פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מעט מזרחה מכלא שאטה

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
מעט מזרחה מכלא שאטה
מבט לשני הכיוונים. גשר חקלאי מעל הפסים בתמונה אחת, ובאחרת כך אני מקווה, ניתן יהיה להבחין בבית הכלא. יאללה, תפוז, תקנו כבר את הבאג המעצבן הזה.



 

בועז ל

New member
לקראת בית שאן - מידע על חניוני הרכבת

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
לקראת בית שאן - מידע על חניוני הרכבת
אופיין הצפוי של התחנות הביא להקצאה נדיבה של מקומות חניה. שימו לב: בתחנת עפולה יוכנו בשלב א' 700 מקומות חניה ובשלב ב' תושלם המכסה ל-1000 מקומות! בבית שאן יוקצו בשלב א' 300 מקומות חניה עם אופציה ל-100 מקומות נוספים בשלב ב'. "הלוואי עליי", אמרה התחנה שלי וסתמה את הפה.


 

Golf Bravo

New member
יפה שמישהו החל לחשוב על חניה ברצינות

לקראת בית שאן - מידע על חניוני הרכבת
אופיין הצפוי של התחנות הביא להקצאה נדיבה של מקומות חניה. שימו לב: בתחנת עפולה יוכנו בשלב א' 700 מקומות חניה ובשלב ב' תושלם המכסה ל-1000 מקומות! בבית שאן יוקצו בשלב א' 300 מקומות חניה עם אופציה ל-100 מקומות נוספים בשלב ב'. "הלוואי עליי", אמרה התחנה שלי וסתמה את הפה.
יפה שמישהו החל לחשוב על חניה ברצינות
חבל שעד היום לא ניתנה לכך עדיפות דומה בתחנות ההיסטוריות. בבנימינה החלו לאחרונה עבודות שנראות כמו הכשרת מקומות חניה נוספים ברצועה צרה לאורך צידן המערבי של המסילות, אבל גם זה מעט מדי.
 

בועז ל

New member
ספר לי על בנימינה, GB.

יפה שמישהו החל לחשוב על חניה ברצינות
חבל שעד היום לא ניתנה לכך עדיפות דומה בתחנות ההיסטוריות. בבנימינה החלו לאחרונה עבודות שנראות כמו הכשרת מקומות חניה נוספים ברצועה צרה לאורך צידן המערבי של המסילות, אבל גם זה מעט מדי.
ספר לי על בנימינה, GB.
לבושתי, איני מכיר את התחנה וסביבתה. כמה מקומות חניה יש כיום בתחנה? כמה מקומות מוסיפים והאם יש בכלל שטח פנוי להרחבת החניון בקרבת התחנה?
 

Golf Bravo

New member
חניה בבנימינה

ספר לי על בנימינה, GB.
לבושתי, איני מכיר את התחנה וסביבתה. כמה מקומות חניה יש כיום בתחנה? כמה מקומות מוסיפים והאם יש בכלל שטח פנוי להרחבת החניון בקרבת התחנה?
חניה בבנימינה
שני מגרשי חניה בבנימינה נמצאים מצפון ומדרום למבנה התחנה עצמו (מסומנים בצהוב). המגרשים אינם מכילים כבר מזה שנים את מכוניות היוממים ברכבת. מגרש החניה הדרומי, המוכר לי יותר, מתמלא לחלוטין בסביבות 06:35 (+-10 דקות) מדי יום עבודה. בזמנים טובים, החקלאי ששטחיו נמצאים מדרום למגרש החניה אינו חוסם את המעבר לשדה דרומה בערימות עפר, ואז מתמלא אף השטח המקביל למסילה דרומה עד מעבר לגשר ההפרדה המפלסית (מסומן באדום).
לאחרונה הבחנתי בעבודות להכשיר את השטח שנמצא ממערב למסילה, והנגיש בגשר הולכי רגל היוצא מן החניה הדרומית (מסומן בסגול). כיוון שמדובר ברצועת אדמה צרה, אני בספק אם ניתן להוסיף שם יותר מ-100 מקומות חניה. פתרון זה לא יביא מזור אמיתי למצוקת החניה.

