עוד עשר דקות בערוץ YESפסטיגל

גור היה חתיך גם אז....תמיד!!!

תמיד הוא היה מושלםםםםםםםם מה זה הדיבור הזההההההההההההה?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! חחח הפעםן השלוש מאות שלי אני רואה תפסטיגל הזה יש לי אותו על קלטת!!!
 
גור איזה שיר אתה הכי אוהב משם?

אני אישית אוהבת תשיר עוד געגוע של גלית גיאת!!!!!!!מהמהמםםםםם!! ווואאי בזמן הזה המשפחה שלי היתה מרותקת ללגעת באושר חחח...
 
מה אתה רציני ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

יש לי קלטת של הפסטיגל הזה
אז הילד ששר בהתחלה ב"לשנות" זה אתה
כאילו, שמעתי על זה, אבל לא ידעתי שזה אתה-אתה
יששששש איזה כיף לי
 

idodo cohen

New member
גור- חשוב

אל תהיה מופתע אוקיי?... תכין את עצמך מנטלית.. חחחח.. אבל למרבה הצער... לא הראו את לשנות מעולם! אני הייתי מופתע בטירוף כשבקלטת (שקניתי בתקופת הפסטיגל עצמו) הם חסכו כל כך הרבה קטעים! את קטע הסיום, את קובי מחט שר על קטנטנות, את צביקה הדר ("חגי") שתמיד הלך לחוגים, וכמובן את לשנות- מה ששבר את כל השיאים. בכלל, הקלטת הציגה את הפסטיגל באור הרבה פחות טוב ממה שהוא היה אז (לדעתי). שב"ש לכולם....!
 
אז הרשה לי להפתיע אותך!

לפסטיגל הזה ישנן 2 גרסאות! יש לי בבית גרסא מוקלטת מתוך הערוץ הראשון שבה כן מוקרן לשנות! צולם בצורה מקסימה לפי דעתי, למרות שביום הצילום עשו מספר טייקים לשיר, עם קלוזאפים נוספים...
 

idodo cohen

New member
אוי נכון

ערוץ 1 משדרים מלא.. אבל לא שמתי לב לזה אז. חוצמזה, לקהל הרחב זה נמכר מקוצר- וזה דבר בעייתי מאוד בכל אופן. אגב, מישהו בפורום יודע אם נטע הבר משחקת באלדין (המופע)?
 
איזה קושיייי אתה שם!!!../images/Emo20.gif

כזה קטן!!!!אחותי אומרת שאתה לא השתנית בכלל חחח עכשיו שהסתכלתי טוב זה נראה כאילו זה האח הקטן שלך חחחח....
 
למעלה