עוד מעט חגיגות ,,נכון שרונה?

טוסקה

New member
עד 120!... זה טוב ויפה שהיא

מתעניינת ומגיבה לנושאים חשובים שכאלו...
 
היא בדרך כלל לא רוצה להגיב לדברים

שאני מבקשת ממנה לראות לקרוא את מה שאנו כותבים כאן, אך הערב החליטה בכל זאת. היא לא אוהבת להכנס לדברים שאני עושה כי זה המקום שלי, לה יש את המקומות האחרים שהיא מגיבה בהם.
 
פורפור יקרה - אני מקדישה לך את אחד

מהשירים האהובים עלי ביותר. תִּמָהוֹן / נתן זך כָּל זֶה אֵינוֹ שֶׁלִּי. אֲנִי מִתְבּוֹנֵן בּוֹ בְּתִמָּהוֹן. שֶׁל מִי, אֵפוֹא, כָּל זֶה? אֵינִי יוֹדֵעַ. אוּלַי יְרֻשָּׁה? שׁוּם קָרוֹב וּמוֹדַע לֹא הוֹרִישׁ לִי דָבָר. אִם כֵּן? אוּלַי אֶסַּע מִכָּאן, אִם כָּל זֶה אֵינוֹ שֶׁלִּי. אוּלַי אֶסַּע מִכָּאן, וּבְהֶקְדֵּם? אֵינֶנִּי מַאֲמִין בְּכֵנוּתָהּ שֶׁל הַשְּׁאֵלָה וַאֲנִי מִתְבּוֹנֵן בְּעַצְמִי בְּתִמָּהוֹן.
 
כן, נתן זך............ואני חשבתי לי

לחגוג הערב על שירה..................בשביל הנשמה שהחסירה מהאתמול לא מעט.
 
לילה טוב לכולם../images/Emo29.gif

תודה על הערב הנחמד. וההתייחסות לבת שלי
 
תודה אדמוניתי...

היתכן ואני הנאיבית? מביטה בתימהון בעולם סביבי. אך לא חושבת לנסוע זה בטוח. נהנתי מאוד לקרוא את שירו של זך.
 

redredole

New member
לענת של יהודית ../images/Emo168.gif

מקדיש לך את השיר של אריק איינשטיין, שיר השיירה. שיר השיירה ביצוע: אריק איינשטיין מילים: עלי מוהר לחן: עממי יווני בלשונות רבות מספור דיברנו וזה את זה כמעט בכלל שלא הכרנו ומקומות רבים מאוד עזבנו ורק מקום אחד רצינו ואהבנו ומקומות רבים מאוד עזבנו ואל הארץ, אל הארץ באנו. ונמשכת שיירה מן המאה שעברה רחוקים כבר היוצאים איכרים וחלוצים שעמלו עבדו בפרך בלי לראות את סוף הדרך ועכשיו עוברים אנחנו לא שקטנו ולא נחנו לא ימשיכו בלעדינו זוהי הרפתקת חיינו. מגטאות ומחנות הגחנו אל הביצות ואל הישימון הלכנו מקצות ערב, מרוסיה ופולניה הדלקנו אור גם בדימונה גם בדגניה. מקצות ערב, מרוסיה ופולניה הדלקנו אור גם בדימונה גם בדגניה. ומכל הגלויות ועם כל הבעיות עם נוצר וארץ קמה ושפה אשר נרדמה שוב התחילה מתעוררת ומדברת ומדברת מסביב יהום הסער רב הקושי והצער אבל יש על מה לשמוח יש עוד אמץ, יש עוד כח. איך ישראל צומחת מסביבנו היא חזקה יותר מכל חסרונותינו וגם הנגב עוד יהיה פורח ועוד נדאג שהזקן יהיה שמח. וגם הנגב עוד יהיה פורח ועוד נדאג שהזקן יהיה שמח. ומכל הגלויות ועם כל הבעיות מסביב יהום הסער רב הקושי והצער אבל יש על מה לשמח יש עוד אומץ, יש עוד כח. ונמשכת שירה מן המאה שעברה רחוקים כבר היוצאים אכרים וחלוצים שעמלו עבדו בפרך בלי לראות את סוף הדרך ועכשיו עוברים אנחנו לא שקטנו ולא נחנו לא ימשיכו בלעדינו זוהי הרפתקת חיינו.
 

redredole

New member
לחימום האווירה לפני החגיגות ../images/Emo168.gif

יום ששי את יודעת.........להקת בנזין יום שישי ביצוע: בנזין מילים: יעקב גלעד לחן: יהודה פוליקר השבוע מתחיל מאוחר כרגיל אין לי כח לקום אין לי חשק לכלום יום ראשון דיכאון יום שני עצבני יום שלישי לא ניגמר רביעי מיותר וביום חמישי מצב רוח חופשי זה כבר סוף השבוע ומחר יום שישי יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה נשארים כל הלילה עד הבוקר הבא יום שישי את יודעת והיום במיוחד אם תירצי כל הלילה הוא שלנו לבד אז אני מטלפן מתכנן מתכונן מתקלח שעה מתבונן במראה מחטא יבלות ומרים משקולות משחרר כיווצים ומותח קפיצים כשהראש מסודר לא איכפת שום דבר יום שישי כבר מגיע השבוע נגמר יום שישי את יודעת... כשעובר יום שבת והזמן זז לאט אני שוב מיובש, עוד שבוע חדש בעיות, עניינים, חדשות, עיתונים והכל שגרתי, שיעמום אמיתי אז עכשיו אני כאן, מעביר את הזמן אין לי דרך לברוח, לא יודע לאן יום שישי את יודעת...
 
למעלה