על קטעים "לא מקובלים" מצד לקוחות

rururutyty

New member
ברור

אני לא אשמה שאין מספיק עובדים? לא אני מגייסת כוח אדם. אני לא אשמה שנותני שירות לא עובדים טוב ועוד.
 
וברור שזו הסיבה

הרי כל העובדים במקומות האלו יושבים כל יום העבודה שלהם רגל על רגל, שותים קפה ומסמסים אחד לשני, ולכן לקוחות משלמים כמוך לא מקבלים שירות כמו הסעה הבייתה.

אכן, תמונות קשות. נכון שבחו"ל זה לא היה קורה?
 

rururutyty

New member
אבל

זו המציאות, תתוכחי או לא, הייתי באיזה מקום שלפני הייתה גברת אחת בלבד, תנחשי כמה זמן חיכיתי עד שהבחורה תסיים לטפל בה, אני יכולה לספר לך את כל הסיפור שלה בפרטים. אין שום סיבה שלקוחות יקבלו שירות גרוע. צר לי, מותר לי בתור לקוחה לדרוש שירות מינימאלי. וכן, הייתי לא מעט פעמים בחו"ל, לי זה לא קרה.
 

t o m a k

New member
דוגמה מצוינת של "הלקוח הישראלי"

חברים, אני מציג לכם את הלקוח הישראלי הממוצע כפי שמדגימה לנו פה rururutyty...
המנהל לא בסדר כי הוא לא מגייס עוד עובדים
העובד לא בסדר כי הוא עוסק בשיחות אישיות ולא בעבודה שלו (למישהו פה זכור מקרה שהוא נפנף לקוח בגלל שהוא היה באמצע שיחה? לי ממש לא..)
המקום לא בסדר כי ההצגה מתחילה/לא מתחילה בזמן
בכלל השירות הוא מתחת לכל ביקורת (לא הציעו לי מים וקרפ עם שוקולד בכניסה, לא פרסו לי שטיח אדום כשנכנסתי לאולם)...
הלקוח הישראלי ת-מ-י-ד צודק!!! NOT
הלקוחות הישראלים הם היחידים שמתנהגים ככה, לקוחות בחו"ל מבינים את ההבדל בין נותן שירות למשרת!!!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא צריך להקצין לכיוון השני, לפעמים זה נכון

נתקלתי במנהלים שלא מגייסים די עובדים, עובדים שעסוקים בעניינים אחרים או בשיחות אישיות (כן, זה קיים, נתקלתי בזה לא מעט, לצערי*), מופעים שמתחילים באיחור ניכר ושירות מתחת לכל ביקורת. כל אלה קיים בישראל, בהחלט. עם זאת, התיאור הנ"ל לא משקף את השירות שקיבלתי בתאטראות (והצגות כן מתחילות בזמן, הבעיה לרוב במופעי מוזיקה ואחרים) וגם לא רלוונטי לדברים שכתבה Strange Little Girl; כמו כן לפי תלונות אחרות שהיא כתבה כאן בשרשור נראה שיש לה גם ציפיות שירות לא ריאליות... אבל למרבה המזל היא גם לא מייצגת את הלקוח הישראלי הממוצע (תודה לאל!
).

* כשהחזרתי את המודם של הוט בנקודת שירות לא החלפתי מילה עם העובדת, היא הייתה באמצע שיחת טלפון אישית והוא היה דבוק לה לאוזן לאורך כל הזמן שהייתי שם. אפילו "שלום" היא לא אמרה לי. פשוט הסתכלה עליי, הושיטה יד לקחת אותו, הקלידה במחשב, ואחרי שיצא הדף מהמדפסת סימנה לי היכן לחתום ואז נתנה לי עותק. כששאלתי (לוודא) אם המינוי בוטל, היא הסתפקה בהנהון. עמדתי מולה בדוכן כמה דקות, והשירות(?) התבצע בלי שום תקשורת מילולית. מקסים, לא?
 

rururutyty

New member
אכן

זו המציאות, המנהל לא מגייס עובדים, כי הוא חוסך כסף על גב לקוח וגונב את הזמו הרטי שלי שאני בתור לקוחה צריכה להמתין בתור וכן נתקלתי בעובדים שנתנו שירות לקוי.
 

rururutyty

New member
בדיוק

כרטיס לתיאטרון עולה סכום לא קטן והשירות שניתן במקום טעות שיפור לא קטן.
 
"ממתי הצגות מתחילות בזמן"...

גדול.

