על קונטרסי "דעת אמת" 1

דוד1000

New member
על קונטרסי "דעת אמת" 1

בס"ד אח יקר! אחות יקרה! קראו נא קונטרס זה כדי לדעת את האמת באמת על קונטרסי "דעת אמת" ובמקביל: כדי לדעת מעט על תפארת תורת אבותינו מדורות- תורת העם היהודי! בודאי אתם יודעים שהספר שהשפיע על הציויליזציה האנושית יותר מכל ספר אחר בעולם הוא ספר הספרים של העם היהודי: התנ"ך. תורת משה עם מוסר הנביאים האירו אלפי שנה את העולם כולו בחכמה ובמוסר. גדולי חכמי האומות, עם משורריהם, סופריהם, הוגיהם ומנהיגיהם, העריצו ספר זה יותר מכל חיבור אחר שהתחבר מעולם, ולמרות הבנתם המוגבלת בו בגלל קשיי שפה וסגנון וצביון, דלו מתוכו כל חייהם תעצומות נפש ואוצרות רוח נצחיים שלא דלו משום ספר אחר! ואילו החכמים הגדולים ביותר של עם ישראל, עַם התנ"ך, המוכרים בכל העולם כגאוני המחשבה ואדירי העמקות, הקדישו כל חייהם להעמיק עוד ועוד בספר זה באמצעות כללי הפרשנות הקדומים כתורה עצמה, ועל פיהם השכילו חז"ל [=חכמינו זכרונם לברכה] להעמיק ולבאר את הכוונה האמתית הטמונה בספר טמיר ונפלא זה: התורה הקדושה! אותה תורה קדושה ששימשה מקור השראה לכל גויי העולם מאז ומעולם. הנצרות והאיסלם "גנבו" ממנה את דברי חכמתם ומוסרם. גאוני ומשוררי תבל כגיתה, היינה, שיקספיר ותומס מאן העידו שינקו ממנה את השראתם, ומנהיגים דגולים כלינקולן, רוזבלט וקנדי הודו שקיבלו ממנה את כוחם! אותה תורה קדושה שהעמידה רבבות גדולי ישראל כמו רבי עקיבא, רבי שמעון בר יוחאי, רש"י, הרמב"ם, המהר"ל מפראג, הגאון מוילנא, הבעל-שם-טוב, הבן-איש-חי והחפץ חיים, שהנהיגו בתבונה את העם מדורות עולם! אותה תורה קדושה שרבבות אלפי אבותינו ואבות אבותינו מעולם, דבקו בה בכל נפשם, עמלו בה בכל כוחם, וחיו על פיה בכל לבם. וכשגזרו הגויים גזירות לא לקיימה, מסרו עצמם למות עליה בכל מיתה משונה! היא שהיתה לנו לפליטה מכל מחמדנו, ומשיב נפש לכל מכאובינו, ועמדה לנו אלפי שנות גלות וסבל לחיותנו כיום הזה! אותה תורה קדושה שניתנה בצורה ייחודית שלא היה מעולם, שהופיע האלוקים בעצמו ומסרה במעמד פלאי לפני העם כולו, ועברה על ידי חכמי האומה במסורת מדוקדקת מדור לדור! שאר הדתות מבססות עצמן על סיפורים של יחידים, ורק תורתנו מבוססת על התגלות אלוקית להמוני האומה כולה! אותה תורה קדושה שהיא- ורק היא- נותנת ליהודי את זהותו היהודית האמתית, ואת גאוותו הייחודית על משימתו המיוחדת בעולם ועל בשורתו המכריעה לאנושות! אותה תורה קדושה אשר נותנת הדרכה מדויקת היאך לנהוג בכל המקרים ובכל המצבים, עם ערכי מוסר מוחלטים, שמבחר המין האנושי בכל הדורות ובכל עמי התרבות, אימצו אותם כערכים אבסולוטיים מחייבים! לא היתה מעולם שום יצירה שהשתוותה אפילו במקצת לאותו המאור הגדול שעדיין מאיר ומחמם בכל עוז לעולם כולו, ולעם התורה בפרט, באותה העוצמה כימי קדם! ההמשך בקובץ מצורף
 

