עדכוני בוקר, יום 89

דנה1982

New member
שתי המשימות נחשבות

כל אחת מהקבוצות קיבלה כמה משימות "קטנות" שהצלחה בהן פירושה תוספת לתקציב. אז לא משנה מי מצליח למלא את החלק שלו במשימה, נכנס עוד כסף. כשהם שיחקו מחבואים הם קיבלו תוספת, וכשהצליחו להפיל את הדומינו. כל הצלחה של שחר ולאון לסכל משימות כאלה של הקבוצה השניה, כמו הסירוב של שחר לעשות לעינב שק קמח - תוסיף כסף מהצד השני. כך או כך, התקציב בסדר גמור. הדבר היחיד שיכול לדפוק אותו, זה פליטות הפה של עינב ושפרה (עינב כל הזמן אומרת לכולם שיסמכו עליה והיא לא עושה דברים סתם, ושפרה הזכירה להם כמה מטומטמת היא יצאה אחרי שעינב ולאון גנבו לה את המסרגות במשימה ההיא) וכן העובדה שיוסי הבין מה קורה.
 

jaycom

New member
זה מה שדפק אותו

המשימה של השלישייה נפסלה - מקודם שחר ולאון דיברו על שזה מה שהאח הגדול אמר להם.. בגלל זה הם קיבלו משימה נגדית, בשביל לנסות להציל את התקציב.. הם נפסלו בדיוק מהסיבות שרשמת.. שחר אמר על עינב ושפרה שהן מפגרות שדיברו יותר מדי ודפקו את התקציב, ובגלל זה הוא לא מחזיר לעינב בקונטרה שהיא זאת שתצא מפגרת, כי הוא ידע שזה מה שפסל..
 

אסתי31

New member
זה אומר שאתמול....

במשימת הדומינו והקרמבו הם בעצם נכשלו כי האדונים הצליחו?
 

jaycom

New member
בדיוק

והם נכשלו גם במשימת שיר הערש כי יוסי שר לעינב..
 

3pac היחיד

New member
זה מה ששחר חושב המשימה האמיתית שי של שפרה עי

עינב ויוני האח הגדול שם את שחר וליאון בשביל לחבל במשימת התקציב שחר וליאון כנראה לא הבינו את הפואנטה אבל אם זה כמו שאמרת עינב ושפרה יעשו לאח הגדול חיים קשים וייקבלו את התקציב עליו עמלו וזה מגיע להן
 

jaycom

New member
לא ציינת שהיא נכשלה בגלל דיבורים מיותרים

של עינב ושפרה.. עינב שאמרה לשחר שהוא ייצא מפגר ביום שבת ושפרה שאמרה ללאון כל שניה תסמוך עליי תסמוך עליי.. סוף סוף האח הגדול פוסל משימה בגלל דיבורים.. שזה תכלס כמו להגיד "וואלה תשמעו יש פה משהו מסריח לא? אנחנו במשימה אז סתמו את הפה ותזרמו איתנו"
 

jaycom

New member
חחח מה אתה אומר

לא חשפו שום משימה? עינב לשחר ואינה: "חבל שתחכו עד שבת ותראה איזה מפגרים יצאתם.. תאמינו לי.. חכו ותראו" שפרה ללאון: "לאון אתה לא סומך עליי? תאמין לי שכדאי לך לסמוך עליי.. לא סתם הייתי עושה את זה" ועינב עוד שאלה את שחר אם הוא זוכר את המשימה ההיא ששפרה חיפשה את כלי הסריגה שלה ויצאה מפגרת.. נו באמת, אם זה לא לרמוז שיש משימה סודית, אז מה זה כן לרמוז? מקודם שחר ולאון דיברו על זה שהאח הגדול אמר להם שהאדונים נפסלו במשימה ולכן הם יכולים להציל את התקציב..
 
לא ציינתי את זה בגלל שהמשימה נכשלה עוד קודם

שימו לב: לאון ושחר קיבלו את משימת הקונטרה דווקא בגלל שהמשימה של האדונים נחשפה עוד לפני משימת הקרמבואים. אל תשכחו שגם אינה ושחר ואיתי דיברו כבר בבוקר על זה שהם חושבים ששפרה עינב ויוני במשימה סודית. מה שאומר שכבר אז נחשפו השלושה ונפסלו. הבעיה שלאף אחד אסור להגיד להם שהם נפסלו מבלי לחשוף את משימת הקונטרה של שחר ולאון. ולכן האח הגדול המשיך לתת להם משימות כאילו הכל מתנהל כרגיל ורק הם במשימה. כשלא כך הדבר והמשימה החדשה החליפה את המשימה שלהם, כמו הברית החדשה שהחליפה את הברית הישנה...
 

jaycom

New member
זה בדיוק מה שאמרתי...

עוד לפני משימת הדומינו עינב ושפרה זרקו רמזים.. הטעות הראשונה הייתה בג'קוזי ששפרה יענו חלמה שהיא ועינב נכנסות ביחד.. אז יוסי קלט את זה וכולם ביחד עלו על המשימה אחד לאחד.. אבל באמת הפסילה העיקרית זה הדיבורים של שפרה ועינב.. ומהשיחה עם שחר ולאון גם אני הבנתי שרק משימה אחת נחשבת, והיא המשימה שהחליפה את משימת האדונים משרתים של השלישייה..
 

diagonal1

New member
עינב יודעת על המשימה של שחר ולאון

ושפרה גם חושדת. בקיצור כולם אכלו אותה מבחינת התקציב.
 

jaycom

New member
אם עינב ושפרה יודעם אז הן סתומות בלחץ

שפרה הכי הרגה אותי.. כי אתמול אמרה שנראה לי שיש משימה נגדית וכנראה אם הם מצליחים זה מכפיל כל משימה שלהם... והיא עדיין אומרת שעדיף שהם ימשיכו בשלהם כי הם צוות יותר מנצח.. חחח זה מזכיר לי את הפרק בחברים: But They Don't Know We Know They Know We Know They Know We Know חח שיגעו אותם
 

אסתי31

New member
נראה לי שההפקה

תחליט רק בסוף מה היא רוצה ותערוך בהתאם למה שנראה לה שיוציא את מי שהם רוצים בגמר הכי טוב. באמת מזכיר את הפרק ההוא...
 
download - "מה לעשות ומה לעשות..."

השיגעון של עינב מאתמול בו לא הפסיקה להגיד "מה לעשות ומה לעשות..." הורדה הקלטתי(בקובץ אודיו - mp3) אתמול את רוב משימת הקרמבואים, אז אם מישהו רוצה לשמוע עוד פעם איזה קטע ספציפי שיבקש.
 
למעלה