בעקיפין הזכרת לי קטע אחר מעצבן שמגיע מהצד השני - קרה לכם בתור לקוחות שנותן השירות שיתף פעולה עם ה"מעכבים" האלו, וזה בזמן שהיה גם לו ברור שלקבל אתכם קודם יהיה יותר יעיל לכולם? הדוגמה שלי היא מאוטובוס: לפני הייתה בחורה שהתלבטה אם לקנות כרטיסייה או נסיעה אחת או אולי בכלל משהו משולב? ושאלה שאלות את הנהג שנמשכו עד שכמעט הגענו לתחנה הבאה. היות שלעמוד בכניסה לאוטובוס נוסע זה לא כזה תענוג, ביקשתי מהנהג שיאפשר לי לשלם ולשבת. הנהג, שלפני כן ניהל שיחה ממושכת עם אותה בחורה, הפסיק את השיחה לכבודי, שאל אותי לאן אני צריכה להגיע ושאל אם ככה "למה היה לי כל כך דחוף לשלם", כי יש עוד זמן עד שנגיע לתחנה... והוסיף הערות עוקצניות על כך ש"נדחפתי" לפני אותה בחורה (כאמור, אני רק הייתי צריכה לשלם על נסיעה, מה שלוקח שנייה וחצי, היא פצחה איתו במו"מ ממושך...).

בפעם אחרת ביקשתי לקנות כרטיסים בתחנת רכבת, ומייד אחרי שביקשתי מהקופאי הגיעה לשם מישהי שהוא מכיר והוא התחיל לנהל איתה שיחת נפש, וכשהערתי לו הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו וטען שיש עוד הרבה זמן עד שתגיע הרכבת. האמת שלא חיכיתי לרכבת, קניתי כרטיסים בשביל הנסיעה של למחרת בבוקר, אבל גם אם הייתי אמורה לנסוע ברכבת זה לא היה לעניין, לדעתי.
 

t o m a k

New member
וואו זה ממש קטע מעצבן..

כשהייתי סוקר (אי שם בעשור הקודם) אחת השיחות הייתה לאמא של אחד החברים שלי שהיא "אמא מגניבה", בגלל שלא רציתי שיווצר מצב שהשיחה נמשכת הרבה זמן ובעצם להרגיש שאני לא באמת עובד, דילגתי על שיחות החולין למרות שהיא ניסתה לגרור אותי לשם כל הזמן.

בסוף הסקר היא שאלה אותי אם אני כועס עליה..
 

rururutyty

New member
לגבי ההצגות

עוד לא הייתה לי הצגה שהתחילה בזמן, האיחור הכי קטן הוא בערך 20 דקות , לעיתים יותר, וזה מאוד הגיוני שאנשים מתרגלים שהצגות לא מתחילות בזמן ולכן הם מגיעים באיחור. לי קרה שהיה כתוב שהצגה מתחילה בשעה 20:00, הגעתי בשהע 19:45, והסתבר שהייתה טעות, והצגה תתחילה בשעה 20:30, ומענין שהצגה התחילה בשעה 21:15, וככה זה תמיד, ככה שאין צורך להאשים לקוחות. שילמנו סכומים לא קטנים על המנויים, שצריך לכבד את הלקוחות ויש גם מקומות שצריך שעה לחפש חניה וזה פשוט לא הגיוני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת לאילו הצגות את הולכת ואיפה

אבל הניסיון שלך לא משקף את המצב השכיח בתיאטראות הרציניים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הורים שלא לוקחים אחריות על ילדיהם...

אני לא ממש יכולה לפרט, אז רק אומר בגדול שחטפתי צעקות מהורים בגלל חוסר אחריות של ילדיהם (כבר לא ממש ילדים, ליתר דיוק בני נוער) כי מסתבר שמבחינתם האחריות לילדיהם אינה שלהם אלא שלי... (היא באמת לא, ממש לא חלק מהעבודה שלי).