דוד1000

New member
המשך מענה לדעת אמת

1. העלאת הגירה של הארנבת והשפן כעוד ראיה [בנוסף לכל אלו שבסוף מכתב זה] לתורה משמים: הפוקר לעג למה שהתורה כותבת [ויקרא י"א ה' וו'] שהארנבת והשפן אסורים לאכול כי יש להם רק סימן כשרות אחד מתוך שניים: "ואת-השפן [לא לאכול] כי-מעלה גרה הוא ופרסה לא יפריס טמא הוא לכם. ואת הארנבת כי מעלת גרה הוא ופרסה לא הפריסה טמאה הוא לכם". והרי לא ידוע על השפן והארנבת שמעלות גירה. מענה: הביולוגים גילו שהארנבת [[LEPUS שָבָה לאכול את גלליה הרכים כדי לעכל שוב את המזון שלא נתעכל, וכמו כן השפן המקראי הקדמון [ORYCTOLAGUS הנקרא בימנו "ארנבון"], ותופעה זו הנקראת COPROPHAGY ייחודית [בצורה קבועה, מלבד בשרצים שממילא אסורים כולם, וכל "סימן" לא רלוונטי לגבם] רק בשני בעלי חיים אלה!! והבאנו מקורות מגדולי הזואולוגים בעולם שתופעה זו זהה במהותה להעלאת הגירה! והבאנו תשובת הזואולוג [החילוני] ד"ר א. שור לשאלה בנידון, שהעלאת גירה מהגללים היא יכולה להחשב העלאת גירה מדעית לכל דבר! וזה מראה בעליל על ידיעת התורה בטבע הנסתר של החיות אלפי שנים לפני שגילו זאת המדענים! וודאי אין הCOPROPHAGY סוג העלאת גירה המתירה לאכול חיה, אך התורה כותבת איסור מיוחד באכילת השפן והארנבת כי אפשר לטעות ולחשוב שכיון שהן מעלות גירה יהיה מותר לאוכלם [במקרה שלא ניתן להבחין שאין להם את סימן הכשרות השני: מפריס פרסה, כגון שהרגלים חתוכות, כפי שמציירת הגמרא דוגמא לחשש טעות] ובאה להציל מהטעות: אינן כשרות אפילו שמעלות את הגירה מגלליהן ואוכלות, ונראות כמעלות גירה האחרות! ובמענה בהרחבה ביארנו שיש עוד סיבות לחשוב ששתי חיות אלו מעלות גירה: 1. יש עדויות מומחים על סוגי שפן וארנבת שנכחדו ועל סוגים שעדיין קיימים שאמנם מעלים גירה ממש [!]. 2. שלועסים מזונם כמעלי גירה. 3. שיש להם עיכול מעין של מעלי גירה. ובגלל כל הסיבות האלו מזהירה התורה לא לטעות לאוכלם. וראה עתה יופי דיוקו של הפסוק שכותב: "ואת-השפן [לא לאכול] כי-מעלה גרה הוא ופרסה לא יפריס". ומקשים המפרשים הרי "מעלה גירה" זו סיבה שתתיר לאכול, אם כן למה כותב הפסוק: "כי מעלה גירה הוא" כסיבה לאסור? אלא כוונת המילה "כי" היא גם "אם" [כמו "כי יקרא קן צפור לפניך"], א"כ כוונת הפסוק: אל תאכל שפן, ואל תאכל ארנבת. ואף אם מעלה גירה הוא: שתהא הארנבת או השפן ממעלי הגירה ממש או דומים למעלי גירה, בגלל אחת מארבע הסיבות הנ"ל, הרי שאסורים הם לאכול כי אינם מפריסים פרסה!! ואין עוד חיות בכל העולם עם כל הסיבות האלו שאפשר היה לטעות שכשרות כי מעלות גירה! ונתגלה פלא ידיעת התורה ופלא כוונת הפסוק! ההמשך בקובץ ובהודעות הבאות. בלי נדר.
 

