פורים, משפטי נירנברג

דוד1000

New member
פורים, משפטי נירנברג

פורים, 1. משפטי נירנברג, ב-"מגילת אסתר", האמנם?! 16 לאוקטובר 1946 סוכנות ידיעות אמריקאית מדווחת: "גרניג התאבד, 10 ניתלו". אלה היו החדשות החמות ביותר, דיווח שטח אחרון מתאי הנידונים למוות של "משפטי נירנברג". האם משפטים אלו וההוצאה להורג נחזו 2300 שנה מראש?! מגילת אסתר נכתבה לפני כ - 2300 שנה, בכתב אשורי ובאופן מאד מסויים. ישנה חשיבות לניסוח ולמראה האותיות, ולכו עלינו לדייק את הנאמר במגילה ולראות, האם "משפטי נירנברג" נחזו מראש ב"מגילת 2. "מגילת אסתר" חוזה את העתיד!! סוכנויות הידיעות בשושן הבירה מדווחות: בשושן נהרגו 500 איש, עשרה מבניו של המן ביניהם. <> מגילת אסתר נכתבה לפני כ - 2300 שנה, בכתב אשורי ובאופן מאד מסויים. ישנה חשיבות לניסוח ולמראה האותיות, ולכו עלינו לדייק את הנאמר במגילה ולראות, האם "משפטי נירנברג" נחזו מראש ב"מגילת אסתר" או לא?! כן! המשפטים נחזו מראש! כיצד?! במגילת אסתר נכתבו שמותיהם של עשרת בני המן באופן מיוחד, יש בשמות אותיות קטנות ואותיות גדולות . האותיות האלו מציינות את התאריך, ו' גדולה לציון של האלף השישי לבריאת העולם, ת' ש' ז' קטנות לציון של השנה, נשים לב לתאריך ההוצאה להורג 16 לאוקטובר 1946 שהוא כא' בתשרי ה'תש"ז. התאריך: מגילת אסתר נכתבה לפני כ - 2300 שנה, בכתב אשורי ובאופן מאד מסויים. ישנה חשיבות לניסוח ולמראה האותיות, ולכו עלינו לדייק את הנאמר במגילה ולראות, האם "משפטי נירנברג" נחזו מראש ב"מגילת אסתר" או לא?! כן! המשפטים נחזו מראש! כיצד?! במגילת אסתר נכתבו שמותיהם של עשרת בני המן באופן מיוחד, יש בשמות אותיות קטנות ואותיות גדולות . האותיות האלו מציינות את התאריך, ו' גדולה לציון של האלף השישי לבריאת העולם, ת' ש' ז' קטנות לציון של השנה, נשים לב לתאריך ההוצאה להורג 16 לאוקטובר 1946 שהוא כא' בתשרי ה'תש"ז. התאריך: 354 שנה לפני הספירה, סוכנויות הידיעות בשושן הבירה מדווחות מארמון המלוכה: המלך אחשוורוש מקבל דיווחים על הנעשה בשושן הבירה, ושואל את אסתר המלכה, מה שאלתך וינתן לך, ומה בקשתך עוד ותעש?אסתר המלכה מבקשת: לתת גם מחר לעשות כדת היום, ולתלות את עשרת בני המן. ותאמר אסתר, אם-על-המלך טוב--יינתן גם-מחר ליהודים אשר בשושן, לעשות כדת היום; ואת עשרת בני-המן, יתלו על-העץ. יד ויאמר המלך להיעשות כן, ותינתן דת בשושן; ואת עשרת בני-המן, תלו. טו וייקהלו היהודים אשר-בשושן, גם ביום ארבעה עשר לחודש אדר, ויהרגו בשושן, שלוש מאות איש; ובביזה--לא שלחו, את-ידם. http://www.mechon-mamre.org/i/t/k/k3309.htm דיוקים בנוסח המגילה: "המלך", מיהו ה"מלך"? "ואת", כל "את" בא לרבות משהו נוסף, מה ה"ואת" בא לרבות? "גם מחר" המילה גם באה גם היא לרבות, איזה "מחר" היא באה לרבות? "כדת