וואי וואי וואי....
"
בנוסף, אני לא אוהבת את הפירוש (או הראייה) שנישואים (לא משנה באיזו דרך, אם זה ברבנות או בהסכם אחר) הם בעלות או קנינות. זו ראייה שלך (ואין כאן כוונה למה נכון או לא נכון. זה חסר משמעות. יש נכון לאדם ספציפי ולא נכון לאחר)".
אתה בהחלט יכול לכתוב מה שאתה רוצה. אני לא רוצה להיכנס לדיון הזה שוב. אם כל הכבוד כתבתי את דעתי, אין כאן נכון או שגוי.
הלינק שהוספת הוא מ-2006. עברו מים עברו מאז.
למיטב הבנתי, כתובה אינה המחאה. כתובה היא חוזה. היא מסמך משפטי שעם השנים איבד את חשיבותו כמסמך משפטי. וגם אם לא, בית הדין הרבני לוקח בחשבון מספר גורמים בניהם גם מצבו הכלכלי של הגרוש ורכושם המשותף ולעיתים יכול לקבוע סכום אחר בזמן גירושים. אני אישית לא שמעתי שבעל נתן לאשתו את סכום הכתובה כשהתגרשו, ושמעתי על לא מעט גירושים.
לא הבנתי למה אתה נכנס איתי לעניין קידושין. יש באותה מסכת גם קידושין בביאה ואף אחד לא מיישם אותם. עברו הרבה מים מאז ודברים השתנו. אהבתי את ה"גם היום הטבעת המייצגת את הכסף צריכה להיות שווה לפחות פרוטה".
היום נהוג לקדש בטבעת שאין בה אבנים.
בכל אופן, אתה נסחף, שוב. ואין לי שום רצון להיכנס איתך שוב לדיון הזה כי הוא חסר טעם. זוכר שנתתי לך את שרביט הצודק?
(סורי, לא מצאתי אימוג'י של שרביט
).
עניין ה"קביעות שלך" אצלך בכלל הורג אותי. אבל לא לוקחת ללב, נשמה. באמת שאין לי בעיה שתמצא אצלי טעויות אבל זהו לא נושא הדיון.
הדיון כאן הוא על דעתנו לגבי פוליאמורה. כתבתי שנקודת המבט שלי על נישואים שונה משל חביף. אז? מותר לכל אחד לחשוב אחרת.
בכל אופן פוליאמורה לא מדברת אלי בכללל...