 

בועז ל

New member
כמה מקומות חניה קיימים להערכתך בשני

חניה בבנימינה
שני מגרשי חניה בבנימינה נמצאים מצפון ומדרום למבנה התחנה עצמו (מסומנים בצהוב). המגרשים אינם מכילים כבר מזה שנים את מכוניות היוממים ברכבת. מגרש החניה הדרומי, המוכר לי יותר, מתמלא לחלוטין בסביבות 06:35 (+-10 דקות) מדי יום עבודה. בזמנים טובים, החקלאי ששטחיו נמצאים מדרום למגרש החניה אינו חוסם את המעבר לשדה דרומה בערימות עפר, ואז מתמלא אף השטח המקביל למסילה דרומה עד מעבר לגשר ההפרדה המפלסית (מסומן באדום).
לאחרונה הבחנתי בעבודות להכשיר את השטח שנמצא ממערב למסילה, והנגיש בגשר הולכי רגל היוצא מן החניה הדרומית (מסומן בסגול). כיוון שמדובר ברצועת אדמה צרה, אני בספק אם ניתן להוסיף שם יותר מ-100 מקומות חניה. פתרון זה לא יביא מזור אמיתי למצוקת החניה.
כמה מקומות חניה קיימים להערכתך בשני
החניונים שציינת?
חוץ מזה, אני מבין מדבריך שהקלה משמעותית במצוקת חניה תתאפשר רק ע"ח השטחים החקלאיים, נכון? ועוד שאלה לסיום: איך היית מגדיר את שביעות הרצון שלך מהתח"צ אל התחנה וממנה?
 

Golf Bravo

New member
הערכה גסה ובלתי מקצועית

כמה מקומות חניה קיימים להערכתך בשני
החניונים שציינת?
חוץ מזה, אני מבין מדבריך שהקלה משמעותית במצוקת חניה תתאפשר רק ע"ח השטחים החקלאיים, נכון? ועוד שאלה לסיום: איך היית מגדיר את שביעות הרצון שלך מהתח"צ אל התחנה וממנה?
הערכה גסה ובלתי מקצועית
כ-500 מקומות חניה סה"כ בשני המגרשים.
אכן הקלה משמעותית תתכן רק במידה ויוכפל שטח החניה, בין אם על חשבון השטחים החקלאיים, ובין אם על ידי בניית קומה שניה לחניה הקיימת. האפשרות השניה מועדפת לדעתי, כיוון שתחסוך צעידה ארוכה לתחנה.
&nbsp
בבדיקה אחרונה שערכתי, התחבורה הציבורית לתחנה לא סונכרנה עם השינוי בלו"ז הרכבת. משכך, מאז שינוי הלו"ז התייאשתי מתחנת בנימינה ואני מעדיף להחנות בתחנת קיסריה, שם ניתן עדיין גם בשעה 07:20 למצוא מקומות חנייה בשפע במגרש הסמוך לתחנה.
 

בועז ל

New member
תודה!

הערכה גסה ובלתי מקצועית
כ-500 מקומות חניה סה"כ בשני המגרשים.
אכן הקלה משמעותית תתכן רק במידה ויוכפל שטח החניה, בין אם על חשבון השטחים החקלאיים, ובין אם על ידי בניית קומה שניה לחניה הקיימת. האפשרות השניה מועדפת לדעתי, כיוון שתחסוך צעידה ארוכה לתחנה.
&nbsp
בבדיקה אחרונה שערכתי, התחבורה הציבורית לתחנה לא סונכרנה עם השינוי בלו"ז הרכבת. משכך, מאז שינוי הלו"ז התייאשתי מתחנת בנימינה ואני מעדיף להחנות בתחנת קיסריה, שם ניתן עדיין גם בשעה 07:20 למצוא מקומות חנייה בשפע במגרש הסמוך לתחנה.
תודה!
500 מקומות חניה נשמעים מספר די סביר ביחס לתחנות אחרות בארץ, אבל אני מבין מדבריך שכנראה שהתח"צ לתחנה לא מהמשובחות ולכן קיימת מצוקת חניה קשה במקום. זה בדיוק הזמן לגדל איזשהו קניון סמוך, לא?
 

