סקנדל סביב תלמידת כיתה ב' ממוצא בריה"מי

beatman

Member
סקנדל סביב תלמידת כיתה ב' ממוצא בריה"מי

הילדה הגיעה לבית הספר לבושה בשמלה, בניגוד לכללי בית הספר. הצוות החינוכי ביקש מאמה להגיע ולהחליף לה את הבגדים, היא לא יכלה להגיע. הצוות החינוכי החליף לה לחולצה באישור האם שטענה שיש לה מכנסיים מתחת, התברר שלא היו לה מכנסיים, אלא תחתונים, מה שעורר סערה. https://www.mako.co.il/news-israel/...5Wvc633kctN6mk7dZQiyVgkZDYKJ3fVNLACSngLu_wIqk
 

157cm

New member
אתה קורע מצחוק כרגיל: "רגזנית מדי"


מעניין איך הילדה שלך הייתה מגיבה אם היו משאירים אותה בתחתונים. בטח הייתה מקבלת את זה בכיף ובנינוחות רבה. זה כולה תחתונים אנשים! זה בסדר שישפילו אותה ככה. מה קרה לכם אנשים? גם עירום מלא זה סבבה לגמרי. חבל שאין עירום. חיכיתי. אכזבה גמורה.
 
את לא בקיאה בפרטים

המורה התקשרה לאימא, ביקשה את הסכמתה להחלפת השמלה בחולצה ושאלה, מה יש לילדה מתחת לשמלה. האם השיבה: "שורטס". קרי, מכנסיים קצרים.
 

157cm

New member
בקיאה וגם בקיאה אז אמרה. למורה אין עיניים?

ברגע שהילדה נכנסה לכיתה היה ברור שזה לא שורטס. לא משנה מה אמרה אימה, אם היא אשת חינוך אמיתית, הייתה אומרת לילדה שתלבש את החולצה מעל השמלה בלי קשר למה שאימא שלה אמרה, כי לכל מפגר ברור שזה תחתונים. השאלה עצמה האם יש לה משהו מתחת לשמלה מעוררת שאלות רבות. למה שתשאל שאלה מפגרת שכזו אם זה לא מוסדר דתי? למה שפשוט לא תגיד שתלבש את החולצה מעל וזהו? שיחקה אותה ראש קטן, כפי שמצופה מאנשי ה-"חינוך" במדינה ההזויה שאתה חי בה.
 
לילדה סופקה חולצה שגדולה עליה בכמה מידות

לאחר שהיא לבשה אותה, החולצה הגיעה כמעט עד הברכיים וכמובן הסתירה את התחתונים/המכנסונים. &nbsp אני חי במדינה נורמלית, אם לשפוט לפי מגוון המדדים הקיימים. את חיה במדינה שכל עובדה אנקדוטלית שמתרחשת בה, גורמת לך לזעזועי שווא.
 

157cm

New member
כן, "אירוע אנקדוטלי", עצוב שאתה מתעלם מהעובדות

בתמונה רואים בוודאות שהחולצה לא גדולה עליה בכמה מידות ומספר ילדים העידו שצחקו עליה, אז אל מה אתה מדבר? המורה חסרת גמישות, מה הפאניקה? מורה נבון במצב כזה היה מתקשר לאם להודיע שלהבא הילדה תבוא רק עם חולצת בית ספר. אם היא לא אשמה למה היא מסתירה את הפנים שלה. האבלה מרגישה נינוחות רבה ולא דואגת שיפטרו אותה, וזאת הבעיה. אני מצפה שיפטרו אותה וכמובן שתשלם את כל ההוצאות לטיפולים פסיכולוגיים שתצטרך הילדה ואת כל ההוצאות על המימון לעורך דין של המשפחה. &nbsp
 
תסתכלי על התמונה

https://www.melabes.co.il/education/60242 &nbsp רואה את הקפלים של החולצה? אם משחררים את הז'קט מסביב למותניים של הילדה, החולצה תסתיר בנוסף כ-10 עד 15 ס"מ מהרגל. &nbsp המורה מסתירה את הפנים מסיבה מאוד פרוזאית: בישראל ממהרים לעשות משפט שדה בהתאם ל"נחמדות" או ל"מוחלשות" של צד כזה או אחר. שוטר פגע באתיופי, נו, השוטר אשם, כי סלומון טקה הוא מוחלש. מורה מול ילדה, המורה אשמה, כי ילדים הם מלאכים חסרי ישע. אישה מאשימה גבר באלימות או בהטרדה, הגבר אשם, אלא אם כן הוא שולי רנד עם מכשיר הקלטה. &nbsp לגבי הפאניקה, כתבתי מפורשות: שני הצדדים אשמים, המורה הייתה יכולה להסתפק באזהרה, לא היה צורך להתקשר כמה פעמים לאימא בגלל שמלה אחת מסכנה, זה לא שהילדה הגיעה עם חולצת בטן.
 

