עץ לפרסום תוצאות הישיבה האחרונה

עץ לפרסום תוצאות הישיבה האחרונה

במקרה החינותי מראש...:) כי מ-מ-ש משעמם לי... אז, אושר, מהן תוצאות הישיבה של יום חמישי?
 
´הדבר-הבא´ פגישת ראשי קבוצות #2

הפגישה הפגישה התקיימה ביום חמישי, 11 ליולי, בשולחנות המקדונלדס של דיזינגוף סנטר. השתתפו בפגישה נדב (אמור) אריק (המגדל האפור) דניאל (העובדים הנודדים - שם זמני) ניקיטה (הארפן פיורד) שרי (הקרקס הנודד, ופירית´ אננון) סיכום - הפגישה - ישורשר להלן, להתייחסותכם.
 
אלכוהול

המשחק יתנהל רשמית ללא אלכוהול. בא במידה, אין מקום (וגם אם היה, אין אפשרות) לבדיקת תיקים.
 

the off player

New member
ומה הענישה?

מה האכיפה? מה הענישה? מה עם מי שאלכוהול נמצא במסגרת הדברים שמהנים אותו באר?
 
נשקים במשחק

נשקים במשחק
יש בעייה עם נשקי ה-PVC, הידועים לשמצה במראה הנקניקי שלהם. התקבלה הסכמה ש´נקניקיות הקרב´ פוגעים באיכות המשחק בשני מישורים - מראה המשחק, ואיזון המשחק.
הפתרון - נקניקיות קרב יאושרו במשחק עד אורך של 70 ס"מ. כל נשק מעל 70 ס"מ יהיה מושקע - לכל הפחות חרב מגולפת.
תקני הנשק - יאושרו נשקים עד לתקן ´חצי-קשה´, הכולל שדרות עץ, אך מחייב ריפוד מינימליסטי לכל הפחות. התקן יפורסם בקרוב.
היתרי שימוש - נשק חצי-קשה יאושר לשימושו של שחקן מקצועי בתפעולו בלבד.
 
פגיונות עץ

פגיונות עץ הם תקן נשק קשה, אך שימושם יותר המשחק, ומחוץ לקרב בלבד.
 
שריונות

על השריון להיראות טוב, כלומר, מתכתי ומבריק(למעט עור), קשיח, ריאליסטי. הוסכם לגנות שריונות קרטון ושריונות שקי-תפוחי-אדמה, ולהוציאם מהמשחק כשריון (אם כי הם יתקבלו איכשהוא כתחפושת).
בתום כל קרב, יש לתחזק את השריון אצל בעל מקצוע המתאים לתחזוקתו, על מנת להשיב נקודות פגיה שספג השריון במהלך הקרב.
בכל קבוצה יפעל אחראי-שריונות (ע"פ רוב, הגיוני שזה יהיה הנפח הבכיר בעיר). בעל מקצוע זה יקבל מהמסטרים את כלל נקודות השריון שהצליחה הקבוצה לממש בהסמכות, ועליו לחלק את אותו הסכום לחיילי עירו בהתאם לתחפושת שהביאו. (נחשבים לצורך ההסמכה גם מקבלי שירותים מחוץ לעיר, ויש לחלק גם להם נקודות). היו ערים לכך: תחפושת ללא הסמכה לא תעניק נקודות שריון!
 
