הממ, איך להסביר בקיצור?
1. הדרמה וסיפור האהבה? איפה? איפה החביאו אותם? 2. אקשן? איפה? איפה החביאו אותו? 3. מתח בעלילה? איפה? איפה החביאו את העלילה? ברצינות, ראיתי את רוב עונה ראשונה, וחלקים גדולים מהשנייה, בעיקר בציפייה לראות פרקים משותפים עם הרקולס. כשנהיה ברור שזה לא יקרה יותר, הפסקתי לצפות. לדעתי הסדרה נפלה למלכודת אליה נופלות סדרות אמריקאיות רבות ממן זה. א. כיוון שהסדרה אמריקאית, קטעי האקשן יוצאים על הפנים (אני מתכוון לקרבות. יש קטעי אקשן אחרים?). גרועים זה לא מילה. 30 שנה אחרי סרטי המכות היפנים וההונקונגיים, ולאמריקאים עדיין אין מושג איך לעשות קונגפו שיראה טוב על המסך, בלי לחזור על אותה תנועה שלוש פעמים בהילוך איטי או קלוזאפ של פרצוף הגיבור ברגע הפחות מתאים לכך כדי לחסוך את האפקט שהכפיל היה אמור לעשות שם. ב.מסיבה תמוהה, בסדרת אקשן הוליוודית, ברגע שהגיבור הראשי זה היא, כלומר גיבורה, אז נשים אוטומטית שולטות בעולם. אין אף גבר שיכול להתחרות בזינה כוח מול כוח (ואני לא מדבר על חצאי אלים, או העובדה שארס הפסיד לה בקרב), ויוצא מזה שכל הנשים שנלחמות בסדרה (ויש הרבה) טובות מכל הגברים שלוחמים שם. אותו כנ"ל מלכת החרבות (הנשים כל הזמן מצילות את הגברים), שינה, זה אפילו חדר לעולם האבוד. אף פעם לא שמעו שם על איזון? אז הורדת מסדרת אקשן את שני הדברים החשובים לסדרת אקשן (הקרבות הויזואליים - ראה (א) והאתגר של תוצאת הקרבות - חלקית גם (ב) ). מה שנשאר זה העלילה. ואז, לסדרה שאמורה להתרחש ביוון העתיקה אתה זורק סיפורים מסין, הודו, מצריים וארץ ישראל של עד אלף שנים קודם, וסיפורים שמגיעים עד תקופת רובין הוד באירופה (ימי הביניים) מהצד השני. ובכולם, ללא יוצא מהכלל, ובלי להתחשב במקור ההיסטורי או המיתולוגי, הגיבורה הראשית שלך היא זו ש"באמת" (עם קריצת עיין מזויפת לצופה) הצילה את היום, ולא כפי שסופר במקור. גיבורה שיודעת הכל, שלא יכולה לטעות, שמראש ידוע שאף גבר, באשר הוא גבר, כיוון שהוא גבר, לא יכול להתמודד עימה, גיבורה שלא ייתכן שהייתה זקוקה לעזרה או שבמקום בו הסתובבה מישהו אחר הציל את המצב, היא משעממת. בעונה הראשונה זה עוד היה נסבל. למרות הקרבות המעצבנים (א - שוב), היא בפירוש הייתה בת תמותה שצריכה להתאמץ כדי לגבור על אויביה. משם זה רק הדרדר. בסיכומו של דבר אתה צודק לחלוטין - זה עניין של נקודת מבט אישית.