על קטעים "לא מקובלים" מצד לקוחות

rururutyty

New member
אבל

כאשר באתי למוסך אחר, כן הקפיצו אותי הביתה. צר לי, אני משלמת להם מספיק כסף כדי לקבל שירות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז במוסך אחר הייתה להם אפשרות ועשו לך אקסטרה

זה לא אומר שאחרים לא היו בסדר או שזה חלק משירות של מוסך. את משלמת להם מספיק כסף כדי לקבל שירות תיקונים לרכב, לא שירות הסעות הביתה. במוסך מתקנים רכבים, שירותי הסעה מזמינים ממוניות. נראה לי שחל אצלך בלבול קל במקצועות.
 

rururutyty

New member
אז

בפעם הבאה אלך למוסך שיסיעו אותי הביתה. בשביל מה ללכת למוסך שנותן שירות פחות טוב?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז בפעם הבאה אל תלכלכי על מוסך שלא הסיע אותך

כי זה לא חלק מהשירות שלו, גם אם במוסך אחר הסיעו אותך הביתה (לפנים משורת הדין).
 

rururutyty

New member
אני לא מלכלכת

אני מביעה דעה, מותר ללקוח להביע עמדה. זה חלק מהאנושות שכנראה חסרה גם לך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה לא?
ציטוטייך מדברים בעד עצמם:

"במצב אחר הייתי בורחת מהמקום המפלצתי הזה ולוקחת את הרכב למוסך אחר, מעניין מה הפקידה האיומה והל אנושית הזאת הייתה אורמת אם היא או ילדים שלה היו נפגעים בתאונה. אבל אלד דאגה עשיתי להם " פרסומת" בעיר, קשה לי להאמין שאחרי " הפרסומת" שלי מיהןו ירצה לקחת שירות במוסך היום הזה."

"אני מאחלת מכל הלב לאותה בחור האדישה לעבור תאונה, נראה מה היא הייתה אומרת."

אין ספק, אחרי שהתגאית ב"פרסומת" שעשית למוסך בכל העיר, בפרט באיחולים ה"לבביים" שאיחלת לאותה פקידה [שחטאה ופשעה בכך שלא עזבה מיד את עבודתה כדי לקחת אותך הביתה (ברכב שלא בטוח שיש לה בכלל), רק כי את התקמצנת לקחת מונית] אני זו שחסרה לה אנושיות...
 
אישית

אם הייתי שומעת על נותן שירות כלשהו, לא משנה איפה, שהסיע הבייתה לקוחה אחרי שעברה תאונת דרכים - הייתי מזדעזעת מחוסר האחריות שלו. אחרי תאונת דרכים אסור להזיז את הנפגעים מטעמי בטיחות, וגם אם הנפגעים נראים בסדר יש בדיקות בביה"ח שנהוג לעשות ליתר ביטחון (וזה לא עולה כסף - הביטוח אמור לכסות את זה) . במקרה הזה הגברת טוענת שלא רצתה לנסוע באמבולנס כי "הם מזיקים", אבל נראה לה לגיטימי ואף נדרש שעובד מוסך יסיע אותה לביתה...

אגב, כשאני עברתי תאונת דרכים הרכב היה הדבר האחרון שעניין אותי, ואני עוד נפצעתי יחסית קל. הרכב שלי נגרר ע"י המשטרה למיטב ידיעתי, אבל כאמור זה לא עניין אותי במצב בו הייתי. למזלי, ההורים שלי בעלי רכב נוסף איתו הגיעו לבית החולים ואחרי ששוחררתי חזרתי איתם הבייתה - אני מניחה שבמקרה אחר לדעת rururutyty מצופה מעובדי בית החולים שיסיעו את אותו מטופל לביתו?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ונקודה נוספת שחשבתי עליה – ביטוח

מה קורה חלילה אם קורה משהו בדרך?
של מי האחריות?
למה עובד צריך לקחת אחריות על לקוחה בתחום שאינו בתחום אחריותו והוא לא מבוטח לגביו במקרה של תאונה/תקלה?

בכל עבודותיי כשכירה מול לקוחות, תמיד אמרו לנו להיצמד לנהלים, שכל עוד נפעל לפי ההנחיות אנחנו מכוסים ומגובים, אבל אם נחרוג ותהיה בעיה לא יהיה לנו גיבוי (והעסק גם יוכל לתבוע אותנו אם נגרום לו נזקים כלכליים כתוצאה מכך).

במילים אחרות, לפעמים לקוחות חושבים שעובד צריך "להגדיל ראש" אבל למעשה זה פשוט אומר שהוא יעשה מה שהם רוצים ולא מה שמותר לו במסגרת תפקידו וסמכותו, ובמקרה של בעיה הוא זה שיישא בהשלכות וישלם את המחיר, לא הם.
 

rururutyty

New member
זכותי המלאה

להביע עמדה בעניין. זה מזכיר לי שהייתה אזעקה בעיר ויצאה מהרכב גברת עם התינוקת, ביקשת להיות במשרד, גברת פקידה סרבה בטענה שאסור לה להכנס זרים. אכן אסור לה, אבל יש מצב חירום וקצת אנושות לא הייתה מזיקה לה. האטימות של החברה, פשוט מזעזעת. זו לא התקמצנות, לא היה לי כסף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וזכותם המלאה של אחרים לבקר את עמדתך בעניין

אם לא היה לך כסף, לא ברור לי איך שילמת למוסך. אם אין לך מזומן, נהג מונית יכול לעצור לך בדרך בכספומט, או שתשלמי לו כשתגיעי הביתה. מה שאת כותבת כאן נשמע כמו תירוצים. כך או כך, עובדי מוסך עובדים במוסך, לא בהסעת לקוחות.

