פורום נחמד. אבל שמעתם על DIVX

פורום נחמד. אבל שמעתם על DIVX../images/Emo35.gif

תיהיו לי בריאים אני לא מוציאה אגורה על סרטים אני מורידה סרטים בפורמט DIVX באינטרנט פס רחב, המחשב מחובר אצלי לאינטרנט 24 שעות וכל הזמן מוריד את הסרטים שהם DVD-RIP באיכות קרובה ל DVD אני צורבת על CDR רגיל שהיום אני קונה אותם בחבילות ויוצא לי 1.5 ש"ח ל CD את כל הסרטים שאתם מדברים עליהם בפורום כאן בעמוד הזה כבר הורדתי סרטים כמו MONSTERS BALL GHOST WORLD מגרש השדים -גירסת הבמאי אפוקליפסה עכשיו - גירסת הבמאי SPIDERMAN ועוד ... יש לי כבר ספריה איכותית של כ - 200 סרטים אה כן - את הסרטים רואים במחשב או בטלוויזיה, מתחברים ל TV-OUT בכרטיס המסך אכן יש כאן חסרון אחד, אין כיתוביות - צריך לדעת אנגלית, אז מי שלא יודע שיקנה סרטי DVD
 

Amiram_e

New member
לגלית הפריקית

סרט בפורמט DIVX לא תומך הכל חמשת הרמקולים של הקולנוע הביתי. האיכות היא סי די לא יותר. אז איזו הנאה יש מהסרט? תעשי מנוי בבלוק באסטר - 10 ש"ח לסרט, תאמיני לי ההשכרה תעלה פחות מזמן ההורדה.
 

pelpal

New member
זה נכון שאין מה להשוות, אבל...

הרבה לא יודעים, או שוכחים שמשני ערוצים, כלומר סטריאו - אפשר לשמוע בדולבי סראונד, או בשמו הנרדף - דולבי פרולוגי´ק: שמיעה מ - 4 מקורות צליל: ימין, אמצע, שמאל, ואחורה (שני הרמקולים האחוריים באותו ערוץ). כך, כמעט כל הסרטים שמשודרים ביס / כבלים, אם יוצאים ביציאת הסטריאו ומחברים למגבר - ניתן לשמוע בסראונד (שוב, לא דולבי דיגיטל סראונד אלא דולבי סראונד). כך גם לגבי סרטי divx, או סרטים אלו שממירים אותם ל - svcd - וכפי שנאמר - לא חוקי. אבל: מי שלא ניסה - נסו לראות סרטים רגילים באופן הזה וההפתעה צפויה לכם. לפרטים נוספים - כנסו לאתר של דולבי.
 

seris

New member
נא לבחון :מועדון קרב DVD מול DP2

אז אני לא בהרבה הזה , יש לי ONKYO 494 עם DP2 (ומספיק רמקולים)וראיתי את הסרט מועדון קרב בסצינה של ההתרסקות מטוס (בדמיון שלו) והיא ענקית בDVD ראיתי את אותה סצינה ב YES (שודר לפני חודש בערך) עם DP2 - לא כמו שציפיתי שהמפענח יעשה את העבודה. בקיצור אין מה להשוות בSOUND ובכלל באיכות התמונה, אני משתמש ב DIVX (VCD) רק לסרטי ילדים ששם רוב הרקע עומד ולא זז אז בכיווץ זה יוצא טוב.
 
גם לי יש אוסף סרטי DIVX אדיר

לי יש בין השאר את סרטי קובריק 2001 אודיסיאה בחלל עיניים פתוחות לרווחה FULL METAL JACKET THE SHINNING התפוז המכני וגם יש לי את שרק מולין רוג´ רקויאם לחלום דוני דרקו הסיפור שאינו נגמר גם לי יש כבר יותר ממאה סרטים צרי קשר בדואר אלקטרוני ונחליף.....
 

רומן ט

New member
איכות קרובה לDVD? הצחקת אותי.

אולי על המוניטור "15 שלך. TV-OUT? באמת אחלה איכות. אז אלה מאתנו שבאמת אוהבים סרטים, ואוהבים לראות/לשמוע אותם כמו שצריך, וגם אוהבים לשמוע את הערות הבמאי, סצינות שנחתכו וכו´, אנחנו נמשיך לקנות כותרי DVD. את מוזמנת להמשיך לגנו... אה... להוריד ולצרוב כאוות נפשך. וד"א, חלקנו קונים את מירב הסרטים מאזור 1, כך שתרגום לעברית זה ממש לא הבעיה. וחוץ מזה, הספרייה שלי הרבה יותר גדולה משלך. אז זהו
-רומן
 

amni

New member
DIVX יכול להיות טוב בהרבה מ DVD

מקורי, אם שולטים בטכניקה של ההמרה. כמו כן ניתן לשלב ערוץ קול AC3 ולא להמיר לסטיראו פשוט.
 

seris

New member
אבל נשמח להוריד גם DIVX אם

תשתפי אותנו בכתובות של ההורדות
 

Soak

New member
נא לא לפרסם הודעות בנושא זה בפורום

הפורום נועד לדיונים על סרטי DVD. סרטי DIVX לא חוקיים וכך גם הורדתם מהרשת. הודעות נוספות על הורדת סרטים ימחקו.
 
