עלויות מחיה באיזור בוסטון (2018)

Alfa156 GTA

New member
קנינו רכב בשבוע שהגענו לכאן (בוסטון)

כי כולם הפחידו אותנו עם הליס הבלתי אפשרי.
אז איפה כן מקבלים ליס סביר אחרי חצי שנה פה? איזה רכב?
&nbsp
&nbsp
 

aharonca

New member
כנראה שהסוד זה סוג הויזה

להרבה סוכנויות יש תוכנית professional.
L1 נכלל בקטגוריה. צריך להציג ssn, חוזה מהמעסיק, לתת ממליצים מקומיים ועוד כמה דברים פשוטים וזהו.

התשלום יהיה לפי סוג הרכב.
אנחנו בדקנו קיה, מזדה הונדה ופולסווגן.

ב vw , כנראה בגלל הדיזלגייט עשו הכל שניקח יחסית לשאר.
על פאסאט אוטומטית חדשה עם 12000 מייל ביקשו 280 בלי דאון לדגם 2017 שהיה במלאי.
גטה ידנית עלתה קצת פחות מ 200 בלי דאון.
על מזדה שש מאובזרת ביקשו 350 עם 3000 דאון ואותו הדבר עם סיוויק.
 

Alfa156 GTA

New member
מובן, האמת הגעתי עם J ועכשיו

אני עם L1A , וזה פחות רלוונטי לרגע זה אבל באופן כללי ביחס למקומיים זה דיי יקר! סיוויק בלי דאון אנשים לוקחים ב200.
&nbsp
תודה !
 

aharonca

New member
נכון...

זה יקר יחסית למישהו שיש לו קרדיט היסטורי.
הנקודה היא שיש אפשרות לליס גם בלי קרדיט. שידעו שזאת אופציה.
 

ilanvag

New member
רבאק, אלפא, אל תגלה לו את כל הסודות המקצועיים!

תן לבחור הרגשה טובה שהוא עשה דיל מהסרטים...

&nbsp
בעוד שנתיים-שלוש, כשתהיה לו היסטוריית אשראי נורמלית והוא יידע כמה הרבה יותר הוא שילם עבור הליסינג לעומת מי שיש להם היסטוריה רגילה (אבל "בלי דאון") -- הוא יבין איך סוכן הרכב סובב אותו... או במלים אחרות, הוא משלם עשרות אחוזים יותר לעומת מישהו עם היסטורית אשראי טובה -- אבל לפחות הוא מבסוט שהוא "היכה את השיטה", והצליח לקבל רכב בליסינג.
&nbsp
אין מה לעשות, אלו שיעורים שלומדים לבד, בדרך הקשה... ומי שרוצה ליסינג בלי היסטוריית אשראי, משלם בשביל זה יד ורגל (ולרוב הוא בכלל לא יהיה מודע לזה), אם בכלל מוכנים לתת לו...
 

Boston Guy

New member
לא בטוח שזו עיסקה כל כך גרועה.

סוג הרכב שהוא מדבר עליו - ג'טה ידנית ממודל בסיס - זה בדיוק סוג האוטו שאתה לא רוצה לקנות, כי אחרי 3 שנים הוא יהיה שווה פחות מחצי ממה ששילמת עליו.

ג'טה מודל בסיס ידני שנת 2018 חדש אפשר להוציא מדילר נואש שתקוע איתה בגיזרת ה 15K$ לקנייה.
אחרי 3 שנים, היא תהיה שווה אולי (עם הרבה מזל) 7K$.
בהנחה שהוא הוציא את הליס ב 200$ לחודש - נגיד ל 3 שנים - סך התשלומים יהיה כ 7,200$. הוא מן הסתם שילם בחתימת החוזה מיסים, דמי רישרוש ניירת ו"מצליח" של עוד פלוס מינוס 800$ - אז זה 8 עגול.
בתמורה הוא נפטר מהצורך להפטר מהמשקולת הזו אחרי 3 שנים (ויהיה קשה להזיז אוטו כזה - אין לו שוק במילימטר).
התסריט הנפוץ הוא שזה נרכש כרכב קומיוט לעבודה למי שעובד קרוב יחסית לבית, ואז המגבלות של מיילג' לליס לא משמעותיות.