הרי לו היית מגיעה למוסך ולא היה מי שיטפל בך כי העובדת נסעה, היית מקימה קול צעקה שאת לא מקבלת את השירות שמגיע לך וזו בעיה של המוסך שלא מעסיק מספיק עובדים, לא?
 

rururutyty

New member
לא שילמתי

חברת ביטוח שילמה. אני שוב מסבירה לך ואני מתפלאה על האטימות שלך שהייתי אחרי תאונה, לא היה מצב לעצוב ליד הקספומט. והיו מספיק עובדים במקום. אני בהחלט לא מאחלת לך לעבור את מה שעברתי ובזה סיימתי את הדיון איתך, אבל על המוסך הזה לא אמליץ לאף אחד. מה לעשות? אני דורשת שירות הכי טוב וזכותי המלאה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז למה שחברת הביטוח לא תשלם לך על המונית?

או שתבקשתי הלוואה מהמוסך ותחזירי להם בפעם הבאה שתגיעי לקחת את הרכב. שירות הכי טוב זה אחלה, אבל שירות טוב של מוסך לא כולל הסעת לקוחות לביתם, אז לא, זו לא זכותך המלאה לדרוש מהם שירות שהם לא נותנים. את לכל היותר יכולה לבקש, לפנים משורת הדין, ואם הם מסכימים יופי, ואם לא אז לא. אבל ללכלך עליהם על שירות שהם לא נותנים ולא אמורים לתת ולאחל דברים מכוערים לעובדת שלא נטשה את מקום עבודתה כדי לספק לך שירות הסעות אישי, זו סתם חזירות, לא זכותך המלאה.

אני לא ממש מבינה למה לא היה מצב לעצור ליד כספומט. אם הייתה במצב רפואי בעייתי שמצריך טיפול רפואי דחוף, מזמינים אמבולנס. אם את במצב שאת יכולה לתפקד במוסך או לבד בבית, את יכולה גם לעצור לדקה להוציא כסף בכספומט. אם את לא יכולה להיות לבד בבית, למה את נוסעת הביתה? ואם יש לך מישהו בבית, שהוא ישלם לנהג המונית או שיבוא לאסוף אותך.

אבל את פוסלת כל אפשרות מלבד האפשרות שמישהו מעובדי המוסך (שהחלטת שהיו מספיק עובדים) יסיע אותך וזהו, כל אפשרות אחרת לא מקובלת עלייך כי החלטת שזה השירות שהם אמורים לתת לך וזהו.

את יכולה לסיים את הדיון איתי, אני אסיים את הדיון כשאני אחליט. את לא חייבת לענות, זה בסדר.
 

rururutyty

New member
כשאת

תעברי תאונה, נראה מה תגידי. אני מאוד מקווה שאת לא עובדת עם לקוחות, אחרת ממש לא מקנאה בלקוחות שלך. וכן, עובדי מוסך מקבלים משכורת ולא היה קורה כלום אם היו קצת מגדילים את הראש וזה לא סוד ששירות שניתן בארץ הוא אחד הגרועים.
ואין לי שום כוונה לרדת לרמתך.
וללקוח יש זכות להביע עמדה על מתן שירות, אני גם משתדלת לעשות זאת בכתב ומול ההנהלה ולעיתים גם לעיתון המקומי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא אגיד שאנשים זרים חייבים להסיע אותי

אם זו לא העבודה שלהם ולא על זה הם מקבלים כסף. אני אעשה בדיוק את מה שכתבתי לך: אם אני זקוקה לטיפול דחוף, אמבולנס; אם לא, אז אבקש ממישהו שיאסוף אותי או שאזמין מונית (רמז: נהג המונית הוא איש המקצוע שמקבל כסף כדי להסיע לקוחות).

אני עובדת מול לקוחות והם מקבלים ממני שירות מצוין בתחום השירות שאני נותנת. אם הם מצפים ממני לעשות דברים שחורגים מתפקידי, צר לי, לא אני הכתובת. אני אפנה אותם למי שכן נותן את השירות שהם מעוניינים לקבל.

