עדכוני צהרים, יום 91

חוצפה מצידם

הם לכלכו.. ואיתי גם זה ששואב להם, פראייר.......... צריך להעניש אותם לפי דעתי
 
אם אנשים בוגרים כך מתנהגים,מלכלכים והורסים את

הבית,אז לא פלא שנוער שלנו בכל משלחות יוצעים הכי ברברים בעיני העולם. כך גם לגבי ישראלים שמתיילים בעולם ומשעירים הרס בבתי מלון והכסניות.בושה!!!!!!!!
 
שגיאות כתיב שלי לגיטימיות מסיבה אחת פשוטה-לא

למדתי בארץ,רק בגיל 27 עליתי ולמדתי עברית בכוחות עצמי ומאוד גאה בהישגיי.
 

חיימלס

New member
הכי נחמד זה לצפות באינה

ש"תפוס" לה הגב הולכת על עקבים, עולה יורדת (כמו שאני בספק אם מישהו שנתפס לו הגב, עליון או תחתון, יכול להתרומם) ועכשיו נשכבת להתחרדן בשמש
פשוט כלבה. אן לי מילה אחרת... מצטערת על הבוטות.
 
ויוסי ניקה את המטבח

מכל הגיפה שהיתה שם. הם לא פריירים הם פשוט לא יכולים לחיות בתוך זוהמה. גם לי היה עולה הסעיף והייתי מתחילה לנקות בלי חשבון אם הבית שלי היה נראה כך.
 

צאטמן14

New member
יוסי כל בוקר מנקה להם את המטבח

למי שלא ראה,,, רשלצ חגגו על האוכל יוסי כל בוקר שטף להם את הכלים
 

טלטוש

New member
להם זה לשון רבים כולל הנושא

להם זה גם לו, ולא הוציא את עצמו מן הכלל... (הגדה של פסח, למי שלא זיהה..)
 

S n o o k e r

New member
אינה הזאת סתומה ברמות...

כל הסוף שבוע היא צועקת על עינב שהיא לא עושה כלום בבית ושהיא מבשלת בשישי רק בגלל ההדחות (מי שזוכר בחודש הראשון עינב הייתה מכינה את האוכל כל שישי למרות שהיה ברור לה שהיא תיהיה מועמדת להדחה). ועכשיו אינה טינפה את כל הבית ובקושי מזיזה עקב כדי לנקות את הבלאגן שהיא עשתה בלילה.
 

חיימלס

New member
גם שחר מנצל כל הזדמנות ע"מ ללכת

לשבת בחוץ בפינת העישון. מרגע שהקימו אותו המיטה, עד עכשיו, עסק אולי 5 דקות ב"ניקיון" מלמעלה. עכשיו עינב יצאה החוצה, לסיגריה של הבוקר (מרגע שהתעוררה ישר נכנסה לשוונג ניקיון כמעט שלוש שעות, עדיין לא שתתה קפה) הלך אחריה בלי מילים, רק ע"מ לא לעשות כלום.
 

נינייה

New member
כאילו שהם עושים את זה בכוונה

אלה שליכלכו הם אותם אנשים שמנקים הכי פחות. ממש לא יפה. כל הסיפור מעורר בחילה. גם בזבוז הקמח בבית שלא היה בו מה לאכול כבר שבועות, וגם ההתחמקות מנקיונות אחר כך. שמישהו יגיד לאינה שעקבים ומיני הם לא בדיוק התלבושת האולטימטיבית לנקות בית מטונף, מגעילה. ואת שחר אף פעם לא אהבתי יותר מדי. ממש לא מפתיע אותי שהוא מתחמק ככה מנקיונות.
 
למעלה