כן - אמריקאי עם קרדיט היסטורי נהדר היה יכול למצוא עיסקה על האוטו הזה מדילר כמו הלבנוני מלורנס ב 81$ לחודש + 3,000$ דאון - ולחסוך 1,300$ על העיסקה. אז יצא שהוא משלם פרמיה של 20% על זה שאין לו קרדיט היסטורי.
ניחא.
 

Alfa156 GTA

New member
אמנם בארץ היה לי ליסינג תפעולי

ואני עם רכבים חדשים מעל ל12 שנים, אבל שילמתי בין 3 אלף שח לבין 4 אלף בחברה האחרונה, המחירים פה אמנם לא לליסינג תפעולי אבל למי שמגיע מהייטק בארץ יהיה מוכן לשלם 300$ לליסינג לא תפעולי בקלות.
&nbsp
לא חושב שהוא קיבל עסקה נוראית, מה לעשות העובדה שאין קרדיט עולה כסף.
אני שילמתי על רכב כשהגעתי מזומן ולא מעט, ככה שגם אם הוא משלם יותר ביחס למקומי, בסה"כ זה לא באמת נורא.
&nbsp
&nbsp
 

aharonca

New member
בלי אגורה בהתחלה

המחיר כולל הכל.
לא רישום לא טיפול ולא כלום.
200 דולר לחודש והכל בפנים.
 

aharonca

New member
חחח ידוע

לא חשבתי שמצאתי פירצה
אבל יחסית ל"בחיים לא יאשרו לך" שרץ פה בפורום מתברר שאפשר.
ברור שיש לזה עלות, אבל כשאתה צריך רכב לקומיוט בלבד חסכוני בדלק בלי דאון זה עסקה לא רעה למישהו חדש.
&nbsp
צריך להשוות עסקאות שחדשים קיבלו, לא אתם.
זה כמו להשוות את השכר של אחד עם עשר שנות ניסיון למישהו שסיים לימודים.
&nbsp
לאט לאט נבנה, אין לאן למהר.
גם אם זאת לא עסקת השנה, לנונהיא הייתה טובה ובגלל זה לקחנו.
&nbsp
מוצר שווה כמה שמישהו מוען לשלם עליו.
 

Kender00

New member
כמו כל דבר זה לא שחור או לבן

כלומר לא תמיד לי מי שאין היסטורית אשראי ישלם יותר או לא יוכל לקבל לייסינג...
&nbsp
כמו כל דבר זה תלוי במגוון דברים, דבר ראשון ארה״ב היה מדינה גדולה ולכן יש שונות רבה, לרוב בהרבה איזורים יהיה קשה לקבל ליסינג (או כל הלוואה) למי שאין הסטורית אשראי ויש מצב שלרוב זה יהיה יותר יקר אם הוא יצליח לקבל.
&nbsp
אב״ זה תלוי בעוד גורמים:
1. התקופה שעוברים לארה״ב (תקופות שפל כלכלי כמו 2008 יהיה קשה גם למי שיש היסוטרית אשראי טובה)
2. האיזור שעליו עוברים, ומה סוג המהגרים שמגיע לשם (למשל באיזור סיליקון וואלי יהיה יותר קל מנסיון שלי)
3. באיזה סטטוס מגיעים, כמה זמן הויזה תיהיה בתוקף
4. מי המעסיק ומה המשכורות בסיס (מסמך העסקה חשוב ביותר)
5. זמן פנוי ללמוד את הנושא ולחפש או להשתמש בעזרה של מישהו, פה בעמק יש אדם שאני מגדיר אותו בתור ״כוסברה״ (אני לא היחיד) (או שאוהבים אותו או שלא סובלים)
שעוזר בעד עמלה של 500 דולר לרכב לקבל תנאים מעולים (כמובן לא תמיד ואני למשל הצלחתי לקבל תנאים טובים יותר אבל היה לי זמן) לרכישה (במימון) או לליס בתנאים טובים מאוד
&nbsp
אחת הנקודות ששוכחים שדי אין הסטורית אשראי היא לא כמו היסטורית אשראי גרוע
כמובן שאני לא נכנס לדיון שאם שווה רכב חדש מול ישן (שנתיים שלוש על הכביש)
&nbsp
אבל למשל שאני הגעתי קיבלתי תנאים מעולים לרכב הראשון שלי (לייס)
וכמובן גם לרכב השני (רכישה עם מימון, מישהו אמר ריבית של 0%)
אבל שוב כפי שציינתי למעלה זה תלוי בהרבה גורמים
למשל חבר שהגיע כשנה וחצי אחרי לאיזור אחר (עם משכורת יפה לאיזור) והם ניסו לארגן קבוצה של כ 8 רוכשים לא הצליחו לקבל לייס (אני לא זוכר אם לא קיבלו בכלל או שהתנאים היו ריבית של עולם תחתון)
&nbsp
אז למען הקוראים האחרים לא הכל שחור או לבן...
 

