לדעתי, זה רק שני קטעי פאבה, והקטע היום רחוק מאוד להיות פארי-רובה. אבל אם יהיה גשם כנראה שהראה ניצחון של אחד המומחים.אני אהמר היום על טום בונן, נראה לי הקטע מתאים לו ביותר.
הוא החליט ללכת על החולצה המנוקדת, כי זה הקריטריון התורם ביותר לקבלת עבודה נוחה בטלויזיה המקומית. הוא כמובן מנצל את גבעות צרפת כאימון להתמודדות על החולצה המקבילה בג'ירו של שנה הבאה.
מעברי הפאבה סלקטיבים כמו עליות ארוכות בזוויות קוצוניות. כל רוכב שסיים את פריס רובא מעיד על המרוץ כקשה ביותר מבין הקלאסיקות למרות שהוא המישורי ביותר (היחיד ללא עליה אחת לרפואה) מעבר פאבה יכול להיות סלקטיבי יותר מעליה משום הסכנה שברכיבה עלל מעבר כזה. פנצ'רים,התרסקויות ושלל בלאגנים. אני לא זוכר באיזו שנה זה היה אבל פעם בפריס ררובא מכונית שנפל לה המנוע תקעה חצי דבוקה. צריך מזל כדי לחזור מהב פאבה בשלום וזו לא גבעת התחמושת. למה הוסיפו את המעברים? שתי סיבות. הצדעה לקלאסיקות של פלאנדריה. ועל עיקרות השילוב בין כל האלמנטים של רכיבת הכביש- יש את המישורים למאיצים. מרוצי נגד השעון לשענים העליות למטפסים והמתגלגלים לרוכבי הקלאסיקות. עכשיו הוסיפו (החסירו) קטע פאבה המתאים לרוכבים גדולים ומעט כבדים מהרגיל. העיקר שלא החזירו אותם לסנט נאזיר.
שזה יוסיף, תענוג לחיך. אפשר גם לשלוח רכבים מישראל עם בני נוער שאוהבים להיצמד לרוכבים או לתת להם מכות קלות ודחיפות תוך כדי נהיגה (רבים כאן יודעים שאלה לא פנטזיות שלי)
רק עכשיו נכנסתי...בדיוק פיספסתי את ההתרסקות. מאיו בצרות צרורות. 2 דקות מהפלוטון ולא צופים אפשרות לסגירת הפער (אולי צימצום נזקים). ויש עוד קטע פאבה בדרך.... האם מאיו נפצע רציני? כי הוא רוכב במרץ?
אירעה ההתרסקות הגדולה. כל כך צפוי. מאחר שרוב שאר הפייבוריטים מצויים בקבוצה הקדמית הם ינסו להכניס זמן למאיו. אבל זה עוד לא הסוף של מאיו (זה יקרה כשהמשטרה הצרפתית תעשה פולו-אפ לאוסקטל). לעומת זאת, מכה לפאסה. התרסקות קשה ל-וולו.
לפני הפאבה הראשון היתה עצבנות קשה בפלוטון (כולם בנסיון לתפוס עמדה קדמית לקראת הפאבה) ואז התרסקות. מאיו היה קורבן להתרסקות. פוסטל תפסו את החזית וכמו שדאפילד היה אומר put the hammer down על הפאבה. כעת הקבוצה בה נמצא מאיו מנסה לאט לאט לסגור.