ראשית,עכשיו זה לא עוזר
היא רשמה בעברית שיש שיפור והכל הכי טוב.לקח לי זמן להבין מה התרחש בועדה וזאת עובדה שהם מאוד לא אהבו שאבחנה השתנתה לה בלי מילה הסבר מהפרעות נפשיות לבעיות התנהגות.גם אני לא הייתי אוהבת!אבל אני מתחילת כיתה א' לא ראיתי איזו אבחנה היא מדביקה בסוף כל ביקור.
אז הם אמרו "טוב,נזרוק אותו מחולי נפש לעיצוב התנהגות.זה מה שרופאה שלך ממליצה".אז הם קלטו שזה לא ממש רציני וביקשו חוות דעת השניה.הם לא רצו לתת לה זכות תיקון או הסבר.
מה היא הסבירה?היא לא רואה שום טעות.כי עו"ד מהילה אחרי שראתה את המסמכים אמרה שבעיר אחרת הייתי מקבל את הכיתה הקטנה ונגמר סיפור.אבל-לא אצלנו.לא יעבור.
איך אני אלך לרופא מעליה?אין לי מושג מי הוא.זה היה פתרון שלה שאני הבנתי שהוא מקבל ממנה את המצב ורק כותב בשם אחר.בתמורה של "קצת" כסף.והעיקר מהר!
אני לא שאלתי אותה מה אבחון הנכון.אני רק אמרתי שעברית לא תואמת לועזית.
ונכון,הוא החליט שאבחנה היא אוטיזם או שהוא החליט שככה הילד מייד עוזב את המסגרת מה שאני רוצה.אנחנו לא יכולים לדעת מה הוא חשב.רק אם אבחנה סופית תהיה על ספקטרום אז הוא כנראה גאון.כי חשב כנגד מיליון אבחונים קודמים על "בעיות רגשיות".והוא קרא לה בשם הפרטי ואמר שהיא טעתה."הוא לא חולה נפש".ככה אמר.אבל באותו שלב לא היה לי מושג שהיא כתבה בלועזית בעיות התנהגות ולא בעיות נפשיות.אחרת הייתי מעירה לו!!!
בכל אבחון הבא בתור היה מעתיק..."קשיים תקשורתיים משניים לקשיים רגשיים".תקשורתיים תמיד היו שם!
היא רשמה בעברית שיש שיפור והכל הכי טוב.לקח לי זמן להבין מה התרחש בועדה וזאת עובדה שהם מאוד לא אהבו שאבחנה השתנתה לה בלי מילה הסבר מהפרעות נפשיות לבעיות התנהגות.גם אני לא הייתי אוהבת!אבל אני מתחילת כיתה א' לא ראיתי איזו אבחנה היא מדביקה בסוף כל ביקור.
אז הם אמרו "טוב,נזרוק אותו מחולי נפש לעיצוב התנהגות.זה מה שרופאה שלך ממליצה".אז הם קלטו שזה לא ממש רציני וביקשו חוות דעת השניה.הם לא רצו לתת לה זכות תיקון או הסבר.
מה היא הסבירה?היא לא רואה שום טעות.כי עו"ד מהילה אחרי שראתה את המסמכים אמרה שבעיר אחרת הייתי מקבל את הכיתה הקטנה ונגמר סיפור.אבל-לא אצלנו.לא יעבור.
איך אני אלך לרופא מעליה?אין לי מושג מי הוא.זה היה פתרון שלה שאני הבנתי שהוא מקבל ממנה את המצב ורק כותב בשם אחר.בתמורה של "קצת" כסף.והעיקר מהר!
אני לא שאלתי אותה מה אבחון הנכון.אני רק אמרתי שעברית לא תואמת לועזית.
ונכון,הוא החליט שאבחנה היא אוטיזם או שהוא החליט שככה הילד מייד עוזב את המסגרת מה שאני רוצה.אנחנו לא יכולים לדעת מה הוא חשב.רק אם אבחנה סופית תהיה על ספקטרום אז הוא כנראה גאון.כי חשב כנגד מיליון אבחונים קודמים על "בעיות רגשיות".והוא קרא לה בשם הפרטי ואמר שהיא טעתה."הוא לא חולה נפש".ככה אמר.אבל באותו שלב לא היה לי מושג שהיא כתבה בלועזית בעיות התנהגות ולא בעיות נפשיות.אחרת הייתי מעירה לו!!!
בכל אבחון הבא בתור היה מעתיק..."קשיים תקשורתיים משניים לקשיים רגשיים".תקשורתיים תמיד היו שם!