פייסבוק האוגדן !

wranger

New member
הרבה אפליקציות של משחקים טיפשיים אך ממכרים

אני אישית תקוע חזק על אפליקציית הפיראטים (סתם הקלקה חסרת טעם, אני בעצמי לא יודע למה אני עושה את זה), ערפדים (כנ"ל) ו(פלאף)פרנדז (יש לי צב מירוץ אימתני בשם שוקי!). יש גם מבחנים (שוב, טיפשיים אך ממכרים) כגון איזה צבע אתה (אני צהוב, מסתבר), איזו דמות מ"חברים" אתה (צ'נדלר, משום מה, וכל מי שאני מכיר הוא ג'ואי), עד כמה אתה רומנטי, האם אתה טוב או רע, ועוד כהנה וכהנה.
 
האמת?

אין שם כלום, חוץ ממשחקים דביליים לגמרי, והסתכלות בפרופילים של אחרים שכאילו אתה לא מכיר אותם כבר ממקומות אחרים. ישראל ארץ קטנה ואתה בסוף פוגש את כולם כאן ושם, מנסים להעביר את הזמן ב.. השד יודע, זריקת צבים על הקיר או שטות אחרת. הם שם כי כולם שם, וכולם שם כי כולם שם, וכו וכו. העדר נמצא שם עכשיו, ואחר כך יהיה במקום אחר. מטומטם ככל שזה נשמע, זה בדיוק מה שזה: יש תחושה שיש שם משהו, רק שאף אחד לא יודע מה, פשוט כי.. אין שם כלום. עכשיו הבנת?
 

ailag

New member
מה עושים

יש את המשחקים שאנשים הזכירו, שדומים לסקרים בבלוגים או לכל מיני קישורים שעוברים בין אנשים. מי שזה עושה לו את זה, בתאבון. בשבילי כל כמה זמן יש משחק שטחי תורן שמשעשע אותי לזמן קצר ואז מפסיק: I Kick You, Pirates vs. Ninjas, Superheroes .. שוב, סתם משהו קצר ושטחי. אבל אנחנו לא קצרים ושטחיים. אז מה יש שם? בשבילי העיקר הוא דף ה HOME ודף הסטטוסים. (אגב, כתבתי NOTE על איך לשמור על ה HOME קצת נקי. זה בגלל שהוא הדבר העיקרי לדעתי שם) ה HOME שולח עדכונים על חברים לא הכי קרובים, ועדכונים מעניינים - תמונות שלהם, דברים שהם עושים.. הסטטוסים נותנים מידע מעניין - הם נותנים את התשובה האמיתית ל"מה נשמע?", כי אם תשאלו מה נשמע יענו לכם "בסדר" לקוני. זה גם נותן לעדכן חברים בבת אחת. כולם יודעים שהייתי חולה בסופ"ש הקודם, אני לא צריכה לספר את זה מחדש אם אני לא רוצה. זה גם נותן נושאים לשיחה. כבר יצא לי לשאול אנשים בפגישה פנים אל פנים מה קורה עם משהו שהיה להם בסטטוס, או היום סתם להשתעשע עם מישהי בקשר לסטטוס שלה (בדקתי פייסבוק באירוע ושניה אחרי זה שמתי לב שהיא שם) חוץ מזה? יש אירועים, שנותנים להזמין חברים. ואז יש לנו יותר דברים מעניינים לחוות. לולא פייסבוק הייתי מפספסת הרבה מהאירועים שהלכתי אליהם בזמן האחרון. יש גם אפליקציות שיכולות להיות יותר רציניות, למשל NOTES שאני אישית הפכתי לבלוג על דברים בפייסבוק פחות או יותר (ויותר טכני). אפשר לחלוק עם חברים קישורים, שאם מי שחולק אותם הוא לא פקצה אז הם גם קישורים מעניינים. אז יש שם הרבה מעבר למשחקים..
 

Lady in red2

New member
טוב, נרשמתי ושאלה חדשה

אנשים יכולים לראות שנכנסתי להם לפרופיל?
 
למעלה