דוד1000

New member
מענה לדעת אמת המשך

1. היתר הריגת כינה בשבת כעוד ראיה לתורה משמים: מתלונן הפוקר שחז"ל מדי "הקילו" כשהתירו להרוג כינה בשבת כי אינה נוצרת מפריה ורביה כמו האילים שהיו במקדש. ובעצם העתיק הפוקר שאלת ה"פחד יצחק" מלפני יותר מ250 שנה שאולי התירו חז"ל כי חשבו שנוצרת מהעיפוש והזיעה, ועכשיו שיודעים שנוצרת מביצים צריכים להחמיר. מענה: חז"ל התירו להרוג את הכינים שביציהן לא נראות לעין, כך מוכח מהגמ' במס' שבת ק"ז ע"ב. כי מה שאין רואים בעין אין לזה תוקף של ממשות הלכתית [ולכן מותר "לאכול" חיידקים בלתי נראים]. על כן: ביצים לא נראות המופרות על משטחי גדילה מיוחדים כגון זיעה או עיפוש הנצרכים להתפתחות הביצים הזעירות, נחשב הדבר ע"פ ההלכה שהכינים גדלו ע"י אותה הזיעה [חז"ל לא הזכירו את הזיעה או את העיפוש, אלא רק שאינן פרות ורבות, והזיעה מוזכרת בראשונים] ולא ע"י הביצים הלא נראות [וכמו שלא אומרים שהוולד נוצר מכרומוזומים ומולקולות, למרות שזה נכון], ולכן אינן נחשבות הלכתית שגדלו מהביצים או מפריה ורביה. לכן כיני הראש של ימינו שרואים את ביציהן מורים חלק מהפוסקים שאסור להרוג, כי לא להן התכוונו חז"ל. ויש המתירים אפילו את הכינים שרואים את ביציהן, כי רבייתן היא ייחודית ושונה מזו של חיות גדולות שאותה אסרה התורה להרוג [כגון: אילים]. כי רביית הכינה וגידולה היא תלותית ופרזיטית לאורך כל חייה. גם גילו שהרבה כינים מתרבות ברביית בתולין ללא זכר [שהנולדים מרביה שכזו בדרך כלל יותר ירודים, וכמו אצל הדבורים שהנקבות המפותחות נוצרות מרביה רגילה, והזכרים הירודים: מרביה בתולית!], והרמב"ם כותב שפריה ורביה נקרא רק מה שנוצר על ידי זכר ונקבה. ובכלל החוקרים בימינו מודים שהם יודעים מעט מאוד על דרכי הרביה של הכינים. וחז"ל קיבלו מרבותיהם שיש שינוי מהותי ברביית הכינים מרביה של חיה גדולה וירדו בצורה מפליאה לעומק שינוי זה. ובשנים האחרונות נתגלתה תגלית מדהימה שכינת הראש היא החרק הפרזיטי ביותר בעולם, יותר מכל החרקים הפרזיטיים שיש, כי מיצירתה וכל חייה עד מותה היא נזקקת למאכסן שלה ללא הפסק, שלא ככינת הבגדים, למשל, שיכולה לחיות גם חיים עצמאיים. The blood-sucking lice are regarded by entomologists as being the most parasitic of all insects, because there is no free-living stage in the life-cycle at all. Even the eggs are on the host, and the insects are born, live, and die on the host. Dermatologic Clinics Volume 16 • Number 4 • October 1998 page 843 John W. Maunder MA, PhD, MSc, FRES, FRSH Medical Entomology Centre, Fulbourn, Cambridge, United Kingdom [תגובת הפוקרים: הכינה כחיה לכל דבר, ואפילו אם התרבתה מרביה בתולית. תשובה: הרי זה הרחבנו לבאר שאינה חי רגילה בגלל הרבה סיבות: לא ראו את הביצה, היא הכי תלותית, רביה בתולית היא בלי זכר שלרמב"ם הוא מוכרח, ועוד]. ההשך בקובץ
 

