עדכוני היום ה-91, 30 לנובמבר.

כרמלית10

New member
HELLO

ממתי אנשים אינטלגנטיים הם בהכרח אהודים? לעיתים אנשים פשוטים הם הרבה יותר חביבים ונעימים. שפרע לאורך כל התוכנית הוכיחה שהיא אנתיפטית, מתנשאת וסנובית. לכן, המוני בית ישראל מכל שכבות העם יתמכו ביוסי אל תנסי להטעות כאן מישהו תומכי יוסי מדן ועד אילת הם בעלי כל המקצועות. נהגים, סבלים, פקידים, לובשי מדים, מורים, מרצים, מהנדסים, עובדים סוציאליים, רופאים, עורכי דין בקיצור, רוב עם ישראל תומך ביוסי למרות שהבנים שלו לא משכילים. תפנימי
 

קפרי

New member
וממתי אנשים פשוטים חייבים להיות טובים יותר?

הדיעה שלך זה כיסוי כמו הכיסוי שאומר על השמנים שהם תמיד חביבים, הם לא יותר חביבים כי הם שמנים, הם מכסים על העלבון של השומן ונהיים חביבים. אנשים אינטליגנטים זה איכות-איכות מוערכת יותר אבל וכאן אבל-בתנאי שיהיו טובים. כמו שיש אנשים פשוטים רעים ושדונים קטנים (מכירה אישית), יש אינטליגנטים רעים. כמו שיש אינטליגנטים טובים (וטובים השניים), יש פשוטים טובים אבל אין ספק שלהיות גם חכם וגם טוב עדיף. יוסי לא היה טוב כל הזמן על המסך, היו לו קטעים שהבישו אדם בגילו אלא, שמפחה לא תשנה דיעה וגם מעריץ בייחוד באובססיה. כפי שיש ליוסי תומכים - יש לכל דייר אחר מדן ועד אילת. ולא, רוב עם ישראל הפשוט והמזרחי (לפי הפרסומים והפורום)תומך בו ולו רק להוכיח לאשכנזים ולמשכילים שהם לא יותר טובים ולכן,שיקול הדעת לא נכון. מי שמשכיל באמת ועסוק בעניניו - לא צופה בכלל, כראיה אחיותי 5 במספר. מרצים לא אוהבים את השטויות שלו-כראיה אני לומדת בשנקר ודוקא אוהבים את כישורי והליכותיה של שפרה. נהגים וסבלים-כן ככיסוי. מורים? בולשיט-הייתה כתבה ענקית שלא יודעים איך לספר לילדים שיוסי לא חיובי בצורה נאותה, ולא כל תוכנית ריאליטי צריך לקחת ברצינות. שוב, אנחנו 7 אחיות, 4 מורות והן כל פעם מחדש כועסות שאני צופה ב"זבל" של תוכנית כזו. \עובדים סוציאלים-יפחדו להעריץ אותם. רופאים-יעדיפו לטפל בפצועים וחולים. עורכי דין-יעדיפו להגיש תביעות משפטיות. בקיצור-כל זה לא נאמר על חברים, ומשפחה. שכנים כבר נפגעו מעינב, מעניין איך המשפחה של יוסי מתנהגת מולם עכשיו.
 

הודיה 6 1

New member
חוכמת חיים, חמודה, לא רוכשים בשום

מוסד להשכלה. ונראה לי שזה משהו שחסר אצלכם. אפילו לי, 18.5, פיצפונת שכמותי, יש יותר חוכמת חיים מלשפרה (וכנראה שגם מלאוהדיה). (צחקתי היום על כולם פה על יציאה מפרופורציה, אולם הזלזול שלכם מטמטם אותי.)
 

קפרי

New member
חוכמת חיים זה עניין יחסי, ביחס למי וכמה. גם

לחוכמת חיים יש חיוב ושלילה, חוכמת חיים זה עניין של גיל, השכלה והתקלות בדינמיקה של החיים, השכלה מוסיפה איכות וידע ופותחת ראש לדעת לראות עולם ולהבין יותר אנשים, צרות אופקים לא נותת כלום. יש גם מבוגרים טפשים שלא למדו כלום מהחיים, שסדר עדיפותם עדיין כמו של ילדים קטנים, שמקללים, שמקנאים, שלא מכבדים, שלא מעודדים.
 

דטין

New member
ליוסי יש חוכמת רחוב כוחנית-לא חוכמת חיים

הוא עצמו מעיד על זה בכל מיני משלים וסיפורים פרימיטיבים שהוא מפזר,כשנחה עליו הרוח להלל את עצמו.. הוא גאה בזה. הוא גאה בדורסנות הפרימיטיבית שלו.
 

הודיה 6 1

New member
לא.

החוכמה שלו עולה על של הרבה שם. אבל אתם לא תקשיבו לי ממילא, אז חבל לנסות לדבר.
 

cookies10

New member
שמחת חיים וחוכמת חיים הכל יש ליוסי לשפרה אין

לשפרה את זה חסר אין לה שמחת חיים ולא חוכמת חיים אחרת חודשיים היא לא היתה מתנהגת כך ותחשבי על זה יאללה באי שפרה יוסי לוקח תמליון כי מגיע לו עם החוכמת חיים שיש לו ושמחת חיים שיש לו ואת זה ההפקה לא היתה יכולה לנדב לשפרה שלכם... והיא נפלה כבר בחודש הראשון ותזכרו את הדעות שלה על כולם וההתנשאות שלה יוסי למליון......
 

דטין

New member
שמחת חיים עלק

ברגע שמשהו חורג במילימטר מעולמו "הבובלילי" הצר כעולם נמלה חולנית של יוסי ,באותה שניה (ללא שליטה או מעצור) יוצאת לו ג'יפה קולנית גסה פתטית . הוא הצטרף לתיפופי יוני (יוני באמת מוסיקלי) ושחר?? אז מה? הוא הצטרף אליהם-לא הם אליו! אז הם עם שמחת החיים, לא?
 

שיאה1

New member
הלו קיטי..תיראי עדיף להיות בור ולא לדעת מה זה

פרפקציוניסט(כי הוא מראש לא משכיל-מותר לו) ואילו.. אחותך שפרה המלומדת...בעלת השכלה אקדמית!!!! לא פעם טועה בלשון בסיסית....שתיים ולא שניים...ועוד מלא ניואנסים,כאלה! תאמיני לי אני יודעת על מה אני מדברת.... אז באמת עדיף לא להיות משכיל שמחפשים אותך בקטנות!!! ומי שטועה אני במשמרת עכשיו.....................................................
 

cookies10

New member
פרפקציוניסט זה אחד שלא מסתפק במה שהוא

אם הוא נקי הוא רוצה להיות יותר נקי אם הוא שקדן הוא רוצה להיות יותר שקדן אם הוא חרוץ הוא רוצה להיות יותר בקיצור אחד שלט מסתפק במה שיש לו ורוצה עוד ועוד ואף פעם לא מרוצה מהתוצאות.....
 

קפרי

New member
לא, זה אחד שרואה את השמים כגבול ולא עושה את

החיים בחפיף. זה אחד שהולך על הכי טוב כי הוא יודע שהוא יכול. ממתי לשאוף לטוב ביותר זה רע? יש לי תשובה-למי שלא מסוגל.
 

קפרי

New member
כבר בורה למה? כל הודעה, אחות של שפרה, למה?

אטימות, חיים בבועה וזה מה שתומכי יוסי, לא מעניין אותם כלום, העיקר שהאשכנזים והמשכילים לא ינצחו, לא איכפת. קראתי כבר הודעות כאלה "נראה להם לאשכנזים האלה", "משכילים יהירים", "סוף סוף מזרחי", זה רק מראה רדידות ועוד בורות ועוד נקמנות וזה הרע האמיתי של העם .
 

קפרי

New member
אני מקווה שעינב "תחטוף" כהוגן בחוץ על המילה

שעשתה ושתראה איך הילדים של השכנה סובלים ואולי תביע התנצלות ותתעורר.
 
רק מי שלא מבין עברית יכול להעלב

משום שהיא התכוונה בפרידמנים לחנונים, יורמים. או אולי כל בעלי השם יורם אמורים לשנות שם. את פתאטית שזה נורא.
 
למעלה