עזרה דחופה בתיבת אוצר פתוחה

32שירלי

New member
עזרה דחופה בתיבת אוצר פתוחה

יש לי להכין למחר... את תיבת האוצר הראשונה שלי. הבעיה שיש פרטים טכניים קטנים שמציקים לי.
בעוגה אמורה להספיק ל30 איש אבל אני מתלבטת אם לעשות את הגדולה שלי 28x28 ואז כמובן חוצה לחצי ושמה אחת על השניה לתיבה מרשימה או האם ה24 יספיק?
2. האם צריך קונסטרוקציה פנימית בתיבה כלומר ב2 קומות? כאילו הייתם מצפים קומה ראשונה ואז שניה עם משטח דק של עוגות, או שאין צורך לצפות ולשים בכול אופן הפרדה בינהם?
3. מטריד אותי איך המכסה יושב בדיוק על העוגה ולא נופל... הבנתי שצריך לשים אותו על תמיכה משולשת כך שיהיה בשיפוע. האם קפאה של חצי סמ תספיק למכסה העליון? ושוב איך זה ישב ולא יתגלש לי מהעוגה. מאחורה המשולש ומקדימה המטבעות אבל איך באמת לא יפול?
4. איך צובעים את ה׳קרשים׳ כך שיראו מעץ? חתכים בבצק חום ואז עוברים עם חום כהה מותר שנתפס בחריצים?
תודה רבה רבה לכול מי שעוזר!!!!!
 

32שירלי

New member
אף אחת...? ועוד שאלות חשובות ששכחתי

איך לצפות את התיבה? האם עדיף בבצק לבן או חום שכבה דקה ואז להדביק את הקרשים אחד אחד? האם להדביק את המטבעות עם דבק סיאמיסי (ידבק?) בתוך התיבה שלא יזוזו?
&nbsp
&nbsp
 

Miss Cake1

New member
מקווה שלא מאוחר מידיי...

24/24 אם את עושה אותה גבוהה היא תספיק לכמות האנשים שציינת...
לגביי הקונסטרוקציה השאלה י איזה גובה את רוצה את העוגה, אם כל עוגה תיהיה 8-10 ס״מ אז כן... את העוגה העליונה תניחי על משטח בגודל המדוייק שלה, מתחת תשימי עמודי תמיכה ואז תצפי את כל העוגה יחד, אם העוגה גבוהה את יכלה לצפות את כל המסביר של העוגה בנפרד ואת החלק העליון(פנים הקופסא) ציפוי בנפרד.
לגביי מכסה העוגה את יכולה לצפות קאפה של 1 סמ או אם את רוצה עבה יותר תצמידי 2 ואז תצפי בבצק סוכר שישמש למכסה הקופסא... ואת מכניסה לו שיפודים שיכנסו לתוך העוגה.
 

Miss Cake1

New member
לגביי עיטוף העוגה את יכולה

בשתיי הדרכים שציינת , ולגביי הדבקת המטבעות תעשי עם רויאל אייסינג
 

32שירלי

New member
עדיין לא עשיתי את העוגה...

עכשיו רק הולכת לעשות את זה, כבר אפיתי 28 אז נראה איך אני מתמודדת עם זה...
גובה הקופסה ללא המכסה הולך להיות 10,12 סמ. ואז באמצע לשים 2 מקלות משני הצדדים עד למכסה למעלה כדי שלא יפול, נכון? כן כבר בערך ניחשתי לבד, נשאר רק באמת איל לעשות את אפקט העץ...
תודה על התשובות!
איך אני חותכת את המכסה שיהי חצי עיגול? יש פטנט או לפי העין?
&nbsp
 

Miss Cake1

New member
מה הכוונה למכסה חצי עיגול...?

אם יש לך איזו תמונה שאת עובדת לפיה אז תצטרפי שאבין למה את רוצה להגיע.
לגביי אפקט העץ פשוט תחרצי על העץ פסים כמו בעץ , שהבצק יהיה צבוע מראש לחום לא כהה מידיי ואז תעברי עם מברשת וצבע חום שתתפחי אותו קלות על נייר ניגוב בכדיי שלא יראה הרבה צבע מרוח.
 

