תשובות
1.לא ידוע מה מיילס צריך לעשות, משאירים את הדמות שלו בעולם הזה כמו שהשאירו את שארלוט, פראדיי ובן. לגבי שארלוט וסוייר - זה הראה כמה צדדים בסוייר של עולם המעבר: שהוא לא מצליח לשמור על קשר ארוך טווח (מיילס מציין את זה) ושיש לו בעיה של אינטימיות (הוא לא משתף את שארלוט במה שקרה להוריו, במקום זה הוא מבריח אותה). כשמסתכלים על מערכת היחסים שלו עם ג'ולייט, אפשר לראות את השינוי הגדול: עם ג'ולייט הוא היה שלוש שנים, והיה מאוד אינטימי וחם איתה. 2.אני רואה את זה ככה: היה לג'ק קשה מאוד לקבל את העובדה שהוא מת (הוא האחרון שהבין שהוא מת, מכל הלוסטיז, למרות שהוא קיבל כמה פעמים פלאשים). הגוף שלו היה צריך להראות לו סימנים שהוא באמת מת כדי שהוא יקלוט. זה מראה את רמת ההדחקה שהייתה לו. 3.אין צורך לייחס שום משמעות לשברי המטוס, הם לא קשורים לפרק, ABC שמו אותם במקום פרומואים לתכניות אחרות שלהם, כי הם אידיוטים.
1.לא ידוע מה מיילס צריך לעשות, משאירים את הדמות שלו בעולם הזה כמו שהשאירו את שארלוט, פראדיי ובן. לגבי שארלוט וסוייר - זה הראה כמה צדדים בסוייר של עולם המעבר: שהוא לא מצליח לשמור על קשר ארוך טווח (מיילס מציין את זה) ושיש לו בעיה של אינטימיות (הוא לא משתף את שארלוט במה שקרה להוריו, במקום זה הוא מבריח אותה). כשמסתכלים על מערכת היחסים שלו עם ג'ולייט, אפשר לראות את השינוי הגדול: עם ג'ולייט הוא היה שלוש שנים, והיה מאוד אינטימי וחם איתה. 2.אני רואה את זה ככה: היה לג'ק קשה מאוד לקבל את העובדה שהוא מת (הוא האחרון שהבין שהוא מת, מכל הלוסטיז, למרות שהוא קיבל כמה פעמים פלאשים). הגוף שלו היה צריך להראות לו סימנים שהוא באמת מת כדי שהוא יקלוט. זה מראה את רמת ההדחקה שהייתה לו. 3.אין צורך לייחס שום משמעות לשברי המטוס, הם לא קשורים לפרק, ABC שמו אותם במקום פרומואים לתכניות אחרות שלהם, כי הם אידיוטים.