עימות עם המאהבת...כן או לא???

עימות עם המאהבת...כן או לא???

מחיטוטי בנייד של בעלי, בעודו נם את שנת היופי שלו , הצלחתי להשיג את המספר המבוקש... הצצתי גם בהודעות שהוא שולח למספר הזה , ותאמינו לי הן לוהטות, לא ידעתי שבעלי יצירתי כל כך... ועכשו לשאלה שכבר נישאת למעלה...מה דעתכם להתקשר או לא להתקשר??? מחד גיסא אני מתה להתעמת איתה ולעשות לזה סוף, אם בכלל... מאידך גיסא אני לא רוצה להשפיל את עצמי... זוכרים, בעלי עדיין מכחיש מכל וכל את נושא הבגידה בי... אז...בזמנכם החופשי...אש!!!
 
חד וחלק

לא. לא בגללו ולא בגללה אלא בגללך. רוצה לעזוב אותו - עזבי יכולה לסלוח - סלחי לדבר איתו זה לגיטימי לדבר איתה זה איבוד נקודות ללא תועלת
 

פ ר ח בר1

New member
../images/Emo70.gifלא לא ולא נחרץ../images/Emo70.gif

תחשבי רגע..תקחי צעד קטן ותחשבי עם עצמך מה זה יתן לך? לאיזו תוצאה את רוצה להגיע? את רוצה להתגרש? את רוצה שהוא יהיה כרק איתך ?( ברור שאם תתקשרי אליה זה ירחיק אותו ממך).. לדעתי הכי טוב, תדברי איתו שיחה כנה וישירה אל תדברי מתוך כעס כי אז נאמרים דברים מאד לא רציונליים וכל האמוציות השליליות יוצאות החוצה.. אם תתקשרי אליה..זה לא יעמיד אותך במצב טוב... תשוחחי עם בעלך ברוגע ובשקט עד כמה שניתן.
בהצלחה
 
אני לא מתכוונת לקלל ולצרוח

אני רוצה לשבת איתה ולשוחח כאישה אל אישה...להגיד מה אני מרגישה וחושבת. להתחנן שתפסיק להפגש איתו כי החיים שלי נהרסו בגלל זה...ואני רוצה שקט. נו טוב...לא להתחנן אבל לדבר אל ליבה.
 
../images/Emo20.gifכתבתי לך בהמשך השרשור....

אך שוב ...צריכה להבין הבעיה היא לא של המאהבת...אלא של בעליך אם לא תהיה היא אז תהיה אחרת...ולכולן תלכי ותדברי על ליבן...תתחנני על דבר ששיך לך? את צריכה לפתור את זה רק בינך לבעליך
 
שייך לך../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

האם באמת אותה כתובה היא זו שמאפשרת לנו לקחת את הזכות גם על גופו ונפשו של אדם
כן, יש לו בעיה לבעל, הוא זה שאיתו צריך לדבר, להסביר שכואב, להסביר מה מרגישים, לבכות, להתפרק למולו, מותר לנו.. אבל לא עם המאהבת.. את תיראי בעיניה עוד הרבה יותר קטנה, את תרגישי שבא לך להתאדות,, לא פחות ממנה, אם היא באמת אוהבת.
 
יסמינה,לא קראתי את כל השרשור,אבל

עצרתי כאן,כדי לומר לך... "היא" לא הבעיה,איתה לא יועיל לך לדבר! תחשבי,אם חסר משהו בזוגיות,צריך לאתר מהו, ולנסות למלא את החלל שהוא פער. הלא מבחינה הגיונית,נניח ונפגשת איתה, והיא יצאה אחלה אמיתית והבטיחה שהיא לא תפגש איתו יותר, ונגיד נגיד שהיא אפילו תתכוון לקיים,מה אז? הוא יחזור להיות אותו בעל מסור,אוהב וחם שהכרת? לדעתי הוא ימלא את אותו חלל באחרת,כך שהבעיה נשארת,ורק האובייקט מתחלף. אם יש משהו שאת צריכה לפנות אליו,ולנהל איתו שיחה מלב אל לב, זה הוא,ובטח לא היא, ואולי אפילו "לקנות" את האהבה שלו מחדש. שינוי התנהגות,שינוי בגישה,תדמית,או כל מה שהראש היצירתי שלך יכול להעלות על הדעת.
 
