווים רבים בחופשת הקיץ מרחבי הארץ לאילת וכן קווים ישירים כמו 445 (כמו 444 רק בלי תחנות בדרך).
נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומרהמספור 445...,
שימש בעבר הרחוק את קו ירושלים באר-שבע,שהיה איטי יותר מ-446 של היום,וההבדל ביניהם ש-445 היה נוסע דרך משמר-הנגב.איני יודע מתי בוטל הקו הזה,שכנראה כבר לא היה כדאי.
447 = 440 + 048נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר
ומיתר... יש עוד שילוט שלו בכניסה לעומר. כמעט בטוח שהוא היה יוצא מדימונה... בעבר הרחוק 446 נסע דרך פלוגות, הכביש מקרית לבאר שבע כפי שאמרו לי במשפחה לא היה קיים וכל הנסיעות הופנו לאשקלון בעצם, כך שכל פעם שרצית לנסוע לכיוון צפון, היית יוצא מבאר שבע ביציאה המערבית... יש מצב אפילו ש445 היה מהיר יותר מ446 לתקופה... זאת אם 446 המשיך לנסוע דרך איזור שדרות ונתיבות ואילו 445 נסע כמו 371. בכל מקרה, אין הבדל כה גדול בין נסיעה דרך משמר הנגב או דרך להבים, זה 10 דקות יותר סה"כ. וכיום בימי חמישי בצהרים - אחה"צ יותר מהר לנסוע דרך משמר הנגב
לא ידוע לי ש-446 נסע דרך נתיבות ושדרות...,נכון, היה גם את 447 שנסע מדימונה דרך עומר
ומיתר... יש עוד שילוט שלו בכניסה לעומר. כמעט בטוח שהוא היה יוצא מדימונה... בעבר הרחוק 446 נסע דרך פלוגות, הכביש מקרית לבאר שבע כפי שאמרו לי במשפחה לא היה קיים וכל הנסיעות הופנו לאשקלון בעצם, כך שכל פעם שרצית לנסוע לכיוון צפון, היית יוצא מבאר שבע ביציאה המערבית... יש מצב אפילו ש445 היה מהיר יותר מ446 לתקופה... זאת אם 446 המשיך לנסוע דרך איזור שדרות ונתיבות ואילו 445 נסע כמו 371. בכל מקרה, אין הבדל כה גדול בין נסיעה דרך משמר הנגב או דרך להבים, זה 10 דקות יותר סה"כ. וכיום בימי חמישי בצהרים - אחה"צ יותר מהר לנסוע דרך משמר הנגב
לא נכנס לשדרות ונתיבות.לא ידוע לי ש-446 נסע דרך נתיבות ושדרות...,
לשם כך קיים עד היום קו 443.
גם על זה לא ידעתי...,לא נכנס לשדרות ונתיבות.
פשוט נסע על הכביש הראשי.
זה מה שסיפרו לי הדור הקודםגם על זה לא ידעתי...,
אם באמת היה כך.
בשנות ה-70' של המאה שעברה...,זה מה שסיפרו לי הדור הקודם
אמא ואחיה... בזמנו אביתר העלה לכאן שילוט או משהו דומה לגבי 446 דרך פלוגות (כך היה כתוב). תוכל לשאול את אביתר, הוא בקיא בפרטי המסלול יותר ממני. כל מה שאני יודע שפעם קטע כביש 40 בין קרית גת לבאר שבע לא היה קיים והיו עושים סיבוב דרך הכביש של אשקלון. הקווים ההיסטוריים 351/353 לא סתם קיימים, זה היה המסלול פעם... אמא שלי סיפרה לי את היום בו עלו לארץ שנסיעה מקרית גת לבאר שבע ארכה קצת יותר משעה, אם לא שעה וחצי. כאשר את כל היום הם בילו מהנמל בחיפה ועד לבאר שבע (עלו בבוקר, ירדו לקראת חצות בלילה בבית בבאר שבע בו אימי מתגוררת עד היום).
היה גם 443 מבאר שבע לירושלים וחזרההמספור 445...,
שימש בעבר הרחוק את קו ירושלים באר-שבע,שהיה איטי יותר מ-446 של היום,וההבדל ביניהם ש-445 היה נוסע דרך משמר-הנגב.איני יודע מתי בוטל הקו הזה,שכנראה כבר לא היה כדאי.
הוא עוד קיים.היה גם 443 מבאר שבע לירושלים וחזרה
שים לב למה שכתבתי, מבאר שבע לירושלים,הוא עוד קיים.
כיום הוא אומנם קוצר מ/אל נתיבות אבל יש נסיעה אחת בשבוע ביום ראשון בשעה 6:25 שיוצאת ממרכזית באר שבע.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.