עבודה בחברת פרסום לגילאי 15-18...:)

N o o s h y

New member
אם את בקטע של לונה פארקים

סיקס פלאגס זה חובה! אבל ממשממש חובה! הפארק הכי מדהים שהייתי בו!
 
אוף לא רק לונהפארקים, ../images/Emo25.gif

אני יכולה לגרור את המשפחה שלי לאחד כזה רק פעם אחת כנראה, אולי אם לאחד האחים שלי יבוא. יש עוד מקומות מעניינים?
 
יש איזה מקום

אבל אוף אני לא זוכרת איך קוראים לו.. זה נמצא בדן האג, ומוצגת שם התמונה הכי גדולה או משהו וזה ממש יפה.
 

AnGeL DoLlY

New member
מוזיאון מדאם טוסו

עשו בו חידושים עכשיו, הוא ממש מגניב:] הכי הכי חשוב - תשמרי תמונות במצלמה!! אני זוכרת שנגמרו לי כשהגעתי לחלק הכי מעניין עם כל כוכבי הוליווד והתבאסתי לאללה (וגם מישהו שפך עליי שוקו באותו יום ובכל התמונות יש לי כתם ענקי על החולצה חחחחחח)
 

Cranberry Sauce

New member
אני אוהבת את אמסטרדם:]

המ, אפטלינג, כמו שאמרו כאן כבר. אני נהניתי שם ממש. זה כמו דיסני רק לא מפלסטיק:] באמסטרדם עצמה הייתי עושה את הסיור הזה בסירה באחד הנהרות. אנחנו עשינו אותו וזה היה ממש נחמד. לכי גם לשוק [אאל"ט יש ביום שישי, אבל צריך לברר את זה]. יש שם דברים נחמדים ממש. בית אנה פראנק, כמובן. אני כל כך שמחה שהלכנו, זה מרתק ממש, לפחות בשבילי. המ, אני נורא נהניתי כשסתם טיילנו ברחוב. כל כך יפה שם, אלוהים. אה! וגם תאכלי שם את הצ'יפס עם המיונז. זה כמו הפלאפל שלנו-זה בכל חור ממש, וזה טעייייייים. זה פשוט קונוס כזה עם מלאמלא צ'יפס ומיונז עליו, אבל מיונז אחר, לא כמו שאצלנו. יותר טעים. ואני לא מתה על מיונז, ועדיין אהבתי את זה ממש. זה גאוני. וגם תיזהרי שלא יכייסו אותך או יגנבו לך את התיק. אמא שלי איבדה את התיק שלה פעמיים ביום אחד.
 

Cranberry Sauce

New member
אה!!!!11

ולכו למוזיאון של ואן גוך, זה מדהים. יש שם את כל העבודות הכי גדולות שלו, ולראות את זה מקרוב זה באמת יוצא דופן. מה גם שיש שם כל מני קטעי מידע עליו, וזה מעניין נורא.
 

Cranberry Sauce

New member
שכחתי עוד משהו:$

יש גם שוק של פרחים. זה המקום היחיד בעולם שיש בו טוליפ שחור. אנחנו לא הלכנו כי לא היה זמן, אבל עברנו ליד וזה מקסים.
 
הייתי במוזאון שלו..../images/Emo42.gif

אם אתם רוצים לעשות את הדרך לשם נחמדה יותר אז אתם לוקחים אופניים מנק' התחלה מסויימת דיי הרבה לפני המוזאון והמסלול עובר שם... אם אני לא טועה..
 

YuviR

New member
../images/Emo32.gifמכירות את זה

שיש בכי תקוע בגרון והוא לא רוצה לצאת? ושבא לכן להרביץ ולצרוח אבל אתן כבר ממזמן הדחקתן את ההרגשה הזאת והיא פשוט עמומה וכואבת עכשיו? ובא לי לכעוס ולצעוק על אמא שלי ולהתווכח איתה, אבל אני לא יכולה, היא פשוט לא נותנת לי להגיד את מה שאני חושבת.... אז מה אני אעשה במקום? אחשוב את זה לעצמי? זולגות לי הדמעות והכל, אבל זה מן בכי שצריך להתאמץ בשבילו וזה עושה לי כאב ראש. אבל אם לא בבכי, אז איך אני אוציא את כל הכעס על אמא שלי והתיסכול על מה שקורה לי. זה בלתי אפשרי. אני שונאת שזה קורה לי. אני מרגישה עכשיו כאילו בא לי להתפרק לגמרי, אבל זה נשאר בפנים עמוק מידי.
 

N o o s h y

New member
../images/Emo32.gifתמיד היא עושה מצברוח טוב :]

היא באה לכאן עם האוטו בסביבות שש וישבנו ודיברנו באוטו והיה ממש כיף. זה עשה לי מצברוח למרות שזה היה ממש קצר :] אחרכך אכלנו אצל גיא וליאת ארוחת שישי ולאחר מכן הלכתי לשקד עם כמה חברות והיה כיף. דוגרי. אם לא הייתי כזו עומאית, היה יכול להתפתח משהו ביני לבין רותם (חבר של שקד) אבל לא. פוי.
 

tamarosh

New member
../images/Emo32.gif איזה כיף! כיף אדיר!!!

עכשיו חזרתי מהמסיבה בים והיה אדיייייייר. באמת ששנים לא רקדתי והתפרקתי ככה. לא שתיתי יותר מידי, הייתי עם הח'ברה מהיישוב ופשוט רקדנו ללא הפסקה זה היה כ"כ כיף! כשאתה מגיע לשלב שאתה רוקד את כ-ל HIT AND RUN של SKAZI בלי שנייה לנשום 8 דקות רצוף אז אתה יודע שזו מסיבה מטורפת
 

EVE Lights

New member
../images/Emo32.gif בא לי להתפגרררר.

אתמול באיזה 23:30 גלעד דיבר איתי ואמר שיוצאים לקומזיץ, לא חשוב שאחרי רבע שעה הוא אמר שאין אנשים אז מבטלים. בערך בשלב הזה קלטתי שאני פאקינג רועדת מקור ושהגרון שלי פשוט לא מפסיק לכאוב. נרדמתי עם בגדים והכל עד איזה 24:30, התפשטתי ואז ניסיתי לחזור לישון וכל 20 דקות פשוט התעוררתי והתיישבתי במיטה זה היה פשוט זוועה
כאילו זה פשוט כאב גרון שמשתק אותך.. ואתה לא יכול לא לחשוב עליו כי כל פעם שבולעים רוק זה כאילו שיש שם סכינים... קיצר התעוררתי כל חצי שעה עד 5 בבוקר ואז הלכתי להתבכיין לאבא, שאמר שזה לא נורא ושאני אקח אדוויל איכשהו נרדמתי עד עכשיו (התעוררתי באמצע כמובן) ועכשיו הוא נתן לי איזו אנטיביוטיקה
אוף בא לי למות כ"כ כואב לי והולך להיות כ"כ חרא מחר במשרד ואין לי כוח ואני רוצה גימלים ונמאס לייייייייייייייייייייי.
אוף.
 
../images/Emo24.gif

זה בול מה שהיה לי לפני חודש וחצי.. דלקת גרון חריפה :| תלכי לרופא, זה מדבק.
 

EVE Lights

New member
אוי ואבוי.

טוב, אבא רופא אז הוא נתן לי מוקסיויט 500 מ"ג השאלה זה איך אני הולכת לתפקד בצבא ואיך אני משיגה תור למרפאה הארורה הזאת :||
 
למעלה