157cm

New member
אתה לא מבין דבר בפרופורציות כנראה

לפי אורך השרוול ורמת ההיצמדות שלו לגוף, מבינים היטב, למי שיש חוש פרופורציות כמובן, שאין שם לא 10 ולא 15 ס"מ. אולי היא ארוכה יותר ב-5 ס"מ ממה שבתמונה, בלחץ ב-6. מה שאומר שזה לא מגיע עד הברך או כמה ס"מ מעליו. זה אולי מכסה כמעט את כל התחתון וגם זה, כנראה, בלחץ. כשהיא תתיישב, כמובן שיראו לא את התחתונים במלואם.
 

TaL53

New member
פוליגרף פרטי לא שווה הרבה

רואים מהשאלות שהם הכיוונו ו"בנו" את הגרסה ששולחי המורה רצו להשיג.
 

beatman

Member
וואו

מעניין, לא יפתיע בכלל אם זה היה מכוון. גם התגובה של ההורים מחשידה.
 

TaL53

New member
למה שזה יהיה מכוון? למה התגובה של האמא חשודה?

לא חשוד בכלל מבחינתך שפתאום אחרי שבוע צצה "גרסא עלומה" (שכבר מישהו הספיק לשלוח את המורה לפוליגרף) שבאופן מפתיע אף אחד לא ראה אותה זולת אותה מורה?
 
המורה (השנייה) טוענת שזה קרה באיחור של חצי שעה מרגע הגעת האם

על פי עדות המורה, האם תלתה את החולצה על גדר בית הספר, וכעבור חצי שעה חזרה וביימה את התמונה. https://news.walla.co.il/item/3362937
 

TaL53

New member
עולות הרבה שאלות מהעדות השנייה

1. האם זה כל השאלות שנשאלו בפוליגרף? אם כן הפוליגרף לא נעשה נכון. פוליגרף בודק שינויים במדדים ולכן קודם כל שואלים שאלות פשוטות ורק אח"כ שאלות קונקרטיות ואז בוחנים האם יש שינוי במדדים. מכאן שאם זה כל השאלות שנשאלו אז זה לא אמין. &nbsp 2. תמוה מדוע מכון פוליגרף פרטי "ממליץ" לחקור את האמא. ממתי מכון פוליגרף פרטי נותן המלצות לגבי אנשים שהוא לא התבקש לבחון?! &nbsp 2. באופן תמוה לחלוטין העדות "צפה" שבוע אחרי. אם האמא עשתה את הפיברוק באופן גלוי, ליד שער ב"ס תמוה כיצד אנשים אחרים לא ראו אותה ( אגב, הייתה עוד גרסא שצפה לה בסמוך לאירוע ולפיו הילדה כן הייתה בתחתונים אבל לא שהייתה לה בעיה עם זה והאמא הפשיטה אותה בכוח והלבישה אותה בחזרה בשמלה). ריבוי גרסאות "עלומות" וסותרות אומר משהו. &nbsp 3. השאלה העיקרית היא האם הילדים בכיתה לעגו וצחקו על הילדה. פה אגב, עלתה טענה שנעשה ניסיון השתקה ודרשו מההורים האחרים והילדים שלא יעידו.
 

157cm

New member


גם ההתנהגות של המורה בראיון המכאני שלה כל כך מעצבנת. חוסר דאגה מוחלטת.
 

157cm

New member
בדיוק, פוליגרף פרטי זה אסון

אפשר לשחד היטב את מי שמעביר את הפוליגרף, מי מאמין לזה? למה שהאימא תרצה לעשות כזה אבל לילדה שלה? זה לא מתיישב עם כמה דברים. קודם כל, איך האם הייתה בטוחה שישלחו אותה להחליף את השמלה ולא ללבוש מעל בלי כל הסיפור של להתקשר לאימא במיוחד בשביל לשאול אם יש לה משהו מתחת לשמלה? איך היא ידעה שבכלל יבקשו ממנה את זה ולא יסתפקו בהערה שלהבא לא תבוא כך? דבר שני, שימו לב שעל השמלה יש סמל בית-ספר מודפס, זה לא שהיא שלחה אותה לגמרי בלי תלבושת. בשביל לביים את הסיפור הזה אימא שלה צריכה להיות מגדת עתידות. לא הגיוני. הניסיון של ההנהלה ברור, כי זה הורס להם את התדמית והם לא מוכנים להודות שהם מעסיקים אבלה.
 
כולנו מסכימים שהמורה אובססיבית לעניין התלבושת האחידה

מאחר שיש סמל על השמלה, נראה שהאם הלבישה בה את הילדה בחורף, עם חולצה מתחת לפריט הלבוש. &nbsp מעניין אם יש מצלמות אבטחה שיכולות לתמוך או להפריך את גרסת המורה השנייה, ולפיה האם שבאה לאוסף את הילדה ורבה עם המחנכת, החליפה את המכנסונים בתחתונים.
 
למעלה