iris mom of two

New member
אפילו אם ליס הוא אפשרי, זה לא אומר שזה רעיון טוב

אני בחנתי ליס.
&nbsp
ליס זה הגיוני רק למי שרוצה לנסוע במכונית חדשה כל שלוש שנים, ולא נוהג המון. במקרים האלו ליס זה לא רק הגיוני, זה אפילו יכול להיות רצוי, כי אז אין כאבי ראש, וממילא מתוודים שרכב זה משהו שמוכנים לשלם עליו יותר מהרצוי.
&nbsp
לבן קניתי סוברו אימפרזה, פושטית, שיצאה מליס, עם 35K מייל, במצב מעולה, בפחות מ 18K במזומן. יש לו אוטו לחמש שש השנים הבאות אם לא יותר, בלי תשלומים.
 

Boston Guy

New member
הסובארו שקנית עולה (משומשת) 20% יותר מהג'טה חדשה...

אם הבחור היה שם 15K מזומן על השולחן - הדילר היה נותן לו את הג'טה הזו באריזת שי, ומוסיף נשיקה מצלצלת (לא אומר באיזה חלק של הגוף).

ואם הבחור היה מוכן להסתפק בג'טה כזו משומשת בת 3 - הוא היה מקבל עודף מ 8,000$.
 

liviur

New member
אף אחד לא קנה אימפרזה בת 3 מליס ב18 כשחדשה עולה 20...

אלא אם כן איימו עליו באקדח לרקה - או שזו גירסא מפוצצת באיבזור יחודי (כל מה שיש בקטלוג).
&nbsp
המחיר לאימפרזה חדשה (2018) הוא 20 אלף (Sticker price - בפועל 1000-2000 פחות ברוב הדילרים).
&nbsp
אז.... או שזו לא היתה אימפרזה , או שזה היה דגם מיוחד (WRX לדוגמא - גם לא אימפרזה ממש ... חוץ מבארץ - שזה לעד יהיה אימפרזה טורבו) או כל תוספת שיש בקטלוג (ואז באמת חבל - כי אפשר היה ללכת על WRX שכוללת את רוב התוספות ועוד במחיר הזה) או שיש פה עוד חלק בסיפור :)
&nbsp
מה שבטוח - זה לא היה דגם שמקביל לג׳טה ב16 אלף דולר :)
 

iris mom of two

New member
יודעת מה קניתי

וחדשה עולה 21K לפחות.
&nbsp
שלמתי פחות מ18K, לפני כמה חודשים. זה כלל מסים, רשום, וכדומה. הצ'ק הכולל היה קטן בכמה מאות מ18K.
 

liviur

New member
לא אתווכח :)

4 אלף פחות לרכב עם 35K מייל ובן 3 שנים לא נשמעת עסקה מדהימה.
אימפרזה בסיסית חדשה עולה פחות מ20 (סטיקר) ובפועל סביב ה18 על הכביש (באיזורי).
למעשה ב24 כבר מגיעים לWRX Base על הכביש אם לא אפילו יותר מאובזרת.
 

gidishemer

New member
עם הסתייגות קלה, בהחלט ריאלי

בטוח שיש תיקונים קטנים לפה או לשם, אבל בסך הכלל תואם מציאות. הדיוק כמובן תלוי מאד באיזור, אבל למעט זה (ובמידה מסויימת גם בהקשר להוצאות הגן) המחירים די רלבנטיים למדינות וערים אחרות.

זה כמובן משתנה דרמטית בין אחד לשני אבל זה כבר קשור יותר לאורח חיים מאשר לאיזור
 

jerseyfam

New member
וואו תודה רבה! ניו-ג'רזי מישהו?

אנחנו בדיוק בשלב ההערכות הכספיות. ממש ממש בא בזמן. אם מישהו עבר לאחרונה לניו-ג'רזי ויש לו אינפוט נשמח לשמוע.
 
למעלה