למנהל הפורום, ממש הפתעת אותי!!!

DIVX לא חוקי.... גם mp3 לא חוקי... מה קורה לך? כל משתמש מחשב בארץ ובעולם כמעט מחוכר ל KAZAA ודומיה, לא סתם, אלא רק להורדת סרטי DIVX וקבצי mp3 אתה יודע שכל רגע מחוברים בו זמנית 1,500,000 משתמשים ומחליפים קבצים ב KAZAA לעומת כמה עשרות בו זמנית בפורום שלך אז כולם פושעים? מה קרה לך? התחרפנת? ממליץ לך לא למחוק את ההודעה, אל תרד לרמה הזאת!
 

Soak

New member
הסבר

אנחנו לא ניכנס לויכוח על זכויות יוצרים אבל DIVX ו MP3 הם עותקים פירטיים של תכנים המוגנים בזכויות יוצרים ועל כן נחשבים כגניבה לכל דבר. העובדה כי משתמשים רבים מחוברים לKAZAA ומורידים אותם לא הופכת את העניין לחוקי. ומעבר להיבט החוקי הפורום לא נועד לדיונים בנושא הזה אלא בנושא סרטי DVD.
 
ההסברים שלך מנהל הפורום לא נראים לי

חשבתי לתומי על פורום נחמד אבל אחרי שקראתי את הסדרה הזאת אני לא אבקר כאן יותר כן גם אני פושעת
 
אנו מבהירים בזאת

שלא נאפשר בפורום זה פרסום אל תכנים לא חוקיים, אתרים להורדת סרטים שלא כחוק, או כל עבירה אחרת על זכויות יוצרים והגנה על הקניין הרוחני. כפי שהבהיר מנהל הפורום, לא נוכל לאפשר עבירה על החוק בתפוז, או לתת לה יד. גולשים המעוניינים לדון בסרטי DVD ובאיכויות הייחודיות להם מוזמנים לעשות כן בפורום זה. המשך גלישה נעימה, ובהצלחה למנהל הפורום.
 

amni

New member
המרה ל DIVX היא חוקית למהדרין

כל עוד ההמרה של קונה\שוכר ה DVD אינה מועברת לצד שלישי. זה לפי החוקים האמריקאים והאירופאים שנקראים "שימוש הוגן" FAIR USE
 

subotaj

New member
כמבין בתחום DIVX אני רוצה להגיד....

לכם משהו חשוב רציתי להגיב בשירשור הקודם אבל חשבתי שאף אחד לא יקרא את זה אקיצר תקשיבו אנשים. אנחנו יודעים שהבעיה של הדיוקס א. לא ממש חוקי ב. אי אפר לראות אותו בטלויזיה א-ב-ל מצד שני אין לנו צורבים שמאפשרים לנו לצרוב דיוידי לכן אנו נוהגים לצרוב בפורמט SVCD שזדהו פורמט מאוד מעצבן ומדכא וגג אפשר לצרוב עליו עד 80 דקות של סרט אקיצר אני רוצה להודיעה לכם שממש בימים אלו מפתחים DIVX פלייר לטלויזיה לדעתי הדבר הזה פשוט ירסק את הדיוידי (למרות שאני שרוף של דיוידי) מכמה סיבות 1.כל אחד יוכל לצרוב סרט דיוקס ולראות אתו במסך ענק ולא במחשב 2.הרבה הרבה הרבה הרבה יותר זול מדיוידי 3.האיכות תהיה זהה לזו של הדיוידי (כבר קיום אפר לעשות ריפ לדיוידי באיכות ובסאונד מדהים) 4.כל אלו שחושבים שזה חרא גרוע פוגע בזויות היצרים נגד החוק וכו יכולים להרגע כי זה יהיה אותו דבר כמו מפי3 פלייר יענו כמו שבכל חנות אפשר לקנות דיסקמן אמפי3 פלייר ו רדיודיסק אמפי3פלייר לאוטו וקיום זה ח-ו-ק-י להחזיק מפי3 פלייר מכל סוג ואין שום חוק בעלום שנוגד את זה אותו דבר יהיה עם הדיוקס פלייר דיוקס=אמפי3 של המחר!!!!!!! אני לא רוצה שתגידו לי שזה לא חוקי ואתה מטומטם כמו שהגבת לגלית כי אני ממש אבל ממש לא עושה שום דבר רע לא צורב ולא מוריד מהאינטרנט אלה משכיר דיוידי מענק הוידאו (אני רק צורב דברים שאני מצלם במצלמה האישית על SVCD ודיי מתאכזב מזה) א-ב-ל כשיבוא היום והדיקס פלייר יצא לשוק אני יהיה הראשון שיקנה אותו בדיוק כמו שקניתי דיוידי ובידיוק כמו שאני צורב לעצמי דיסקים של אמפי3.
 
למעלה