עדכוני בוקר, יום 89

לאינה הייתה משימה

לדרוש את הקרמבויים ולעשות צעקות כאשר היא יצאה מהאח הגדול יוסי שאל אותה מה אמרו לך והיא ענתה זה אישי
 

sprinter

New member
אני אוהד את שפרה-אבל אתמול חשתי סימפטיה לאינה

שכן היא התעקשה ועמדה על דעתה-לאחר שבאשמת ההפקה-הועמדה בפני מצבים לא הוגנים-ולדעתי גם שיפרה ובמיוחד עינב היו יכלות לנהוג כלפיה בצורה שונה ! ---אינה -כל הכבוד !!!
 
אני אוהדת את שיפרה-אבל אתמול חשתי אהדה לעינב

אינה אמנם הועמדה במצב לא נעים בגלל ההפקה, אבל הייתה צריכה לשים לב לפה שלה. גם כשנמצאים במצב כזה צריך להגיב בחוכמה. היא בתוך קבוצה. למעט שחר שתקף וצרח, כולם שתקו. אז תחשבי קצת. לא משנה כמה יוסי אמר לה 'כולם אותו טעם' וחייך, היא התעקשה להתעצבן. ניחא את מתעצבנת, ילדה מפגרת, אבל להתחיל ללכלך? ככל שהיא ראתה שלא שמים עליה, ככה הוציאה עוד ועוד גועל. פתאום מתחשק לה להפיל את עינב? הרי מלכתחילה היא ידעה שעינב חזקה במשחק, יכלה למצוא זמן אחר לתקוף. ילדת צומי, מיותרת. רק עושה כאב ראש. אפילו לא נעימה לעין.....
 

דטין

New member
מה רע בלרצות להפיל את עינב?

דוקא בגלל האתגר שהיא חזקה בחוץ (ולטעמי האישי גם בגלל שהייתי רוצה לראות מישהו "מכניס" לעינב כגמולה). אבל כמו שאמרתי לך קודם,אני כרגע ניזונה מהפורום ולא מהמסך,לא ראיתי בפועל.
 

דטין

New member
עברית שפה קשה??

עד הדחת רנין ראיתי רצוף, ואתחבר שוב (כשיבוא לי). בואי תעשי משהו מועיל-איך אני (מבחינה טכנית) משתמשת באייקונים?
 
טוב, נשכח מהמחנות ואהיה מועילה ../images/Emo8.gif../images/Emo8.gif

בכל הודעה, מתחת לתוכן, יש אייקונים. צריך לבחור מה שרוצים, ללחוץ, והופ, יש אייקון.
 

חיימלס

New member
מה שיפה במשימה של אתמול

שחוץ מהצחוקים שהיו (ירדו לי ממש דמעות מרוב צחוק מדי פעם, בכמה מהמצבים) הם גרמו לאוהדי עינב לראות את שפרה באור קצת שונה - ולאוהדי שפרה, לראות את עינב באור קצת שונה. צריך לזכור שהן חיות בבית אחד כבר שלוש חודשים, מכירות אחת את השניה וכבר כנראה סה"כ די התחברו אחת עם השניה, רק ששתיהן נמצאות במשחק שהן מתחרות בו על מיליון, וחיו בלחץ מתמיד ועוד (חלק מהלחץ ירד עם תאריך הגמר). שפרה גם אמרה אתמול ללאון בצד על יוסי בחיבה שהוא אדם חכם... (הבינה שהוא כנראה הבין שיש משימה אבל שותק ומשתף פעולה בלי לדבר).
 
שימו לב!!!!

איתי מסביר ליוסי שלא עושה כרגע שום דבר שהוא הולך להכין את ארוחת השבת ויוסי אפילו לא חושב לעזור לו עם הכלים!!!. עבור יוסי איתי גם יכין את הארוחה וגם ישטוף את הכלים. אתם תחליטו.
 

osnat45

New member
נמאס כבר לראות את איתי "עושה דברים"

עם כל הכבוד לאיתי ויש כבוד, אבל נמאס כבר ממש לראות את הדמות שלו עומד כל היום ורוחץ כלים. רץ ראשון לעשות כל דבר בבית שיראו שהוא עושה, נכון הוא עושה, ואין לי ספק שכיצא מהבית ימצא הרבה מאוד עבודה כעוזרת בית, הוא עושה את זה ממש מעולה, אבל לא זה מה שציפינו לראות בתוכנית!!!!!! מעבר לזה הוא לא יצג שום דבר מעניין בתוכנית וחבל. נגמר כבר לראות אותו רוחץ כלים, אין לי ספק שאם הוא לא היה עושה את זה בכזאת התמדה, אחרים היו מבינים את העניין ועושים זאת, אבל גם דיירי הבית כבר הבינו את העניין, שזה התפקיד המועדף עליו, כולל זריקת הזבל, כביסות וכו' מספיק יש לנו את הדברים האלה כל אחד בבית הפרטי שלו.
 
כאילו לאון או רענין או שי עשו משהו

אי פעם. יוסי כל בוקר שוטף הר של כלים ומסדר את המטבח. ביתו מבשלת כל שישי וגם באמצע השבוע
 

sharpi men

New member
זה ברור שההפקה

רוצה את שפרה בגמר ,כולם יודעים שהיא מקורבת אליהם וזה ברור ששומרים עליה כל כך טוב ומכוונים את המשחק כדי שיהיה לה קל יותר להגיע לגמר. ההפקה כמובן רצתה שרנין שי וצבר יישארו ,אבל הם לא יכלו לעשות מהלך ולפברק את ההצבעות כי זה היה ברור מה שהקהל רוצה והם לא רצו לקחת סיכון מיותר. לכן חבורת השרצים הודחה בצורה הוגנת וההפקה מבחינתה תספוג את זה רק שלא יגידו שההפקה מכורה ועל הגל הזה לסחוף את שפרה לגמר כביכול בצורה הוגנת למרות שזה לא ככה בכלל. אולי את ההצבעות היא שורדת ,אבל הבמאי של ההצגה הגדולה הזו כבר בחר את שפרה לזוכה הגדולה בתסריט ידוע מראש.על ידי עריכה "נכונה",משימות שיתאימו לה,עידוד שצריך,פינוקים שצריך,ולאחרונה גם כיוון איך לשחק ועם מי ל"שחק" שזה השיא .. רחמנות על יוסי {שכבר באמת לא בשיא שלו },שההפקה משתמשת בו להעלות את הריטינג ואחרי שהיא תשתמש בו ותסחט אותה הם ייתנו לו בעיטה בתחת בגמר. זה הרי ידוע מראש .תזכרו את ההודעה הזו.
 

זו דרכי

New member
כשכולם מועמדים להדחה

יש אפשרות להפקה לבדוק במי הקהל הכי מעוניין לגמר. לכן אנחנו אוהדי שפרה, נמשיך לתמוך בה לאורך כל הדרך. היא הכי ראויה להגיע לגמר ולזכות במיליון. אין עליה, היופי שלה, הפנימי והחיצוני, האינטליגנציה, הכישרון, השקט שהיא מקרינה סביבה - שקט שמשגע את הסובבים אותה וגורם להם לצאת מדעתם. וגם הכח להתמודד עם הטירוף בבית הזה הצעקות ההיסטריות, האלימות המילולית והוצאת האגרסיות בחסר נימוס מינימלי של אנשים כמו אינה, עינב ושחר. ישר כח אנחנו אוהבים אותך שיף קבוצה גדולה של אנשים ששואפים לשפיות
 
למעלה