היום" מהי "דת" זו? מדוע לתלות את עשרת בני המן שנהרגו כבר? האם יש משמעות לתאריך העברי של יום ההוצאה להורג? "המלך", קבלה היא בידי רבותינו שכל מקום שמוזכר במגילה "המלך" הכוונה היא למלכו של עולם, וכל מקום שמוזכר המלך אחשוורוש הכוונה היא למלך אחשוורוש. אם כן כאשר אסתר המלכה מבקשת מ"המלך" היא למעשה מבקשת מהקב"ה. "ואת", בא לרבות עשרה אחרים, נשים לב לריבוי ה"את"ים בסיפור עשרת בני המן, כל אלו לא באו אלא לרבות עשרה אחרים. "גם מחר", ישנו מחר שהוא למחרת היום, וישנו מחר שהוא לאחר זמן, כמו שכתוב: "כי ישאלך בנך מחר לאמר" (מכאן שיש מחר שהוא לאחר זמן). יום ההוצאה להורג הוא המחר שאליו התכוונה אסתר המלכה, והמילה "גם" באה לרבות מחר זה. "כדת היום", דת היא מילה הבאה לבטא חוק, ואכן, המלך היה ה"חוק" ב"שושן הבירה", ו"משפטי נירנברג" היו ה"חוק" בזמנם. את עשרת בני המן ביקשה אסתר לתלות, והרי הם נהרגו כבר?! אין בקשתה זו אלא בסימן של מעשה אבות סימן לבנים, שעתידים להתלות עוד עשרה אחרים. מדי שנה בשנה ישנו יום "ראש השנה", ביום זה נגזרות הגזירות על כל העולם, הן נחתמות ביום הכיפורים, ותחילת ביצוען הוא ביום "הושענה רבא". יום זה מקובל מדורי דורות כיום חיתום הדין שנפסק בראש השנה, היינו שעד אז ניתן לשנות. יום ההוצאה להורג של 10 הנאצים היה יום הושענא רבה יום חיתום הדין. סגירת מעגל היסטורי! http://www.hidabroot.org/chagim/purim2.1.htm . אכן, סגירת מעגל היסטורי! גמרא מסכת מגילה "ואמר רבי יצחק, מאי דכתיב: אל תתן ה' מאויי רשע זממו אל תפק ירומו סלה,? אמר יעקב לפני הקב"ה: ריבונו של עולם, אל תתן לעשו הרשע תאות לבו, זממו אל תפק זו גרממיא של אדום שאלמלי הן יוצאין מחריבים כל העולם כולו. ואמר רבי חמא בר חנינא, תלת מאה קטירי תנא איכא בגרממיא של אדום, וכו'(עיין שם). תרגום: "זמם", הוא הטבעת התלויה באפה של הנאקה ובאמצעותה שולטים בה. "אל תפק", היינו "אל תשחרר" ששיחרור הזמם מ"עשו" דומה לשחרור הטבעת מאף הנאקה. וכך היה, גרמניה יצאה למחלמה שסחפה את כל העולם והשאירה אחריה חורבן גדול. עוד בגמרא שם: "תלת מאה קטירי", על שלוש מאות נסיכויות שהיו בגרמניה שכל זמן שאינן מאוחדות הן נלחמות זו בזו, ואיחודן יביא את החורבן הגדול כפי שקרה.(עיין ערך היסטוריה של גרמניה באינציקלופיה) ביום ההוצאה להורג של הנידונים ממשפטי נירנברג היו נוכחים במקום 8 עיתונאים שייצגו את העיתונות העולמית, אלה תיעדו את רגעיהם האחרונים של הנידונים. הרי לפניכם תרגום של חלק מתיאורים אלה: http://www.hidabroot.org/chagim/purim2.4.htm יוליוס שטרייכר ימ"ש לא קיבל את הדין ובעלייתו לגרדום הוא קרא לעבר קציני צבא בנו הברית ושמונה העיתונאים ועדי הראיה, דבר לא ברור (להזכירכם אותו יום אחרון דסוכות תש"ז – הושענה רבה) וכך צעק: חג פורים 1946.
 
