עדכוני בוקר, יום 89

balbala5

New member
יש לך טעות - הפורום הזה מטעה באופן מכוון

אני אישית מאוד חיבבתי את רנין והייתי מעדיפה שהיא תשאר בוילה יחד עם שפרה ולאון תגיע לגמר. אבל כנראה שהיא עצמה כבר הרגישה שהיא צריכה לצאת וזה מה שהיא שידרה לקהל הצופים. אני מאחלת לרנין הצלחה ואני בטוחה גם שהדרך שלה מעתה תהיה סלולה ורצופה בהרבה מאוד הזדמנויות קידום טובות .
 

sprinter

New member
הצעה למשימת שלום בית בעקבות הבלגן אתמול

המשימה: --כל זוג דיירים יהיה קשור בחבל באורך עד 2 מטר ויצטרכו להשאר כך במשך יום שלם מהבוקר עד הערב-כאשר פרידה ביניהם תותר רק לצורך הליכה לשירותים ! --הזוגות יהיו: ----שפרה ויוסי ----עינב ואינה ----ליאון ויוני ----שחר ואיתי (ברור שהחשוב הוא 2 הזוגות הראשונים) -------מה דעתכם ?
 

efratit7

New member
רעיון מעולה-והייתי מוסיפה תנאי שלפחות בשליש

מהזמן כל זוג יהיה חייב לנהל שיחה ביניהם (על כל נושא שבעולם).
 
הלקקנות של איתי עכשיו לבובליל פשוט מגעילה

ופאתטית. הבנאדם גם לא מבין שום דבר מהמסרים שיוסי מנסה להעביר לו.
 
כשהזברה הולכת לחפש בוטנים

הירבוע מחליט הוא הוא רוצה להיות שבלול או אם השמש שבשמים זרחה בצבע ירקרק. את המשפט הזה אני לא מבין איך יוסי עדיין לא הביא. שיהיה בריא עם המשפטים שלו. הוא חושב שהוא הכי חכם במשחק ושכולם מבינים את החוכמות שלו.
 

sprinter

New member
משפטים אידיוטיים ברובם-שאם אדם אחר היה אומר

לנו אותם-היינו חושבים שהוא ירד מהפסים ! ---אבל החסידים השוטים מתפעלים כמו שמתפעלים מתינוק שמתחיל להגיד מילים ראשונות !
 
"פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש כי הוא עם ומתחיל

ללכת . . ." שי ההשכמה מושמע שוב ב 12:00 בצהריים
 

diagonal1

New member
יוסי פשוט הרבה יותר חכם מאיתי

איתי אמר: "עינב ביאסה אותי" "היא גירשה את כולם מהמטבח ועכשיו הפסיקה לבשל" ,היא יודעת לקום בבוקר יפה מאוד כשהיא רוצה" יוסי חייך כי הוא הבין שזו משימה ואיתי לא הבין למה יוסי חייך. יוסי גם ניסה לרמוז לאיתי "אני מריח אוכל אבל לא יודע מאיפה הוא בא" "כשנמצאים בתוך הים, אז לא מפריע שיש גשם" איתי הבין את המשמעויות של המשפטים אבל הוא לא הבין שיוסי ניסה לרמוז לו שיש משימה סודית.
 

חיימלס

New member
איתי הבין כבר אתמול שיש משימה

כשעינב צעקה "תסמכו עלי שזה לטובתכם" ואמר לה עוד בשקט "בסדר, על מי את עבודת, הבנתי" (כשהם ישבו בחוץ להזכירך). אח"כ הם עוד דברו בערב בחדר עם שפרה ולאון על מה שהוא יבשל היום, ועוד דברו על המרק שהוא רצה להכין מהעוף כי התחשק לו ושמהחזה הוא יכין בפרורי לחם, וקציצות, ובסוף עבר לעוף בתנור... בד"כ אין לו בעיה לעבוד גם ככה, ונראה לי שהפעם האח הגדול כשהוא קרא לו הבוקר אמר לו להוריד הלוך ולהכין דברים שונים מהמתוכנן. כך אני מתרשמת לפחות... או שהוא פתאום רוצהגם קצת תשומת לב (מגיע לו
גם לא יקרה כלום אם הוא יבשל דברים קצת שונים, סה"כ הוא מבשל מספיק...).
 

diagonal1

New member
אז למה הוא אמר על עינב את המשפטים הבאים ?

"היא גירשה את כולם מהמטבח ועכשיו היא מזלזלת" "היא ביאסה אותי מאוד" "היא יודעת לקום יפה בבוקר כשצריך"
 

חיימלס

New member
הוא אמר אותם ליוסי כשהם דברו על כל

מה שבבית בימים האחרונים ושניהם עוד הסכימו שכשהכל מתהפך, סימן שיש משהו צריך לזרום עם מה שקורה ולהמתין לראו מה קורה. הם הבינו שהאח הגדול קשור לזה וכשהו מדבר עם אבא שלה, אתה יכול לצאת מתוך נקודת ההנחה שהדברים שלו לא יוצאים עם "רוע" אלא עם חיבה. . לדעתי נמאס לו לצאת "הפראייר" והוא מנסה לעשות דברים בדרכו (נתון שהוא בכל זאת מבשל) ובכל מקרה, הוא לא יודע מה המשימה, הוא רק מבין שמשהו קורה ושהקרמבואים, למשל, חלק ממנה וכדומה, כך שהוא לא יודע מתי זה "פרנציפ" ומתי משימה. שבת שלום
 

osnat45

New member
תגובה לdiagonal1

איתי מוכיח עוד ועוד שהוא הסמרטוט של הבית ובנוסף לכך האהבל הגדול ביותר. אמר שהוא הולך לישון, מה קרה שהוא ממשיך לבשל??? בגלל שכולם קמו וחשוב לו שכולם ידעו שהוא זה שבישל ושוב הוא זה שעושה הכל בבית, די זה כבר נדוש שיעוף ביום שלישי לא יחסר לאף אחד מהצופים.
 
למעלה