דוד1000

New member
הסכמה של גובנר שהקנגורו לא מפריך את

הסכמה של גובנר שהקנגורו לא מפריך את התורה. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/ViewMsg.asp?msgid=8282342&id=129 הקנגרו לא מעלה גרה הוא וגם הספורטיב לא מעלה גרה. אסור להאמין לכופרים. כמו שהם מתחמקים בנושא הדבורה כך הם משקרים בנושא הקנגרו והספורטיב. אני טוען שהדבורה לא משנה את הצוף לדם האם יש מישהו שטוען אחרת שיקום.
 
שקרן.

כל זמן שאתה טוען כי סמני החיות הכשרות, בתוספת ארבע היוצאות מן הכלל, כמצוין ב-ויקרא י"א, ג'-ז', הם מופת גלובלי - הרי הקנגרו והספורטיב למור מפריכים את התורה ומעידים שכותבה הוא בשר ודם. אפילו דב מסכים שמקור התורה אינו בשמים, אלא מה שהתחשק לעם ישראל להחליט. הדבורה מפרישה אנזימים מבלוטות בגופה אל הדבש והם נאכלים ע"י הצרכן. חז"ל לא הבדילו בין מרפקם לישבנם בעניני-טבע... 2843920F
 

דוד1000

New member
האיזימים כשרים לאכילה לפי דעת כל

הפוסקים שבעולם. תראה לי פוסק אחד שאוסר לאכול דבר שיש בו טעם פסול.
 
הפוסקים אינם מענינים אותי כהוא זה.

הענין הנתון בויכוח הוא הבנתם של חז"ל את תהליך יצור הדבש. הם לא הבינו איך הוא מיוצר. ענין "בטל בששים" הוצג רק עכשיו כדי להצילם מחרפה... 28439210
 

דוד1000

New member
הם ידעו שהדבורה לא הופכת את הצוף לד

הצוף לדם. מידע זה לא היו יכולים לדעת בלי בורא העולם.
 
בדקתי, ונוכחתי לדעת

שחז"ל לא הבדילו בין מרפקם לישבנם, ואפילו דב מודה שהתורה נכתבה ע"י בני אדם... 28439222
 

דוד1000

New member
הם ידעו שהדבורה לא הופכת את

הם ידעו שהדבורה לא הופכת את הצוף לדם. מידע זה לא היו יכולים לדעת בלי בורא העולם.
 
בדקתי, ונוכחתי לדעת

שחז"ל לא הבדילו בין מרפקם לישבנם, ואפילו דב מודה שהתורה נכתבה ע"י בני אדם... 28439225
 

דוד1000

New member
הם ידעו שהדבורה לא הופכת את

הם ידעו שהדבורה לא הופכת את הצוף לדם. מידע זה לא היו יכולים לדעת בלי בורא העולם.
 

דוד1000

New member
אני מדבר איתך על דבורה ואתה משנה

את הנושא לקנגרו. מעניין שבכל העולם אתה מוצא רק שתי חיות שסותרות את הראיה הקנגרו וספורטיב. אני אומר לך שגם הם לא סותרים את הראיה. אתה צריך להוכיח שהחיות הללו מעלות גרה. קישור לאתר לא מהווה הוכחה.
 
הכל קשור. אני מראה שחז"ל לא הבינו

כלל בעניני-טבע, ואי הבנתם _אינה_ מוגבלת לענין הדבש בלבד: חז"ל לא הבדילו בין מרפקם לישבנם, ואפילו דב מודה שהתורה נכתבה ע"י בני אדם... 28439228
 
הם לא הבינו איך הדבש מיוצר.

ענין "בטל בששים", או "טעם פסול" הוצג רק עכשיו בדיעבד, כדי להצילם מחרפה... 28439223
 
למעלה