פורום נחמד. אבל שמעתם על DIVX

Sored

New member
בהתייחס לשרשור הקודם ולזה....../images/Emo88.gif

אכן מסכים עם המגיב, התייחסות מנהל הפורום לא במקומה גם אני משכיר היום סרטי DVD בענק הוידאו את הסרטים הטובי שאני רוצה לשמור לעצמי אני מעתיק למחשב, ממיר אותם ל DIVX וצורב לי אותם ל CD ויש לי סרט באיכות טובה למדי למי יש כסף לקנות צורב DVD (אגב על פי התייחסות מנהל הפורום גם להעתיק סרטים לעצמך בצורב DVD, שלמי שיש כסף עושה את זה, זה לא חוקי) מה שאני עושה לעצמי בבית שלי, כל עוד אני עושה את זה רק לעצמי בסרט שהשכרתי לעצמי, בלי להפיץ את מה שאני מקליט לעצמי, זה חוקי לחלוטין (אחרת גם מהרדיו אסור להקליט לעצמך בבית...)
 

Soak

New member
חשבתי שכבר הסברתי

כי הפורום לא נועד לדיונים בנושא זה (ראו הודעת המנהל). הודעות נוספות בנושא DIVX ימחקו.
 

snift

New member
קצת חוק.

1. אכן, להקליט מהרדיו זה לא חוקי. 2. זה שאתה עושה עותקים בבית רק לעצמך, לא הופך את זה לחוקי. אם הסרט מוגן בזכויות יוצרים (והחוק בארץ מתיחס לכל הפצה רשמית כאילו היא מוגנת, אלא אם כן כתוב במפורש שלא) אזי אסור לך להעתיק, לשכפל או אפילו לקחת קטעים קצרים. 3. זה שזה לא חוקי, לא אומר שיבואו לעצור אותך מחר, גם תוכנות מועתקות זה לא חוקי ובכל זאת מנסים לתפוס רק עסקים וחברות. הסיבה לכך היא פשוטה, לא שווה להם. הם יוציאו יותר כסף על לתפוס אנשים פרטיים מאשר מה שהם ירויחו במשפט נגדם. 4. ההתנפלות שלכם על מנהל הפורום ממש לא במקום. מנהל הפורום כפוף לחוקים של תפוז, שאוסרים לדבר על דברים לא חוקיים. המנהל חייב למחוק הודעות שכוללות התיחסות חיובית להורדת סרטים, ולו רק בשביל הכסת"ח.
 

Soak

New member
בפעם החמישית:

אין לפרסם הודעות בנושא DIVX ההודעות הנ"ל נמחקות באופן מיידי.
 

Oribius

New member
בעיה קשה

קראתי לא מכבר הרבה מאד הודעות לגבי הפורמט הידוע DIVX . לפי דעתי נוצרה בעיה בשנים האחרונות . האינטרנט הביא אימו את תוכנות הP2P , וכמובן זה יצר סדר עולמי חדש . זכויות יוצרים נשברו כמו כלום , וחצי מעולם האינטרנט הפך פיראטי . אני אישית גולש ותיק , ובתור חובב משחקים , תוכנות מוסיקה וסרטים ,נחשפתי לכמות בלתי מוגבלת של מידע וחומר שניתן להשיג חינם . ומה האירוניה פה ? זהו מחיר הקידמה ? מה שמעניין אותי הוא שדווקא זה זוכה לכה פרסום בזמן האחרון , כאילו זה הדבר היחיד באינטרנט . מה עם פורנו לא חוקי (פדופילים וכו´) ? מה עם אתרים לא חוקיים (האקרים וקראקרים)? מה עם אתרים של קבוצות טרור ואתרי שנאה וגזענות ? ברור לי שזה לא בסדר לשבור זכויות יוצרים , אני לא ינסה לצודד , למרות שזה כה מפתה וכך כך קל וזול , ולכן קל להבין למה לא עומדים בפיתוי כך כך הרבה אנשים , וזה פשוט לגיטימי . הרבה מאד מחבורות הפורצים מרגישים כמו לוחמי חופש או רובין הודים של העניים , אלא שלא יכלו לרכוש את "שר הטבעות" רצועת הבמאי וכו´ . למרות שההיפך הוא האמת . לכמה מאיתנו יש גירסאת WINDOWS מקורי ? או OFFICE , ומי משקיע 700$ בPHOTOSHOP החדש , רק בשביל שני אפקטים ? אני בטוח שלא הרבה ....... אני לא מנסה להצטדק או להאשים , פשוט ככה זה נראה לי . גם אני לא שוחה בכסף ולא מרשה לעצמי להשקיע בספריית מוסיקה וסרטים כל חודש. אני זוכר שהיתי קטן , כל פעם התאמצתי בשביל 50 שקל כדי שאוכל לקנות דיסק של הלהקה אותה אהבתי QUEEN . אבל איפה אז ואיפה היום ?? ותחשבו על זה ...........
 

Oribius

New member
My Bad

האינטרנט הביא אימו ............. => האינטרנט הביא עימו ........... טעויות נובעות ממהירות הבנה נובאת מקריאה מקדימה !
 

אלירן15

New member
סרטים

קודם כל אני אלירן עכשיו יש לך איסיקיו?ואם יש לך כל כך הרבה סרטים אז תשלחי לי משהו באימיל
 
למעלה