סקירה על Stormy Atmosphere- Colorblind

במקרה פגשתי את מנהלת האתר כשהיא הייתה בארץ

אישה מאוד חביבה. תגיד, אם להקת פאנק תפנה אליך ותבקש שתכתוב עליה במדריך העברי לרוק מתקדם, אתה תסרב? הרי זאת אפליה! זה לא הוגן!
 
לא אפליה על בסיס מין

"אם להקת פאנק תפנה אליך ותבקש שתכתוב עליה במדריך העברי לרוק מתקדם, אתה תסרב? הרי זאת אפליה!" מדיניות עריכה המבוססת על ז'אנרים מוסיקליים היא חוקית ומותרת. אפליה על בסיס מין נחשבת דבילית. למה לקדם להקות עם זמרות? בשביל מה? למה זמרות יותר טובות מזמרים? ואת מי זה בכלל מעניין?
 
אתה ממש נאחז בקש

הכל בשביל לעשות דה-לגיטימציה לביקורת ולהמשיך את ה"מאבק" שלך נגד סטורמי אטמוספיר. אם אתר מסוים רוצה לכתוב על זמרות ולא על זמרים זאת זכותו. זאת לא אפליה, זה עניין של טעם אישי, בדיוק כמו הבחירה לכתוב על פרוג ולא על דיסקו. אף אחד לא אמר שזמרות יותר טובות מזמרים. את מי זה מעניין? אותך, כנראה, כי אתה לא סותם את הפה בקשר לזה. כרגיל, אתה הבנאדם היחיד בעולם שזה מפריע לו. העיקר שתמשיך ב"מאבק", דון קישוט.
 
בוא ננסה להיות עניינים

1) הביקורת שלהם על סטורמי, בעיניי, מנותקת מן המציאות 2) האתר לא מוכר, אין לו מוניטין, אף אחד לא מתייחס אליו ברצינות 3) אפליה על בסיס מין הינה אסורה 4) קידום להקות עם בנות - נראה לי כמו אג'נדה מגוחכת לחלוטין 5) סטורמי הם כנראה חבר'ה שלא מסוגלים לקבל ביקורת עניינית מאדם שהדבר האחרון בעולם שאיכפת לו זה לקדם בחורות בלהקות פרוג.
 
Nobody Cares

1) סבבה. אמרת. הלאה. 2) לכל ביקורת יש משמעות. אתה היחיד שחושב שבגלל שאין לאתר "מוניטין" אז הביקורת לא ראויה. 3) בולשיט. Nobody cares. 4) הסברתי לך אבל אתה מתעקש לזיין בשכל. נקסט! 5) מה אתה רוצה שהם יעשו? יתאבדו כי אתה לא חושב שהם טובים?
 
למעלה