The German
New member
אז אתם לא אוהבים מגה ברים...
מגה ברים, בר להמונים, פיק אפ סיטונאי מפעל אלכוהול. באתי לסנגר עליהם!!! לא שיש לי משהו נגד ברים אחרים, עבדתי ונהנתי בברים אחרים אך למגה ברים קסם שקשה להתכחש אליו. ההמוניות הזו שאתה מאחורי הבר היא לא אותה תחושת דוחק שאתה לקוח. כולם יורדים על כך שהמבחר במגה ברים מסתכם בוודקה\ייגר\אבסינט וחברים בול. וזה די נכון אך יש סיבה טובה. כאשר תשאלו את רוב השתיינים למה הם שותים הם יענו שזה כדי לתפוס ראש. לא להנות מהטנמים והניחוחות וכו'. לכן בחירה במשקה אנרגיה ואלכוהול, כאשר חושבים על כך לעומק, מצטיירת כבחירה רציונלית. הרי המטרה מושגת במהירות, במחיר יחסית נוח וללא טעמים חזקים מידי. הרי ליקר נקי יהי חלש ויקר, לא כולם אוהבים אניס ויתפסו ראש עם עראק אשכוליות. וויסקי חזק מידי לרוב האנשים ורום עם קולה או ג'ין עם טוניק לא מספיק "אופנתיים" וחסרי הרגשת המרץ שמעניק משקה האנרגיה. סיכום בייניים: הלקוח הישראלי המצוי מצטייר כאדם רציונלי בבחירותיו בכל הקשור להשגת מטרותיו עם אלכוהול. נקודה נוספת היא חוסר השירות: יש שירות ועוד איך יש שירות, להחזיק עמדה נקייה, מסודרת ולתת שירות בזמן במגה בר זה לא קל בכלל! צריכים להגיע לרמת שליטה מאוד גבוהה. להיות יעילים = מקס מכירה ושירות במינ' זמן. לא כל אחד מתאים. צריך למכור ולא להתבלבל בין המוני האנשים. צריך להיות אסרטיבי ואדיב. לדאוג שוכלם מרוצים וכמובן שהמאפרות יהיו נקיות. אם הזעתי בברים לרוב זה היה במגה ברים ואני מדבר על להזיע כמו אימון חזה יד אחורית במכון כושר. רמת המיומנות של עבודה תחת לחץ הנדרשת היא גבוהה וזהו כישרון בלתי נפרד ממהותו של הברמן. אני מחכה לתגובות!
מגה ברים, בר להמונים, פיק אפ סיטונאי מפעל אלכוהול. באתי לסנגר עליהם!!! לא שיש לי משהו נגד ברים אחרים, עבדתי ונהנתי בברים אחרים אך למגה ברים קסם שקשה להתכחש אליו. ההמוניות הזו שאתה מאחורי הבר היא לא אותה תחושת דוחק שאתה לקוח. כולם יורדים על כך שהמבחר במגה ברים מסתכם בוודקה\ייגר\אבסינט וחברים בול. וזה די נכון אך יש סיבה טובה. כאשר תשאלו את רוב השתיינים למה הם שותים הם יענו שזה כדי לתפוס ראש. לא להנות מהטנמים והניחוחות וכו'. לכן בחירה במשקה אנרגיה ואלכוהול, כאשר חושבים על כך לעומק, מצטיירת כבחירה רציונלית. הרי המטרה מושגת במהירות, במחיר יחסית נוח וללא טעמים חזקים מידי. הרי ליקר נקי יהי חלש ויקר, לא כולם אוהבים אניס ויתפסו ראש עם עראק אשכוליות. וויסקי חזק מידי לרוב האנשים ורום עם קולה או ג'ין עם טוניק לא מספיק "אופנתיים" וחסרי הרגשת המרץ שמעניק משקה האנרגיה. סיכום בייניים: הלקוח הישראלי המצוי מצטייר כאדם רציונלי בבחירותיו בכל הקשור להשגת מטרותיו עם אלכוהול. נקודה נוספת היא חוסר השירות: יש שירות ועוד איך יש שירות, להחזיק עמדה נקייה, מסודרת ולתת שירות בזמן במגה בר זה לא קל בכלל! צריכים להגיע לרמת שליטה מאוד גבוהה. להיות יעילים = מקס מכירה ושירות במינ' זמן. לא כל אחד מתאים. צריך למכור ולא להתבלבל בין המוני האנשים. צריך להיות אסרטיבי ואדיב. לדאוג שוכלם מרוצים וכמובן שהמאפרות יהיו נקיות. אם הזעתי בברים לרוב זה היה במגה ברים ואני מדבר על להזיע כמו אימון חזה יד אחורית במכון כושר. רמת המיומנות של עבודה תחת לחץ הנדרשת היא גבוהה וזהו כישרון בלתי נפרד ממהותו של הברמן. אני מחכה לתגובות!