ואם הזכרנו הורים וילדים, כבר כתבתי כאן בעבר כמה "נהניתי" בתור נציגת שירות טלפנית לתת שירות להורים שהתעקשו לדבר איתי בזמן שהתינוק צורח להם בידיים (וקורע לי את עור התוף) או התעקשו לתת לילדיהם הקטנים לנהל איתי שיחה בטלפון שבור כאקט חינוכי או סתם כי זה משעשע אותם...
 

rururutyty

New member
לגבי גניבת ארנק

אולי המוכרות לא חצופות, אבל ממש לא אנושיות, לדעתי, קצת אנושות לא הייתה מזיקה. מה הלקוחהה הייתה צריכה לעשות אם נגנב לה ארנק בחנות?
לי היה מקרה מזעזע, שעשיתי תאונה והרכב עם גרר הגיע למוסך כאשר אני כולי חבולה, עם סימני חבלה ואין לי איך להגיע הביתה או למיון, ביקשתי מגברת פקידה שיקחו אותי למיון והיא אמרה לי בנימה תוקפנית שאקח מונית כאשר אני בקושי מדברת. במצב אחר הייתי בורחת מהמקום המפלצתי הזה ולוקחת את הרכב למוסך אחר, מעניין מה הפקידה האיומה והל אנושית הזאת הייתה אורמת אם היא או ילדים שלה היו נפגעים בתאונה. אבל אלד דאגה עשיתי להם " פרסומת" בעיר, קשה לי להאמין שאחרי " הפרסומת" שלי מיהןו ירצה לקחת שירות במוסך היום הזה.
קצת אנושות, הבעיה שנותני שירות בהרבה מקרים אטומים וחסרי אנושות.
 
למיטב ידיעתי

אחרי תאונת דרכים אמורים להזעיק אמבולנס לנפגעים בתאונה, והביטוח של הרכב מכסה את זה. במוסך לא אחראים לנפגעים כמו שבביה"ח לא אחראים לרכב.

במקרה הספציפי של האשה שטענה שארנקה נגנב והמוכרות חצופות כי לא נתנו לה כסף מהארנק הפרטי שלהן, היא דרשה מהן כסף לנסיעה במונית. לא ברור לי למה לא לבקש במצב כזה ממישהו מהמשפחה או אפילו מהשכנה שישלמו לנהג המונית כאשר יגיעו הבייתה - למה יותר הגיוני לבקש ממוכרות בחנות שהן זרות לכל דבר, שישלמו על המונית שלה. דרך אגב - היא לא טענה שהארנק נגנב בחנות, אלא שבחנות גילתה שהוא נגנב, לא שזה משנה משהו במקרה הזה.
 

rururutyty

New member
אמבולנס מזיקים

כאשר מדובר בשברים, מוסך מקבל לא מעט כסף מהלקוחות ולא היה קורה כלום אם אחד העובדי היה מגדיל ראש ומחזיר אותי הביתה. כפי שתמיד עושים במוסך אחר בו אני בד"כ מטפלת ברכב, הם דואגים להביא אותי הביתה ולהחזיר. העניין הוא ראש קטן וחוסר רחמנות. מי שהפסיד זה המוסך, דאגתי לספר לכולם ואני יודעת בוודאות שהצלחתי להוציא מהם הרבה לקוחות פוטנציאליים. אני מאחלת מכל הלב לאותה בחור האדישה לעבור תאונה, נראה מה היא הייתה אומרת.
ולגבי הגברת, לא תמיד יש משפחות, יש גם נשים בודדות בעולם הזה ולא תמיד יש קשר עם השכנים ולא תמיד אנשים מוכנים לעזור.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי אמר שלפקידה יש רכב? או שהיא יכולה לעזוב?

למה לא לקחת מונית? לא ברור לי. יש לך ציפיות מוזרות מאוד מאנשי שירות וזה לא קשור ל"אנושיות" אלא לפרופוציות ואלטרנטיבות.
 

rururutyty

New member
יש לי

ציפיות אנושיות. למה אני צריכה לשלם עבור המונית, כאשר אני משלמת סכום לא קטן למוסך? דרך ארץ קדמה לתורה, וגם אני הייתי אחרי התאונה לא פשוטה והייתי לבד, לא היה קורה כלום אם אחד העובדים במקום לשתות קפה ולדבר בסלולרי היה לוקח אותי הביתה. בסופו של דבר המוסך הזה הפסיד, דאגתי לפרסם את המקרה וכולם הזדהו איתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, יש לך ציפיות לא ריאליסטיות.

את צריכה לשלם עבור מונית כי השירות של המוסך לא כולל מוניות הביתה. לא ברור לי מה הקשר לכך שהיית לבד, אנשים לבד מזמינים מוניות כל הזמן... העובדים במקום עובדים במקום ולא בהסעות של לקוחות לביתם. את באמת מצפה שעובד יעזוב את מקום העבודה באמצע היום בכל פעם שלקוח יחליט שלא בא לו לקחת מונית? תסלחי לי, את חיה בסרט.
 
למעלה