פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה,פאבה

לא היה מפתיע אלא הכי צפוי

היה ברור שהיום יהיה מהלך אם תהיה התרסקות וגם אם לא. והיה ברור שאם מאיו יהיה בצרות אין לו קבוצה עם הניסיון להגיב מהר מספיק.
 

Mont Ventoux

New member
עוד ק"מ בודדים יתחיל הפאבה הבא

קב' מאיו תצטרך לסגור את הפער ב-25 ק"מ הנותרים אחרי הפאבה השני. מתחיל להראות יותר ויותר בעייתי.
 

IlanShacham

New member
לחכות או לא לחכות?

האם מצבו של מאיו אינו שקול לנפילה של ארמסטרונג בשנה שעברה? האם אין זה מן הראוי לחכות לו? ועוד שאלה: האם שווה ל USPS לתת בראש עכשיו כדי להוציא את מאיו מהמרוץ ולהסתכן בעייפות לקראת הנג"ש מחר?
 
זה לא אותו דבר...

זו לא אותו סוג של התרסקות. ובטח ששוה להוציא אותו מהמשוואה, אם הוא מאבד כמה דקות היום. לא צריך להתייחס אליו בהרים. גם באסו ומנצ'וב נמצאים מאחורה עם מאיו, אז שווה להגדיל את הפער.
 

IlanShacham

New member
לחכות או לא לחכות?

האם מצבו של מאיו אינו שקול לנפילה של ארמסטרונג בשנה שעברה? האם אין זה מן הראוי לחכות לו? ועוד שאלה: האם שווה ל USPS לתת בראש עכשיו כדי להוציא את מאיו מהמרוץ ולהסתכן בעייפות לקראת הנג"ש מחר?
 

טיראן מ

New member
המסורת היא ...

שמחכים לחולצה הצהובה. האם מחכים לכל מועמד פוטנציאלי ? מיהו מועמד פוטנציאלי ? ארמסטרונג חיכה פעם לאולריך שלא היה "צהוב". לדעתי, יש נפילות שהן "חלק מהעניין" כמו ההתרסקות של בלוקי. הוא לקח סיכון ונפל והוא ישלם על זה. יש נפילות שהן "לא פייר" כמו ילד עם תיק צהוב שמפיל את לאנס. אז מחכים.
 

eliavt

New member
מה יהיה עם כל ההתרסקיות האלו

מישהו יכול לעדכן
 
היום למשל לא חיכו לצהובה

לפני שאני חורץ את הדין, אני צריך לראות שוב בשידור החוזר, אבל אני כמעט בטוח שראיתי בזמן השידור את החולצה הצהובה נמצא יחד עם הדבוקה הראשונה על קטע הפאבה הראשון. וזאת, כאשר כבר נפתח הפער הראשון לקבוצה השנייה (לא זאת של מאיו, אלא זו שהצליחה להדביק יותר מאוחר את הראשונים). פתאום החולצה הצהובה הגיע לדבוקה של מאיו. או שהוא נפל, או שהייתה לו בעייה טכנית, או שהוא היה על הפנים היום והתדרדר אחורה כי לא היה לו כח. אם אחת משתי הסיבות הראשונות היא הנכונה, אז למה לא חיכו לו? התשובה היא פשוטה. א)כי הוא לא ארמסטרונג או אולריך. ב)כי מאיו נמצא מאחור וזה הזמן לפתוח פער ולעזאזל כל החוקים.
 
רגע, אז תנו לי להבין

מאיו עכשיו כ3 וחצי דקות מאחורי ארמסטרונג, והקבוצה שלו התאמצה מאוד לשמור על הפער כמה שיותר קטן.. ו.. מחר יש נג"ש קבוצתי, ואואסקאטל ידועים כקבוצה לא טובה. יש מקום לצפות לפער של 6 דקות אחרי מחר בין ארמסטרונג למאיו? אגב, מי שלא יודע, אפשר לאבד בנג"ש מקסימום של 2 וחצי דקות. חוק חדש.
 
כנראה שאוסקטל יאבדו מחר עוד דקות

יקרות למאיו מאיו מגלה השנה שהרבה יותר קל להיות מטפס ללא יומרות צהובות שמתקיף את האנשים הגדולים בעליות מאשר להגיע לתחרות כפייבוריט ולהסתבך בצרות. כמטפס שמחפש רק ניצחון בשלב הררי- לא הייתה מפריעה לו כ"כ הנפילה... אבל כפייבוריט לצהובה הוא מגלה שצריך גם קבוצה חזקה והחלטית שיכולה להביא ואתך חזרה לפלוטון במקרה של נפילה.. וגם קבוצה שתהיה חזקה בנג"ש...
 
למעלה