ללקוח יש זכות להביע עמדה על מתן שירות ועשית זאת, בצורה מכוערת שזכתה כאן לביקורת נוקבת, אז תעשי חושבים למה.
 

rururutyty

New member
אז

למה במוסך אחר כן מסיעים אותי כאשר אני באה לעשות תיקוני רכב או טיפול? זאת לא צורהמכוערת, ברגע שאני מתקלת בשירות לא טוב אני מביעה דעה, כדי למנוע מאנשים אחרים עוגמת נפש. דוגמא פשוט שלא קשורה: חברה שלי קנתה מיטה במקום מסוים, המיטה התפרקה אחרי חודש, העובדים לא רצו לדבר איתה ועוד. אני לא מכירה את המקום בכלל, חברה שלחה לי מייל עם חוות דעת שלה. ברגע שאצטרך לקנות מיטה לא אתקרב לאותו מקום, כי משום מה אני מאמינה לחברה. ככה שליגיטימי מאוד להעביר ביקורת על השירות ואף לכתוב תלונה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי הם לא רוצים שתהיי שם ותמשיכי לנדנד להם

מצאת מוסך שבו מוכנים להסיע אותך, אחלה. אבל זה משהו אקסטרה שייחודי למוסך הנ"ל או אולי עשו לך טובה מיוחדת. אם מכאן המסקנה שלך היא שחלק משירות שמוסכים נותנים ללקוחותיהם הוא שירותי הסעה, את טועה, וללכלך על מוסך שלא עושה זאת או לאחל דברים מכוערים לפקידה זה ממש לא לעניין.

רק כדי לשבר את האוזן, דוגמה אמיתית: יש לי חבר טוב נכה (עם תו), פגוע גב ורגליים, לא מסוגל ללכת הרבה, צמוד לרכב, קבוע. המוסך שלו בעיר אחרת, רחוקה (שהוא כבר לא גר בה כי הוא עבר דירה בגלל עבודה) אבל הוא כ"כ מרוצה מהשירות וסומך על המוסכניק שהוא עדיין נוסע אליו במיוחד לטיפולים. למרות זאת, גם כשהוא מפקיד את הרכב במוסך, השירות לא כולל הסעה לאן שבא לו אח"כ (והוא נכה שלא מסוגל לנסוע באוטובוס כי זה עושה לו רע). אם במקרה מישהו מעובדי המוסך או מהעסקים ליד או לקוחות אחרים נוסע לכיוון מסוים, אין להם בעיה לקחת אותו טרמפ. אבל סתם כך לעזוב את העבודה ולספק לו הסעה לכל נקודה בעיר? לא... הוא פשוט לוקח מונית.

הדוגמה שלך עם המיטה לא רלוונטית. עסק שמוכר מיטות אכן אחראי לתקינותן. מוסך לא אחראי להסעת לקוחות לביתם (אפילו אם הם נכים או עברו תאונה). בשביל זה יש בעלי מקצוע אחרים (כמו נהגי מוניות) שמספקים שירותי הסעה (גם אם במוסך מסוים כן הסכימו להסיע אותך).
 

t o m a k

New member
אוי את מאלה...

אלו שמתלוננים ומתלוננים ומתלוננים עד שנגמר להם האוויר..
בואי תעשי חושבים לרגע - נניח שהפקידה הייתה מסכימה (למרות שאני שמח שהיא לא הסכימה - זה לא חלק מהעבודה שלה), ואז שלוש מכוניות שעשו תאונה היו מגיעות ואין פקידה שתקבל אותם והם צריכים לחכות - למה שהם יחכו בגלל שאת החלטת שהמוסך צריך לתת לך שירות שהם לא מספקים?
את לא בראש מעייניהם של הנהגים שצריכים תיקון לרכב ואת בטח ובטח לא בראש מעייניהם של המוסך - אז תפסיקי להתנהג כאילו כל נותן שירות צריך לתת לך את הדרישות ההזויות שלך ותורידי את האף..
ד"א השירות בארץ הוא גרוע גם בגלל נותני השירות אבל לא רק, יש שני צדדים למטבע והלקוח הישראלי לא חף מכל אשמה - תדעי להסתכל קודם על עצמך לפני שאת מטיפה לכל העולם ואישתו..
 

rururutyty

New member
אני

לא צריכה להסתכל על עצמך, באתי למוסד כדי לקבל שירות, ואין לי שום כוונהלעבור בשתיקה על שירות לקוי, אף פים לא הבנתי למה לתת גיבוי לשירות לקוי? מי שלא מסוגל לעבוד , עדיף שילך הביתה ולא יתסכל את הלקוחות. וכן, שירות בארץ הוא גרוע, זאת עובדה.
 

קריסטה

New member
את חולת נפש...

צאי מהסרט שאת חיה בו, הדרישות שלך הזויות ואף אחד לא חייב לך שום דבר.
מרחמת על אנשי השירות שנתקלים בך.
 

rururutyty

New member
בדרך

כלל מי שעושה דיאגנוזה הוא רופא, אני מבינה שאת אינך רופאה. אז לפני שאת פוגעת וכותבת שטויות כדאי מאוד שתסתכלי על עצמך, כן אני דורשת שירות מינימאלי וכותי המלאה לקבל אותו, ואם יהיה צורך אכתוב מיליון תלונות עד שעובדי שירות ילמדו לעבוד, מותר לי.
ומי את בכלל שתגידי מי חולה נפש? אני רק מקווה שאינך נותנת שירות ואם כן , אז ללקוחות שלך את מגלה קצת יותר סבלנות.
 
למעלה