Golf Bravo

New member
קיים אזור תעשיה ממערב למסילה

תודה!
500 מקומות חניה נשמעים מספר די סביר ביחס לתחנות אחרות בארץ, אבל אני מבין מדבריך שכנראה שהתח"צ לתחנה לא מהמשובחות ולכן קיימת מצוקת חניה קשה במקום. זה בדיוק הזמן לגדל איזשהו קניון סמוך, לא?
קיים אזור תעשיה ממערב למסילה
שברחובותיו מחפשים חניה אלה המגיעים לאחר שהמגרשים מלאים. לא נראה לי שבעלי החנויות במקום שמחים במיוחד לנוכח המצב הזה.
 

בועז ל

New member
לסיום

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
לסיום
משהו מעניין צומח בבית שאן. בהחלט שווה סיור ובהחלט ניתן לומר שסוף כל סוף נעצנו יתד ראשונה בפרויקט קו העמק. אדיוס, אמיגוס!

 
תודה רבה בועז

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
תודה רבה בועז
&nbsp
אכן תקעת יתד עמוק בפרוייקט
&nbsp
שתי שאלות:
מה לגבי תוואי ההמשך המתוכנן לאירביד?
ומה דעתך לארגן עבור הפורום סיור ג'יפים כולל פיקניק? קפה מושקע בפינג'ן עליי...
 

בועז ל

New member
הויסה, אל תרתום את הסוסים לפני העגלה, אלי.

תודה רבה בועז
&nbsp
אכן תקעת יתד עמוק בפרוייקט
&nbsp
שתי שאלות:
מה לגבי תוואי ההמשך המתוכנן לאירביד?
ומה דעתך לארגן עבור הפורום סיור ג'יפים כולל פיקניק? קפה מושקע בפינג'ן עליי...
הויסה, אל תרתום את הסוסים לפני העגלה, אלי.
אבל אתה מוזמן להתלוות אליי בימים הקרובים לסיור מקדים (מצומצם משתתפים) עם מנהל הפרויקט.
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז! ותודה לחברת נתיבי ישראל!


תודה. אולי נתיבי ישראל יסכימו לשתף מעט
מתצלומי האוויר שהקבלנים המבצעים מעבירים אליהם כל כמה חודשים.
תודה רבה בועז! ותודה לחברת נתיבי ישראל!
 

בועז ל

New member
עבודות שימור בקטע הניהול המזרחי

עוד כמה תמונות מקו העמק
המבנה התחתון, סמוך לקיבוץ מרחביה. מבט לכיוון עפולה.
עבודות שימור בקטע הניהול המזרחי
בחלק המערבי של הקטע המזרחי בוצעו מספר פעולות שימור. באזור גשר כפר ברוך שומרו מעבירי מים הסטוריים, שומר הגשר מעל פשט ההצפה של המאגר ובהמשך התוואי שוקמה סוללה נטושה של התוואי והפכה לשביל אופניים (אורי404, לטיפולך!
). בחלק המזרחי של התוואי שומרה תחנת כפר יחזקאל ופעולת שימור גדולה מתבצעת גם בתחנת בית שאן. כל פעולות השימור מבוצעות במימון "נתיבי ישראל".



 

alantan

New member
תודה רבה בועז. גם לי אין מי שיתקן לי ת'גרביים

פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.

טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.

זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
תודה רבה בועז. גם לי אין מי שיתקן לי ת'גרביים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה