עדכוני ערב, יום 88

בוני1010

New member
../images/Emo41.gif קטע ענק. שחר מלמד את לאון איך ללכלך עליו

(על שחר) באוזני שיפרה. הוא רק לא יודע שאת כל מה שהוא אומר ללאון להגיד עליו, לאון אומר עליו באמת בשיחות שלו עם שיפרה. חחחח
 

jaycom

New member
המשימה של שחר ולאון!!

המשימה שלהם לגרום לאחד מהשלישייה להכין להם איזה אוכל או לשרת אותם איכשהו.. הם יודעים מה המשימות הבאות של השלישייה.. דברים שקשורים ב: - לאכול להם קרמבויים מול הפנים -למות מצחוק משק קמח (מוזר גם אני לא הבנתי כל כך...) -למנוע לשיר להם שיר ערש.. כנראה הם צריכים לבקש מלאון לשיר להם שיר ערש, והם צריכים להתנגד.. הקטע הוא שהמשימה של שחר ולאון היא על 35% מהתקציב.. עכשיו הם נפסלו ב-10% כי לא הצליחו להפיל את כל המסלול של הדומינו בזמן.. חחח הם כנראה לא יודעים שהמשימות של השלישייה זה על כל התקציב. האח הגדול סיבך להם את החיים..
 

diagonal1

New member
../images/Emo45.gif

וזה אפילו שהמשחק של שחר היה בסדר גמור. (יחסית למישהו שהוא לא שחקן מקצועי)
 
שחר עכשיו משחק אותה מפגר...

עושה ליוסי "מה היתה פה פעם משימת חסינות?" ויוסי התחיל לספר לו על משימת הכספת, ושחר עושה עצמו מתפלא... בחיי, אני כבר לא יודע מה הצגה אצל הבנאדם הזה ומה אמיתי...
 

EMANUELA XD

New member
נראה לי שההפקה משחקת בצופים

יש כאן קטע מאוד חזק יוני שיפרה ועינב לבין שחר ולאון -משהו סודי עם יוסי שלא מתרש מכלום ומה עם איתי ואינה -אצלהם הכל בסדר??
 

jaycom

New member
יוסי ע-נ-ק

שחר מדבר על זה שיש כנראה קונספירציה על המשימה ויוני עשה את זה בכוונה.. (כמובן שהכל משחק של שחר מול יוסי) ואז יוסי ביציאה שלו: "אני יודע שיש משהו ומישהו קיבל משימה.. אני לא מאמין לך ולא מאמין לו.. גם אתה עשית איזה צעד מחשיד. בינתיים אני שותק עד יום ראשון.. הכי טוב" חחח פשוט תותח אין מה להגיד
 
EMANUELA XD , אני דווקא מאוד אוהב את לאון

מלכת הלבבות שלנו ולאון חברים נהדרים, לאון יגיע לגמר עם שפרה, ודבר שני זה שהוא גיי עושה אותו עוד יותר מעניין,
 

EMANUELA XD

New member
../images/Emo34.gif../images/Emo34.gif../images/Emo34.gif../images/Emo34.gifלאונינה../images/Emo47.gif

 

jaycom

New member
די כבר יא טרול..

רואים שזה אותו בנאדם בניקים שונים.. למה המנהלים לא אומרים משהו למציף הזה?? כל היום מציף את הפורום בשטויות.. אם זה לא טרול לא יודע מה כן..
 

רזיאל8

New member
מה מעניין בלאון שהוא גיי?מה עושה אותו מיוחד?

הוא כמו כל אדם פרט לזה שהוא מעדיף לעשות סקס עם גבר ופרט לזה שהוא צבוע, גזען ורכלן עושה אותו "גיי מיוחד" מייבי. גם שפרה לא מלכת הלבבות שלנו אלא שלך, שפרה שאתה רואה בימים האחרונים זו לא שפרה האמיתית, עכשיו היא לבד ללא גיבוי וקלטה שהצופים לא אוהבים את רשל"צ, לכן היא מנסה טקטיקה אחרת כדי להתחבב על בני הבית שלא ידיחו אותה כנ"ל לגבי הצופים. כמו שאומרים, היהפוך כושי עורו או נמר חברבורותיו?
 

morann7

New member
יוסי מעולה

ועכשיו שפרה הדכאונית חופרת ללאון במח, כרגיל. זו כל תרומתה באח הגדול
 
הפעם אני חייב להסכים

בסיטואציה הספציפית הזאת יוסי הוא הכי חכם מכולם. למה להכנס למריבות כשכלום לא ברור מאליו? נחכה ליום ראשון ואז כל התמונה תתבהר.
 

eyal ggg

New member
יוסי תותח !!! הכי חכם בבית !!

יוסי פשוט מלך . יוני עכשיו אומר לעינב אבא שלך בכלל לא פראייר !!
 
למעלה