מוות דמויות במשחק

בכל קבוצה יפעל אחראי קבוצתי שיקלוט שחקנים שדמותם מתה, המעוניינים להצטרף לקבוצתו.
שחקן שדמותו מתה, מתייצב אצל האחראי הזה בקבוצה שבה הוא מעוניין להיקלט. שהחקן יכול להיקלט בכל קבוצה, לרבות הקבוצה שבה זה עתה מתה דמותו.
הארחאי יחזיק את השחקן אצלו זמן עונשין של כשעה.
האחראי יוודא שהשחקן בונה דמות חדשה, שתאושר בעולם המשחק (תענה על 60% מהדרישות לאישור דמות בעולם המשחק).
כשהשחקן מביא את דמותו למצב בו היא תאושר, מאשר האחראי את הדמות עם מנהל המשחק, ודמותו של השחקן הנקלט מצטרפת לעולם המשחק.
אופן ההצטרפות הוא שונה בין קבוצה לקבוצה, אך יכלול מערך ´התבגרות´ של הדמות החדשה. למשל, בקבוצה של בני אנוש, הדמות נולדת, לומדת מקצוע, ומגיעה לבגרות. בקבוצה של אל-מתים, הדמות מזומנת ומונפשת בטקס, בכישוף, או בכל דרך העונה על ה-RP של השחקנים המשחקים אותה.
שחקן שדמותו מתה במהלך המשחק מגלם את מותה של דמותו בשטח, עד שהשטח בו מתה הדמות פנוי משחקנים, או עד שגופתו מפונה מהמקום למקום בו נפטרים מגופות בדרך המקובלת בתרבות הקבוצה שבשטחה הוא נפטר.
 
מוות בקרב

שחקן שדמותו מתה במהלך המשחק מגלם את מותה של דמותו בשטח, עד שהשטח בו מתה הדמות פנוי משחקנים, או עד שגופתו מפונה מהמקום למקום בו נפטרים מגופות בדרך המקובלת בתרבות הקבוצה שבשטחה הוא נפטר (או בתרבות הקבוצה שמפנה אותו...)
המוות בקרב הוא מצב של תשישות וגסיסה. במצב זה לא יכולה הדמות לטפל בעצמה, או להביא את עצמה לאנשהוא בכוחות עצמה. ניתן להורגה סופית ע"י וידוי הריגה המבוצע כייאות רק לאחר הקרב. אם הדמות לא מתה סופית - ניתן לפנות אותה למרפא, או להביא אליה מרפא, ולטפל בה, בהתאם ליכולותיו של המרפא.
 

Sern

New member
ומה בקשר לשחקנים

שלא רוצים להצטרף לארץ? כמו שאמרתי בעץ אחר, חוקי המשחק מרשים זאת.
 
הצטרפות ללא קבוצת בסיס

זו שאלה יפה. למעשה, אפשרי להצטרף ללא מנהיג מדיני מישום שיש צורך ב-60% מהדרישות בלבד. במקרה בו שחקן אינו מעוניין לבחור לו מנהיג מדיני, הוא עדיין מחוייב בשלושה מיתוך מקצוע, ארץ מוצא, דת, ומרכיב סיפורי. במקרה זה, הוא מוזמן להצטרף דרך אחראי הקליטה בקבוצה שמספקת את הדת שלו, את המקצוע שלו או את הסיפור על ארץ המוצא שלו, או את המרכיב הסיפורי שלתוכו הוא מעוניין להשתלב - מה שמתאים לו יותר. אחראי הקליטה יספק לו שירות זה (לכל הפחות מישום שזה מקדם את האינטרסים של גורמים בקבוצתו)
 
מימוש שיטת הקסם במשחק

הידע על הקסם במשחק יהיה שמור עם הקוסמים בלבד. לכל קוסם יהיה ספר לחשים שיכיל את המגילות לקסמים שברשותו. מגילה כזו תכיל הסבר על הקסם ואוםן השימוש בו, ותהווה ´תעודה´ לילוי כוח לשימוש בקסם זה.
כאשר קוסם מפעיל קסם המשפיע על שחקן, הוא יתאר את השפעתו לשחקן בקצרה, ועל השחקן לשתף פעולה.
במקרה המשפיל והילדותי שבו שחקן לא מאמין לשחקן המגלם קוסם, יציג בפניו הקוסם את תעודת הקסם שלו מספר הלחשים שלו. בעני - אישית - לראות שחקן וקוסם מבררים ביניהם קסם הוא אקט של אי-אמון - זהו אות קלון לכל הצדדים המעורבים בעניין. עיקרון ´התעודות ויפוי הכוח´ יפעל בכל הקבוצות, גם אם יש להם שיטת קסם שונה, קסמים שונים והסמכות שונות, עד שיחליט רוב מכריע של 66% מהשחקנים לשנות שיטה זו. (לזה קוראים זכות ראשונים).
 
למעלה