עדויות מהשירות בחברון מאת "שוברים שתיקה"

masorti

New member
מאוייהם הלאומיים= "בשנה הבאה בירושלים הבנויה"

ולא "בשנה הבאה במערב-ירושלים המחולקת". כדאי שתלמד קצת הסטוריה יהודית, ותבין שהשאיפה הלאומית היהודית נגעה לחידוש הריבונות היהודית בכל א"י ובפרט במתחם הר הבית. העם היהודי לא קם בדגניה וגם לא בנהלל. הפלשתינים הבהירו חזור והבהר גם בהצהרות וגם במעשים שמטרתם לחסל את היישות הציונית ולהשתלט על כל ארץ ישראל שבין הים לירדן. לכן ברור לגמרי שיש לחסום את שאיפותיהם הלאומיות ביד ברזל. סליחה... באגרוף פלדה.
 

אישלום

New member
אתה מוזמן להרצות את הטענות שלך

בלי לקבוע מה אני יודע. העם היהודי לא קם 'בדגניה וגם לא בנהלל', אבל מדינת ישראל קמה לא מעט בזכותן. יש פלסטינאים שמכריזים כל מיני הכרזות, יש גם יהודים כאלה, והם יושבים גם בכנסת וגם בממשלה. בסופו של דבר מי שיקבע איך הדברים יתנהלו יהיו לא בעלי ההצהרות, אלא עושי המעשים, ובעיקר מעשי השלום. ולמרות המצב הבלתי נסבל עבור חלקים גדולים באוכלוסייה, הכיוון הוא ברור - הסכמי שלום תוך ויתור על השטחים הכבושים.
 

אישלום

New member
הצחקת אותי ../images/Emo13.gif

לא מדובר על לעבור בין מדינות. מדובר על לעבור בשטח שלך ! אני רוצה לראות אותך עומד בתור כדי להגיע לבית חולים, להגיע לעבודה או אפילו סתם לבקר חברים ! אם אתה לא יודע על קיום מחסומים אז אתה כנראה לא חי כאן, או לפחות מצליח להתעלם מהמציאות. המחסומים לא מתקיימים ברשת הם בשטח ! במציאות היום יומית ! נכון, מחסומים הם לא הגדרה של כיבוש הם חלק מהכיבוש. ולכיבוש הזה עוד הרבה פנים מכוערות. והכיבוש מתקיים כדי לגזול אדמות לא לנו. כי אם היה מדובר בביטחון לא היו התנחלויות.
 

raanans

New member
בעיה בהבנת הניקרא.

לא טענתי שאין מחסומים. לא טענתי שהפלסטינים לא סובלים. רק אמרתי שהפלסטיני הממוצע לא עובר עשרות (מעל 20) מחסומים ביום, כל יום, כפי שאתה טוען.
 

אישלום

New member
במילים אחרות

זה שפלסטינאי ממוצע לא צריך לעבור עשרות מחסומים בכל יום, זה מה שמצדיק את הכיבוש
אולי תחפש סיבות אחרות ?! משהו שהוא נניח ....לעניין?
 

raanans

New member
בפרוש לא.

זה שפלסטינאי ממוצע לא צריך לעבור עשרות מחסומים בכל יום, זה לא מצדיק את הכיבוש, ולא לא מצדיק את הכיבוש. וזה אפילו לא מגדיר אם יש כיבוש או אין כיבוש. אני יודע שיש לך אובססיה אם המילה כיבוש, אבל בסך הכל מה שניסיתי להראות שזה שאתה לא מדייק ברבות מטענותך, כמו זו הטוענת כי (כל) הפלסטינים שחיים תחת כיבוש צריכים לעבור עשרות מחסומים ביום, כל יום. אני שמח שאתה מסכים איתי סוף סוף (במרומז) לפחות בנקודה הזאת.
 
למעלה