פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה

פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה

היום סוף סוף יהיה לנו בלגן, הרגע הגדול של השבוע הראשון מגיע. מישהו מוכן להסתכן ולהמר על המנצח? אני מהמר על התרסקות גדולה, ועל תרגילים של ברונייל וריס. אבל הכי חשוב כרגע. היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה, היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה, היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה,היום יש לנו פאבה... אזהרה אל תתייחסו לכותב, הוא בדיוק חזר אחרי משמרת לילה
 

צחי נ

New member
על כמה קטעי פאבה אנחנו מדברים

ומה המרחק בין הקטע האחרון לקו הסיום
 
פאבה או לא פאבה...

קודם כל, לדעתי צריך להרגע... מדובר בשני קטעי פאבה, לעומת 24 בפארי -רובה, אני לא חושב שזה מספיק כדי לארגן בריחה המונית של מועמד לפודיום בשאנז-אליזה. הפייבוריטים ירכבו מלפנים, מוגנים ומנסים להמנע כמה שאפשר מטרגדיות. אפשר היה להבחין אתמול בחברה מאוסקטל ומפונאק שנקטו בדיוק בטקטיקת USPS נגד נפילות ורכבו מלפנים. זה מה שיהיה היום...
 
צריך לזכור שיש מחר גם נג"ש קבוצתי

שזה לא בדיוק נופש בריביירה וכל הרוכבים שם מוציאים לעצמם את המיץ. אני לא בטוח שהקבוצות המובילות ירצו להתאמץ יותר מדי בקטע של היום ויעדיפו לעבור אותו בשלום ולתת לכל קבוצות הבריחה שתתארגנה לריב אחת עם השנייה. נכון שיש רק שני קטעי פאבה, אבל אם אני זוכר נכון, כבישי האספלט שם הם צרים וגם שם יכולות להתרחש תאונות בגלל מאבק על מקום ונפילה לתעלות שבצד.
 

צחי נ

New member
../images/Emo45.gifמסכים בהחלט

ולכן שאלתי נראה לי שגם אם רוכב פלאמי מסוקס או גורילה נורווגית יחליטו לנצל את הפאבה לבריחה הפלטון לא יתקשה להשיג אותם אם אני אחד מהמועמדים לנצחון לא היתי רוכב מקדימה ההיתי מחכה עד שכול הפלטון יעבור את קטע הפאבה יורד מהאופנים והולך ברגל את הקטע, הקבוצה לא תתקשה להחזיר אותי לפלטון
הרבה יותר ישפיע היום הוא אזור קו הסיום אם הוא רחב וכמה פיתולים יש בכביש לפני ובאיזה מרחק מקו הסיום
 

Mont Ventoux

New member
זהו, שטקטיקה כזו היתה יכולה להיות

בסדר רק אם כל המועמדים לנצחון וכל המטפסים הפוטנציאלים היו עושים כמוך. מרגע שהדרך נעשית צרה ומסוכנת הרוכבים מקדימה תופסים יתרון זמן משמעותי, במיוחד אם יש מאחור עיכובים בגלל נפילות, פנצ'רים וכיוב'. אם הקדמיים מנצלים את זה נכון זה יכול ליצור פער זמנים שהאחוריים ספק אם יצליחו לסגור ב-20 ק"מ הנותרים. לדעתי המועמדים לניצחון יקחו קטע זה בכובד ראש על אף ה-TTT מחר. כי אם מאבדים זמן היום, הלך על ה-TTT מחר.
 

צחי נ

New member
לקחת ברצינות את הקטע של "כמוך "

טוב נו, אם אין ברירה אני יקח בחשבון את דבריך וכבר נראה איך אני ארכוב את הקטע
אולי בכל זאת כדי לי להיות מקדימה ואני בכלל אין לי אופני כביש ,רק שטח
 

Mont Ventoux

New member
בהתחשב בזה שטרם יצאת לדרך

נראה לי שתצטרך לחכות עוד כמה שנים לחזרתם של הדרכים הרומיות לטור. עד אז כבר תוכל לממן לך אופני כביש משובחות. אז הכל בסדר.
 

מאדמאן

New member
פאבה בצרפתית זה דרך אבנים

כמו רחוב הולנדי אבל עם האבנים המתאימות... שהם לא מי יודע מה לאופניים. פאבה זה זה שביל בעצם די עתיק, ישן.
 

טיראן מ

New member
שאלות לקראת הקטע היום ...

ולגבי הפאבה (PAVE).. האם במרוץ פארי-רובה בקטעי הפאבה האכזריים יש רוכבים שרוכבים על אופני סייקלו-קרוס? האם מותר לרכוב עליהם לפי UCI ? מה שכן ראיתי הפארי-רובה זה מזלגות קדמיים משוככים, האם יש רוכבים בטור שמשתמשים במזלג קדמי משוכך ? (לא מזלג שבילים, מזלג "צנוע" לאופני כביש עם 30-50 מ"מ שיכוך).
 
אופניים ופאבה...

הרוכבים לא משתמשים באופני סייקלוקרוס, אלא באופני כביש שמותאמים לתנאים הקשים. צריך לזכור שרוב המרוץ לא נערך על פאבה, אלא על כביש ולכן מעטים כיום שבים ומשתמשים בבולם קדמי. בטור בוודאי שלא משתמשים בבולם קדמי, משום שזו תוספת משקל היסטרית ואיבוד כח. גלוש לcyclingnews לתאור פארי-רובא (אפריל 2003) ויש שם תאורים של האופניים של הקבוצות.
 
כריס קרמייקל נותן הסבר מקיף

בקישור הבא. דרך אגב, הוא מציין שם את אלדג כעוזר אפשרי של אולריך במעברי הפאבה. ממה שזכור לי מפריז-רובא האחרון, אלדג היה בבריחת יחיד כשהגיע למעבר של יער ארנברג שהמרצפות שם במצב איום ונורא, ושם הוא פשוט לא זז וכמעט נפל ותוך שניות השיגו אותו.
 
משום מה לא עלה הקישור של קרמייקל

באתר הרשמי של הטור www.letour.com בגירסה האנגלית, מצד ימין במסך.
 
למעלה