אה הנה עוד "מופת"

הנ"ל מנסה לרמוז שבמגילת אסתר יש תוכן נבואי: "סוכנויות הידיעות בשושן" חה איזה ליצן, מאיפה הבאת את זה מהסרסור אמנון יצחק ? מגילת אסתר היא מיתולוגיה שנכתבה בפרסית ע"י הפרסים. לא כתב אשורי ולא נעליים. גרממיא=גרמניה הופרך מזמן (כ- 350 נסיכויות, לא 300). יש לך מקורות נוספים לסיפור על שטרייכר או שהוצאת את זה מהידברות ? אידיוט, אתה חושב שאתה עובד על מישהו ?
 

דוד1000

New member
קישור שמראה שגרמניה היתה מורכבת משל

להלן קישור שמראה שגרמניה היתה מורכבת משלוש מאות נסיכויות הועתק מאתר http://www.haolam.co.il/dest/dest.asp?dest=deu&par=History_NTX גרמניה - היסטוריה בית הבסבורג שלט באי-סדר עד מלחמת שלושים השנה (1648-1618) הכלל-אירופית ההרסנית, שפרצה בעקבות עימותים דתיים ולאומניים מתמשכים. אירופה היתה על סף רתיחה מאז 1517, אז הצמיד מרטין לותר לדלת הכנסייה המקומית שלו בוויטנבורג את '95 התזות' שחיבר, לעבודת-אל מתוקנת, שהיוו ביקורת על הכנסייה הקאתולית. מרחץ הדמים במלחמה שם קץ למאבקים והבטיח את זכויותיהם של שני הצדדים, הפרוטסטנטים והקאתולים, אך גרמניה איבדה שליש מאוכלוסייתה במהלך המלחמה. ****נסיכים מקומיים*** הכריזו ריבונות על טלאי-טלאים של כ-****300 ערי-מדינה, דבר שהפך אותם לטרף קל לנפוליאון, וזה הגיע בתחילת המאה ה-19 והחל לצרפן לאלבום הפרטי של כיבושיו. את פרוסיה לא הצליחו הצרפתים להכניע, והיא הפכה למרכז ההתנגדות הגרמנית. היתה זו פרוסיה שהובילה את מלחמת 1813 ושמה קץ לשאיפותיו של נפוליאון לכיבוש גרמניה בקרב המכריע בלייפציג. ב-1866 סיפח קנצלר פרוסיה, אוטו פון תרגום ואמר רבי יצחק: מה הוא הסבר הכתוב: בתהילים בפרק ק"מ ט' "אל תתן ה' מאוויי רשע,זממו אל תפק, ירומו סלה" (מי שיקרא בספר תהילים סביב לפסוק זה יראה שמדובר על אנשים רשעים) , להלן הקטע בתהילים סביב הפסוק הזה: אנו רואים שמדובר בקטע הזה בתהילים על רשעים. לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד. ב חַלְּצֵנִי יְהוָה, מֵאָדָם רָע; מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי. ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב; כָּל-יוֹם, יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת. ד שָׁנְנוּ לְשׁוֹנָם, כְּמוֹ-נָחָשׁ: חֲמַת עַכְשׁוּב--תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה. ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה, מִידֵי רָשָׁע-- מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי: אֲשֶׁר חָשְׁבוּ, לִדְחוֹת פְּעָמָי. ו טָמְנוּ גֵאִים, פַּח לִי-- וַחֲבָלִים, פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד-מַעְגָּל; מֹקְשִׁים שָׁתוּ-לִי סֶלָה. ז אָמַרְתִּי לַיהוָה, אֵלִי אָתָּה; הַאֲזִינָה יְהוָה, קוֹל תַּחֲנוּנָי. ח יְהוִה אֲדֹנָי, עֹז יְשׁוּעָתִי; סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי, בְּיוֹם נָשֶׁק. ט אַל-תִּתֵּן יְהוָה, מַאֲוַיֵּי רָשָׁע; זְמָמוֹ אַל-תָּפֵק, יָרוּמוּ סֶלָה. י רֹאשׁ מְסִבָּי-- עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ יְכַסֵּומוֹ (יְכַסֵּימוֹ). יא יִמֹּיטוּ (יִמּוֹטוּ) עֲלֵיהֶם, גֶּחָלִים: בָּאֵשׁ יַפִּלֵם; בְּמַהֲמֹרוֹת, בַּל-יָקוּמוּ. יב אִישׁ לָשׁוֹן, בַּל-יִכּוֹן בָּאָרֶץ: אִישׁ-חָמָס רָע--יְצוּדֶנּוּ, לְמַדְחֵפֹת. יג יָדַעְתִּ (יָדַעְתִּי)--כִּי-יַעֲשֶׂה יְהוָה, דִּין עָנִי: מִשְׁפַּט, אֶבְיֹנִים. יד אַךְ צַדִּיקִים, יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ; יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים, אֶת-פָּנֶיךָ. קישור לפסוק זה : http://www.mechon-mamre.org/i/t/t26e0.htm
 
