עדכונים 14.5

britmel

New member
../images/Emo45.gif אני אישית מאוד אוהבת את ג'סיקה

היו לי פעם את כך השירים שלה על המחשב יש בה משהו מאוד אמריקאי :) והיא חמודה ובלונדינית
והיא ולא מתחרה ראש בראש עם בריטני ( כי היא לא בליגה שלה בכלל ..) אני גם ממש אהבתי את הריאלטי שלה עם ניק לאשיי הם היו ממש חמודים ביחד זו הייתה סדרה ממש מצחיקה :) D: אז אני מחכה לשירים החדשים שלה :)
 

candyheart

New member
הסדרת ריאליטי היתה מעולה!

ממש אהבתי אותה.גם את של אשלי אהבתי. ואני חושבת שברגע שהיא הפסיקה לנסות לחקות את בריטני,ירדה רמת השירים שלה.כל השירים שאני אוהבת שלה,שחלקם ציינתי למעלה,באו בתקופה שבה כלן ניסו לחקות את בריטני. אבל תמיד יכולה לבוא הפתעה והיא תביא איזה אלבום טוב.זה לא שאין לה פוטנציאל.
 

britmel

New member
לאשלי הייתה ריאלטי?

גם לה יש כמה שירים טובים... :) מתי ג'סיקה ניסתה לחקות בריטני...? באיזה שנה? ובהחלט יש לה פוטנציאל :) נחכה ונראה\ נ.ב.- האתר החדש של גס'יקה ממש מקסים :]
 

candyheart

New member
כן,היתה לה ריאלטי דווקא ממש מעניינת

גם ב-MTV,בה עקבו אחריה עם מצלמות בזמן שהקחעטה את אלבומה הראשון.היתה גם עונה שניה,שאני לא כל-כך זוכרת מה היה בה.תמיד קיוויתי שיעשו תוכנית כזו עם עוד זמרים,כי התהליך הזה ממש מעניין. ואני חושבת שבסביבות 1998-2001 היו מלא זמרות ניסו לחקות את הבלונדינית-החמודה-אך-סקסית-שרוקדת-בקליפים שבריטני הביאה,ושירים כמו למשל Iresistable מוכיחים את זה.
 

britmel

New member
ואללה.. אם תוכלי למצור לינק או משהו

אודה לך מאוד :) ( לסדרה של אשלי ) ובהחלא חבל שלא.. למרות שעל בריטני היו איזה 2 מיני סרטים כאלה שעקבו אחריה.. והיה לבריטני את קאוטיק הקורעעעעע
ראית
וכן יש מצב .. אבך אף אחד לא הצליחה כמו בריטני או ג'סיקה במקרה הזה.. אני ממש אוהבת את iresistable מזכיר לי את הימים לפני שבריטני הגיעה לחיי ושינתה אותם... :)
 

candyheart

New member
להורדה אני לא יכולה לתת לך

ואני גם לא יודעת איפה יש,אבל ביוטיוב יש הרבה מהפרקים לצפייה,למרות שזה קצת מפוזר.לצערי הרבה MTV כבר לא משדרים את זה שנים. ראיתי חלק מכאוטיק אבל פחות אהבתי.לא התחברתי לזה.
 

theone24

New member
ג'סיקה מי?

היא הייתה רלוונטית (וגם זה בלחץ) רק כאשר היא הראתה בורות בתוכנית ראליטי שלה ושל בעלה. אף פעם לא כזמרת.
 

YugiBoy

New member
אני מקווה שהאלבום הבא שלה

לא יהיה ניסיון לשינוי ולא יהיה קשור לטימבלנד שוב פעם! ה-2 הראשונים שלה היו בסגנון מעולה, והאלבום הראשון שלה הוא אחד היותר טובים ששמעתי!
 

candyheart

New member
שמעתי את רוב הראשון וחלק מהשני

ומאוד אהבתי! את השלישי לא שמעתי,ולא ידעתי שהיא עבדה עליו עם טימבלנד.
ממש לא מתאים לה.
 

YugiBoy

New member
../images/Emo2.gif

את צריכה לשמוע לפחות את אלו, הם הכי טובים: Invisible Little miss Obsessive outta my head ויש בונוסים מהאלבום הראשון שאני גם מאוד אוהב, אם את רוצה אני אשלח לך במסרים.. וכן גם אותי הפתיע לגלות, בכלל הכיוון שהיא הלכה עליו הפתיע אותי.. היא הייתה האחות הבועטת..
 

candyheart

New member
את outta my head אני מכירה

ומאוד אוהבת.הוא ממש חמוד! את השניים האחרים אני לא מכירה,אך אשמע בהזדמנות. בכלל אני מתישהו צריכה לשמוע את כל האלבומים שלה. ויש מצב שאני אבקש ממך את הבונוסים בהזדמנות...כרגע יש לי עוד הרבה מה לשמוע,אבל תזכור אותי.
 

candyheart

New member
נו דאוט התחילו להקליט את אלבומם החדש

הלהקה צייצה בטוויטר אתמול על כך: "ארבעתנו ביחד בהוליווד היום...כדי להתחיל להקליט את השירים החדשים של "נו דאוט"." כמה מחברי הלהקה התחילו לכתוב בשביל האלבום החדש בזמן שגוון סטפני היתה בהריון עם בנה השני,אך סטפני אמרה ל"רולינג סטון" שרוב השירים האלו בוטלו,והלהקה התרכזה בכתיבת שירים חדשים. אתם מעוניינים באלבום חדש של הלהקה? או שאתם מעדיפים את גוון לבד?
 

Bright Unicorn

New member
אני דווקא מאד אוהב את הלהקה

גם את גוון עצמה כמובן אבל לא פחות מנו דאוט. אלבום חדש יכול להיות ממש מגניב.. מעניין מה הם יביאו הם תמיד היו מאד מקוריים
 

theone24

New member
נו דאוט מעולים כלהקה,וגוון מעולה גם בסולו.

אני אשמח לגם וגם.
 

candyheart

New member
אלבום חדש לריהאנה כבר בצנרת?

מפיק המוזיקה ג'ים בינז,שבין השאר עבד נלי(האלבום Loose) ובריטני(אלבומים Circus ו-Blackout) התראיין ל-MTV ובין השאר דיבר על העבודה על האלבום החדש של ריהאנה. איך ההקלטות לאלבומה החדש של ריהאנה הולכים? "הם הולכים מעולה.האלבום החדש שלה הולך להיות מטורף.זה יכול להיות אחד הדברים הטובים ביותר שעבדתי עליהם אי-פעם. אני תמיד מנסה להתעלות על עצמי,אני אף-פעם לא מנסה ללכת אחורה.אבל אומר שהשירים החדשים שעליהם עבדתי עם טימבלנד בשביל ריהאנה,מדהימים." את הראיון המלא(בו הואגם מדבר על קייטי פרי ובריטני,בין היתר)ניתן לראות כאן.
 

candyheart

New member
הטראקליסא לאלבום החדש של קיילי מינו

1. All The Lovers 2. Get Outta My Way 3. Put Your Hands Up (If You Feel Love) 4. Closer 5. Everything Is Beautiful 6. Aphrodite 7. Illusion 8. Better Than Today 9. Too Much 10. Cupid Boy 11. Looking For An Angel 12. Can’t Beat The Feeling מה נשמע לכם מעניין?
 
למעלה