כבר שלחתי אותך חזרה למורה לעברית
שלך בבית הספר היסודי... תתחיל מחדש כמו שצריך ולא בעזרת מנועי חיפוש למיניהם... אגב כך הרי לקט נוסף של שטויות שמצאתי באתר הדילוגים הכפרניים: הפעם התמקדתי בדוגמא מעניינת נוספת שחושפת עד כמה טיפש המדלג הליצן, ועד כמה אינו מבין בעניני צופן התורה, שלא לדבר על שקרים גסים במקרה הרע, או חוסר הבנה מינימלי במקרה הטוב. והרי הממצאים: שלגייה ושבעת הגמדים - בתור התחלה מנסה אני למצוא קשר בין הנתונים של הליצן לבין הכותרת - ומעלה חרס בידי, אין שום שלגייה בטבלה שהליצן מציג, שום "שבעת" , ושום "הגמדים". מה שהליצן מציג זה מפגש בין הביטוי : "שבעה", לביטוי "גמדים", ועכשיו שימו לב טוב: "אשף היא יפה" - שאל נא את המורה לעברית שלך האם אשף היא שם תואר לזכר או לנקבה. לפי דעתי תקבל תשובה שזהו שם תואר של זכר, אם כן, האיך זכר יכול להקרא בשם "היא" ? דרך אגב - אם לא לימדה אותך המורה לעברית שלך - היא זה לשון נקבה. עוד מציאות שליקטתי : המילה "ראי" שהליצן מביא כראיה לשיטתו - היא ראיה מוחצת לשיטתינו הגורסת שכל הליצנים היוצאים נגד צופן התורה, משתמשים בדילוגים שכלל אינם מהווים חריגה סטטיסטית - ולכן אם תבדקו היטב - אף פעם לא תמצאו שיוצר הטבלה מציין בפניכם את מידת הרלוונטיות של הביטוי . אבל בשביל זה יש חברים, נכון ? אז בדקתי עבורכם את המילה "ראי" - שימו לב רק בספר "במדבר" - זוהי ההופעה מס' 40216 מבחינת המינימליות שלה, יחד עם עוד 45 הופעות נוספות משותפות לה. הופעה מינימלית יותר שהליצן מציג נמצאת במילה: "רעיל" - כאן כבר יש השתפרות מסוימת, ומידת המינימליות של מילה זו היא "רק" ההופעה ה 702 של ביטוי זה. אבל אם חשבתם שזה הכל - עדיין מחכה לכם ההפתעה האמיתית, שימו לב לריבוע המציין את מיקום הדילוג בטקסט, כעת, הביטו בקצה השמאלי העליון שלו - מה כתוב שם ? "אחריתו עדי אובד" . ראיתם ? ובכן הפסוק המלא הוא : "ראשית גויים עמלק ואחריתו עדי אובד" היות שלעמלקי הליצן שלנו יש אחוות לוחמים עם עמלק שבתורה, דאג הליצן הקטן ל"החביא" את כינויו מאחורי תיבת המיקום . כמה מתאים ... עוד נציין בהקשר זה את הפסוק העובר בתוך ה "ג" של גמדים: "וירם מאגג מלכו ותנשא מלכתו" אגג כידוע לכלם הוא שמו של מלך עמלק. כן יהי רצון במהרה בימינו אמן...