עוד מעט חגיגות ,,נכון שרונה?

טוסקה

New member
חבל שאת לא טורחת לקרוא את שאר

התגובות, או שמא כן קראת ובכל זאת ממשיכה לדבוק בטעות שלך.
 

N i c e M a n

New member
יפה כתבת ענת. במיוחד המשפט האחרון.

שאלי כעת את עצמך בכנות המירבית....האם בעינייך כל האנשים שווים? האם לא קרה לך שזילזלת (או לחילופין הערכת הערכת יתר) מישהו שצבע עורו שונה משלך? שהשכלתו שונה משלך ? שעושרו החומרי שונה משלך? אני חושב ששרונה כבר כתבה לך, ואני בהחלט מצטרף (רק הפעם..
) לדעתה, חשובה - הסבלנות והסובלנות. אנחנו לא חייבים לאהוב את כולם. אנחנו לא צריכים להיות חברים של כולם. אנחנו בודאי שלא צריכים להסכים עם מה שאחרים אומרים או חושבים, אפילו שהם הרוב. אבל חובתינו לאפשר להם להביע את דעתם ולהתיחס לדעה זו בצורה עינינית. לתגובתך שלך, אני מבין שמה שכתוב בחמשיר, בצורה הישירה לא מוצא חן בעינייך. נסי וספרי מה כן היית רוצה שיהיה, ובמקביל נסי לראות אם זה מציאותי או אפילו בר השגה... אני מחכה בסבלנות לתגובתך...
 

טוסקה

New member
ענת, הבת של יהודית - לתשומת לבך

אדמונית לא כתבה את הקטע הזה. הסיפור הזה מסתובב כבר הרבה זמן ברשת. הוא נכתב גם ב 2003 ואם אני לא טועה, גם לפני זה... אינני זוכרת מי כתב את זה ראשון, אבל אפשר לבדוק. מהיכרותי עם אדמונית, היא מרגישה בדיוק כמוך.
 

N i c e M a n

New member
מעניין טוסקה, שלי לא ברור במדויק מה

הרגשתה המדויקת של ענת.... אבל אני בהחלט שמח (ובשיא הרצינות), שלנערה צעירה ישנה דעה בנושא ושהיא ששה לפרסמה כאן אצלינו...עבורי זו מחמאה גדולה. ישר כח ענת.....
 

שרונהה

New member
לבת של יהודית ש.... אל נא בכעסך

זה שיר ידוע שמתפרסם כל פעם ברשת האינטרנט....... השיר הזה הוא סאטירה, הוא בא להראות את המצב העגום שלנו בארץ, איך אנחנו לא סבלניים ולא סובלניים אחד כלפי השני, איך אנחנו לא מסתדרים בינינו לבין עצמנו, עם העולים, הרוסים, האתיופים, דתיים וחילוניים וכו'... חוסר האחדות הזו שאנחנו חווים פה במדינה הזו, עלול להוביל בדיוק למה שכתוב בסופו של השיר הזה, שעראפת ישתלט לנו על המדינה..... זה כתוב בציניות, להראות לנו עד כמה אנחנו לא נחמדים ולא נעימים אחד כלפי השני.. מטרת השיר היא בדיוק ההיפך ממה שהבנת יקירתי....
 
לענת הבת של יהודית......הלואי

שהיה בי הכשרון לכתוב בבהירות השקפת עולם - כפי, שמסופר בישראל 2004 שהבאתי לכאן - דרך מייל ש"מתרוצץ" כהוגן באויר אל לא מעט תאי דאר אלקטרונים. אני מקווה שהזעזוע יחלוף במהרה. המציאות מספיק מזעזעת - ועומדת היטב (לצערי הרב מאוד) שהמילים - וגדולות ככל שתהיינה - לא יטיבו לתאר. לא אוכל להרגיע אותך.............כי לא המילים שנכתבו יוצרות את הזוועה - אלא מתארות אותה. וכדרכן של מילים..........יש בהן לעתים אותות עמוקים שלא קל להכיר בהם. ...............ואפילו............אצל אנשים הגונים. אפילו.
 

טוסקה

New member
מצאתי באינטרנט את הסיפור

שם הוא נקרא דירה להשכיר 2000... כלומר הוא כבר 4 שנים מסתובב ברשת ועדיין אקטואלי, לצערנו. להלן כתובת האתר: http://www.micro-cosmus.com/sipur/72002.html
 
סליחה על הפניה הישירה והלא מוצדקת

את החמשיר ראיתי לראשונה כאן. הבנתי שזה סאטירה אך אני לא חושבת שיש לו עדין מקום לככב. גם מכתבים למערכת של יהונתן גפן עדין אקטואלי וסאטירי אך לא בוטה ברמה של זעזוע ואני לא רואה אותו מככב אולי עיבדנו מהעדינות השומרת עלינו. וזה חבל.
 

שרונהה

New member
חמודה, הסיפור בדיוק רוצה להראות

שאם נמשיך להיות גזעניים ולא סובלניים, נגיע למצב הזה שבסיפור..... אולי אנו זקוקים לזעזוע כזה...
 

טוסקה

New member
יכול להיות שאת צודקת. ויכול להיות

שדווקא אם יובאו כאלו דברים שגורמים לזעזוע, ולא נטאטא אותם מתחת לשטיח, אולי זה יעזור ולו במעט לשינוי המצב. בכל אופן, את התנפלת על האדם הלא מתאים. (וסליחה על ההערה - אבל חמשיר הוא שיר של 5 שורות...)
 
תודה על העשרה

סליחה לך אדמונית . ולכל שאר חברי הפורום תודה על שהצלחתם לזעזע אותי כל כך כדי שאקום מחר בבוקר ואתחיל במלחמה האישית שלי במה שאני רואה בו לא נכון. ענת
 
קבלתי התנצלותך - אבל,

אני מציעה לך לקרוא בשנית תגובתך התוקפנית מאוד................, ולאחר.......................את באה ואומרת, ואני מצטטת אותך "אולי עיבדנו(הכוונה היתה לאיבדנו אני מניחה) מהעדינות השומרת עלינו. וזה חבל". לא ראיתי שמץ עדינות בתגובה שלך יקירתי................. אז, מה לך כי תליני על הסטירה?
 
אדמונית יקרה

הנערה התנצלה. לפעמים קשה לראות את המציאות בעיניים פקוחות ובטח שביני נערה צעירה המציאות נראת שונה מאשר דרך עינינו המפוכחות יותר.
 
אדמונית מבטיחה לך שבבוקר

כאשר ענת תתעורר אשלח אותה לכאן להמשיך ולהגיב על הדברים שכתבת כאן אני לא אעשה זאת בשמה.
 
תגידי יהודית.. שאלה ..

הבת שלך תמיד קוראת את הפורום? או שאת הראת לה את זה מתוך מחשבה מסויימת?
 
לא בדרך כלל היא לא קוראת את אשר

אנו כותבים כאן. אך היא ישבה כאן לידי ודיברנו על משהו כאשר התחלתי לקרוא בפורום הערב. והחליטה שהיא חייבת להגיב אני לא כל כך אוהבת שהיא עושה זאת אבל הפעם הסכמתי לבקשתה. היא גם קראה את אשר את כתבת על הנערה שהתאהבה בבחור מוסלמי, את זה שיהודי נשאר תמיד יהודי היא כמובן יודעת מאחר ויש לה הרבה חברות או חברים שהגיעו מחבר העמים ויודעת ולומדת את פני הדברים. מאחר ואת הסיפור הידוע היא מכירה היטב לא חשבה שבסופו של דבר זה מה שתראה .
 
למעלה