עכשיו חזרתי מההופעה של 51 % !!!

הייתם פשוט אדירים!!

היה מדהים! כל כך כל כך כיף לי שהרמתם את מה שהרמתם... אני כל כך מתלהבת מהאלבום עצמו, מכל הגישה, ממכם כראפרים בנפרד מהקונספט האדיר של הפרוייקט (שאין לכם מושג לכמה אנשים כבר הפצתי את כמה שאתם מגניבים עם הקונספט). היו וייבים אדירים והיה פשוט כיף!! חבל שלא היה אופן מייק... או מעגל פריסטייל בחוץ... היה קהל... מעניין משהו... אנשים שלא ראיתי פול זמן והיה ממש כיף לפגוש: חן (מונעעעע), חאאאסיד, אליאור, קאשי.. איתמר - איך פספסתי אותך?!?! אנשים שחסרו לי: פלג :(:(:( רז (אקסטרה), מור, עידן (קאשי)... בקיצור אנשים יקרים - היה מדהים, כל מי שלא בא הפסיד, כל מי שבא הרוויח, אבל בתקווה יהיו לכולנו עוד מספיק הזדמנויות :) (ול-51% היקרים - אולי אפילו תתנו לי לחמם אתכם באחת ההזדמנויות הבאות?
)
 

RESTO

New member
חבל ממש ממש חבל!!!

שנאבד לי הדיסק לפני ששמעתי אותו!!!! ואם היה אפשר לקנות אותו בחנות או משהו אז הוא כבר מזמן היה אצלי שוב... בנתיים אני מאזין לו צרוב וזה פחות כיף!!! הרבה פחות כיף!! אשמח אם יש מבצעים וכאלה... בקשר להופעה היה מעולה ממש נהנתי!! אני אמצא את הכבל ואעלה תמונות וגם טיפלה סירטונים... וטאבו פווול ריספקט לגבי המילואים!
 

RESTO

New member
מה אתה צוחק מה?!

אגב אהבתי את החתימה!!!! מאיר אריאל שולט!!!!
 

drumsking

New member
כל הכבוד לענקיים האלה

הרבה זמן שלא הייתי פה ... אנשים ענקיים כל הכבוד להם היפ אמיתי על המפה בלי בולשיטים שיתוף פעולה איתם זה חלום ענקייים הלוואי שההופעה הבאה בצפון עומר
 

ChRoNoNaUt115

New member
אין שום דרך אחרת להשיג את האלבום?

חוץ מלחכות להופעה הבאה? כי לא בא לי לחכות..
 

glass vegas

New member
הקפצה

והיא לא מוזרה בכלל סתם בא לי שאנשים שנכנסים לפורום יראו את השם 51% ולא את השם יפתי..מגיע להם יותר. (לדעתי)
 
למעלה