תגיד, לקרוא אתה יודע ?

הקישור שהבאת אומר: "כ-****300 ערי-מדינה" כ300 אינו 300. להלן קישור להיסטוריה האמיתית של גרמניה. שים לב לקטע הבא: During the eighteenth century, Germany comprised more than 350 independent duchies and principalities. הערה: כבר הוכח לאידיוט דוד1000 שבגרמניה היו 350 נסיכויות. הנ"ל ממשיך במסגרת שקריו. כל פעם שתעלה את הנושא הזה אדחוף לך את האמת בגרון.
 

דוד1000

New member
אתה ראיתי שיש קישור לאתר שקובע

מספר כ-שלוש מאות כלומר שההיסטוריונים חלוקים בדעותיהם האם המספר שלוש מאות או שלוש מאות חמישים. הגמרא קבעה שלוש מאות. מאחר ויתר הדברים שכתוב בגמרא נכונים צריך לקבל אותה כאמינה יותר. לא ענית מדוע צעק הנאצי פורים?
 
"הגמרא קבעה" ?

אידיוט, אידיוט, אידיוט כ- 3000 וכ- 350 זה אותו הדבר מספר הנע בין 250 ל350.
 
זה לא חילוקי דעות, אלו הם שינוי זמן

בתקופה ההיא היו שינויים רבים בכמות עקב מלחמות פנימיות, אין כאן "חלוקי דעות" אלא יש כאן התייחסות לתקופת זמן כתקופה למרות השינויים בכמות הנסיכויות שהיו...
 
מעניין מי ערך לו את זה.

שימו לב שאת הכוכביות בין ה"כ-" ל-"300" הוסיפו בכוונה כניסיון להסתיר את ה-"כ-".
 

דוד1000

New member
אתה טועה

"גרמניה תהיה הזמם על פיה של רומא." טעות. לא כתוב כך. ראה מה כתוב: גרממיא של אדום שאלמלי הן יוצאין מחריבים כל העולם כולו. הבאת אתר דתי שתומך בנבואה. למרות שיש לך אי קיו גבוה משלי אתה גם עושה דברים בלי לבדוק. זה שהם הכירו את העם הגרמני לא אומר שהם צריכים היו לדעת שם יחריבו את כל העולם.
 

דוד1000

New member
חג פורים 1946.

יוליוס שטרייכר ימ"ש לא קיבל את הדין ובעלייתו לגרדום הוא קרא לעבר קציני צבא בנו הברית ושמונה העיתונאים ועדי הראיה, דבר לא ברור (להזכירכם אותו יום אחרון דסוכות תש"ז – הושענה רבה) וכך צעק: חג פורים 1946.
 
אל תביא לי את הזבל של הידברות

תביא ראיות מספר היסטוריה, אנציקלופדיה, אתר אוניברסיטאי.
 
למעלה