מסכימה עם פרח..שוב!

מקווה שלא תכעסי אבל קצת מתקשה להאמין לך שבעלך,שיודע שאת חושדת, לא טורח למחוק את ההודעות מהפון שלו....אם זה כך אז או שהוא מטומטם או שהוא אידיוט...תבחרי. בכל אופן המאהבת לא הפתרון, את צריכה להתעמת עם בעלך, במקומך הייתי מעבירה את ההודעות (אם הן קיימות) לפלאפון שלי ואז מראה לו אותן (פשוט עושים "העבר" להודעות קיימות). הוא זה שצריך לתת לך הסברים, ולא המאהבת.
 
לכי על ה"אידך גיסא" שלך, אל תשפילי

את עצמך. אם יש לך עניינים ללבן זה בטח לא איתה, אלא עם בעלך.
 
אני במקומך, הייתי קודם כל

שומר ת'הודעות - במצב פוטנציאלי הן יכולות להיות בעלות ערך רב. ולא הייתי מתקשר כי זה מצב בו את בטוח תפסידי. אם תדברי איתה והיא "תימלט" אז כל האנרגיות שצברת כהכנה לשיחה יכרסמו אותך מבפנים וזה כואב. ולעומת זאת, אם היא תיכנס בך "ראש בראש" אז היא תטיח בך דברים שיכאיבו לך, אודות הקשר בינה לבינו וסיבותיו. ואם זה יהיה משהוא באמצע, בין לבין, אז יכאב לך משני הכיוונים <סמפר שקלא וטריא בט' באב?>
 

Hand Cream

New member
אם אני זוכר נכון

היתה לו פעם מאהבת וזה נגמר בפיצוץ עכשיו בואי נבחן את המצב לאשורו נניח והוא יגמור עם המאהבת הזאת מה האופציות? 1. הוא יקח לו מאהבת אחרת מתישהו 2. הוא ילך איתך לטיפול זוגי ואז תבחנו מדוע הוא לוקח לעצמו מאהבות 3. תתגרשו וכל אחד יעשה ככל העולה על רוחו 4. תתעלמי ותחיי עם הידיעה שיש לו מאהבת 5. אל תתעלמי אבל תעלימי עין - כלומר תתני לו להבין שאת יודעת שיש לו מאהבת ובכל "תכשירי" את המאהבת 6. תקחי לעצמך מאהב בקיצור - מה שרציתי לומר לך שזכרך יצא בהפסדך - אם תתקשרי והיא תנתק איתו מגע זה לא אומר שהוא לא יקח מישהי אחרת (זה גם לא אומר שהוא כן יקח מישהי אחרת אבל ניסיון עבר מראה שכן). ואם היא לא תנתק איתו מגע אז הוא ידע שהתקשרת (את מוכנה לשאת בתוצאות של המקרה הנ"ל)
 

Hand Cream

New member
חחחחחחחח

לא זאת תוצאה של מעבר בין משימות וטעויות הקלדה שאין אני שם לב אליהן אבל גם "זכרך" יתאים פה אגב כל הכבוד על כך שקראת את כל המגילה
 
יסמין

קשה קשה לענות על השאלה הזאת ואני לא מתכוון לעשות את זה. מה את מצפה שיהיה בשיחה הזאת? במה השיחה הזאת תועיל לך? דבר חשוב אחרון - לפחות גילית שבעלך יצירתי. עכשיו, יסמין, שבי וחישבי ואם את חושבת ששיחה כזו תועיל לך - קדימה, תתקשרי. אם החלטת להתקשר תכיני את עצמך לשיחה, תחשבי מה את מנסה להשיג ותחשבי מה את רוצה לומר לה כדי להשיג את מבוקשך. האם את רוצה להפגש איתה או רק לשוחח?
 
למעלה