עדכוני צהרים, יום 91

dianelev

New member
כולם מנקים את הבלגן

שאינה, שחר ויוני עשו בלילה. הדיירים הרבה יותר סלחנים ממני, במקומם אני היתי נותנת לשלישיה לנקות לבד. אחרי הנקיונות הם אמורים לקבל הודעה מהאח הגדול.
 

arelb1010

New member
בערוץ 20 כתוב שתיהיה הדחה היום?ידוכ לכם משהוא

בטח רוצים להעיף את אינה כבר..משגעת את כל המשחק
 
למי שעוד לא הבין - על הצבעות ה SMS

עובדה מס' 1 : יש 7 מליון אזרחים במדינה. עובדה מס' 2 : 37 % מכלל משקי הבית במדינת ישראל צפו בתוכנית האחרונה. עובדה מס' 3: יש צופים רבים ששולחים הרבה הרבה יותר מהצבעה אחת למתמודד. מסקנה מתבקשת: יש לכל הפחות 2 מליון הצבעות בין ראשון לשלישי - ולכן אף משפחה של מתמודד כזה או אחר, או קבוצה מאורגנת כזו או אחרת לא יכולה להשפיע בכל תוכנית הדחה על התוצאות הסופיות. זה טירוף לחשוב אחרת, לכן - תצאו מהאטרף הזה שלכם, ותהנו מהתוכנית, רוח הפורום במצב המזהיר ביותר יכולה להשפיע באחוזים בודדים (באופטימיות זהירה) הצופים בבית משפיעים (וכמובן אופן עריכת התוכנית). נ ק ו ד ה.
 

יוליקה

Member
מנהל
אינה - פרזיטית שרוצה לעשות קריירה

של דוגמנית מתוכנית האח הגדול - בגלל זה היא כל הזמן עושה "תצוגת אופנה" - אבל לא נוקפת אצבע בבית - חוץ מאשר אוכלת..... אולי הגיעה הזמן להראות לה את הדלת ליציאה או יותר נכון את המדרגות!!
 
למי לעזעזל אכפת מה היא עושה למען הבית?

כל עוד היא לובשת חצאיות ומתכופפת זה סיבה מספיק טובה להשאיר אותה
 
איתי ואינה צריכים ללכת ודחוף../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif|!

 

orkan

New member
שימו לב לתמונה בראש העמוד של קשת

בתמונה שתחתיה כיתוב "הצביעו... " מופיעה שיפרה בחזית וכל השאר מוסתרים מאחוריה. האם זה רמז?
 

osnat45

New member
תגובה לטל מיצינו את איתי

הכן צודק מיצינו אותו, יותר נכון לא הרגשנו בנוכחותו ולא יחסר לנו גם שלא יהיה.
 
למעלה