32שירלי

New member
אז ככה

pirate treasure chest cake
בחיפוש כזה בגוגל מוצאים מלא תיבות ברמות שונות. בכול אופו לקח לי כ5 שעות אבל לפחות העוגה ניצבת מצופה בבסיס לבן ומחכה לעץ :) כנראה שבכול אופן עשיתי את ההגבהה גבוהה מדי כי גם ה350 גרם מטבעות שקניתי לא מספיקים.... בכול ופן העוגה יצאה ענקית ומרשימה. מקווה שאחשוב ככה גם אחרי שתהייה מוכנה.
דרך אגב איך עושים סמל של פירטים? הוא רוצה את זה על התיבה, לדעתי זה די מכוער מה גם שהרמה שאצליח בטח לעשות את הסמל רק תהרוס את התיבה... אז האם יש טעם לשים את זה על המשטח? או לנסות להזיז אותו לחרב כדי שידעו שזאת תיבה של פירטים ואז לרשום עליה את ההקדשה?
&nbsp
 

32שירלי

New member
שאלה חשובה

לשים את מסגרת התיבה וכולה בצקים לפני שצובעים את העץ או אפשר גם אחרי?
&nbsp
 

Miss Cake1

New member
תצביע את העץ ואז תדביקי את המסגרות..

לגביי סמל פיראטים לדעתי פחות יפה לשים על התיבה אבל אם הילד מתעקש אז אפשר בחזית הקופסא באמצע.
בכדיי שייצא לך מדוייק תדפיסי את הסמל, תשימי נייר אפייה עליו ותעברי על קווי המתאר עם עיפרון לא רעיל ואז תהפכי את הדף אכיל עם הצד של הכיתוב לבצק סוכר שתרדדי ותקרצי אחכ לעיגול או תחתכי עם סכין בדיוק לפי הציור. תעברי על קווי המתאר עם העיפרון והציור יעבור לך לצד של הבצק סוכר... ואז תעברי עם מכחול דק בצבע הרצוי.
 

Miss Cake1

New member
עשית לי חשק לעשות עוגת תיבת אוצר


מחכים לראות תמונות....
 

32שירלי

New member
האמת באמת כיף :)

למזלי הורדתי את האבא מהסמל פירטים בדיוק כי זה מכוער וכמעט אף אחד לא עושה את זה . הוא פשוט חשש שלא ידעו שזאת תיבה של שודדים. אמרתי לו שלא עולה בדעתי שזה משהו אחר ולא נראה לי שמישהו לא יבין. השתכנע. סומך עלי. :)
נשארה ההתלבטות לגבי הכיתוב, כנראה אל דף מגולגל דמוי מפה ולא להסתבך גם ככה העוגה כברי אה מכלל שליטה מהזמנים. לא חשבתי שיקח לי איזה 5.5 שעות לבנות את העוגה....
 

Miss Cake1

New member
תעשי על דף שמעוגן בצדדים שלו

זה נראה מאוד יפה ותעברי עליו עם מכחול וצבע במסגרת בצורה מטושטשת כזו למראה מיושן... מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת
 

32שירלי

New member
איך לעזאזל מדביקים את המטבעות? דחוף

זהו, הסיוט נגמר... כמעט, עוד שעה באים סופים לקחת, ישבתי עד 3 וחצי בבוקר על צביעת העוגה
אבל...
אני לא מצליחה להדביק את המטבעות... יש לי אבקת קסם, כנראה הוספתי יותר מדי מים, כול פעם מוסיפה עוד מעט אבקה אבל כבר נגמרת ועדיין לא במרקם שנראה שיתקשה, האם לעשות את זה עם חלבון ואבקת סוכר? לא מסוכן? יחזיק מעמד ויתיישב מהר?
 

32שירלי

New member
בוצע! יצא פצצה גם אם

בסוף לא נדבקתי את כול המטבעות. הלקוח אמר שזה יותר יפה ממה שציפה ונתן לי טיפ ( אומנם כיסה רק את הסוכריות - 30 ש״ח) אבל נחמד שמעריכים. המחשב שלי בגסיסה, כשאוכל אעלה בשמחה את התמונה
 

Miss Cake1

New member
היי, סורי שלא הייתי זמינה פה... הייתי בחופשה באילת

שמחה שבסופו של דבר אחריי כל העבודה הקשה שלך יצאת מרוצה ובמיוחד שהלקוח היה מרוצה:)
 
למעלה