זה עוד פריט לבוש שאני לא משתמש בותודה רבה בועז. גם לי אין מי שיתקן לי ת'גרביים
נשמע טוב... ננסה בקרוב. אגב, גם בביקורךזה עוד פריט לבוש שאני לא משתמש בו
בכלל - לא בקייץ ולא בחורף ! כל השנה יחף לגמרי וגם בנעלי ספורט יחף עם טלק. אצבעות הרגליים צריכות להיות חופשיות באויר ולנשום 398 ימים בשנה...
גרביים זו אחת ההמצאות הכי דביליות שאי פעם הומצאה ! אין לי אפילו לא זוג אחד כבר עשרות שנים !
ולגבי הבורקס: מצאתי השבוע שהבורקס של "אינגליש קייק" ברמות-אשכול טעים לא פחות מההוא של גרליץ ולפחות לא גורם לצרבות. מעניין מה אצל גרליץ גרם אצלי לצרבת כל כך זוועתית?
בניגוד אליך - אצלי אין מי שיתקן לי ת'מוח הדפוק.....(של חמור) !
תמיד !נשמע טוב... ננסה בקרוב. אגב, גם בביקורך
בסטוקפורט הקרירה אתה מסתובב בסנדלים?
תודה רבה על הסיור ה"חמים"!פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
צומת נבות כבישים 675/71פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
ע"פ מה שנמסר לי, הקטע מתוכנן להיפתח ללאצומת נבות כבישים 675/71
בועז, בצומת הנ"ל תוואי המסילה חוצה את כביש 71 ויימצא במפלס זהה איתו כשתונח המסילה, האם מתוכנן להיבנות מפגש זמני במקום? (אין סימן להתחלת עבודות על הפרדה מפלסית במקום אע"פ שקיימת תכנית לבניית מחלפונים באזור- שיישמשו כהפרדה.
אוקיי, תודה!ע"פ מה שנמסר לי, הקטע מתוכנן להיפתח ללא
מפגשי כביש-מסילה. סטטוס ארבע ההפרדות: פורסמו מכרזים ונבחרו הזוכים - שני קבלני שכל אחד מהם יקים שתי הפרדות מפלסיות. המכרזים הם מסוג DB (תכנון ביצוע). בשלב זה הקבלנים החלו בהליך התכנון.
 
האם ישנן בעיות שעלולות לעכב את ביצוע ההפרדות? החלטתי להשאיר כמה שאלות לסיור המקצועי בתוואי.
פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
תודה רבה,פינת הצל"ש - שירות מעולם אחר.
ערב טוב, ששת קוראיי הנאמנים.
הסיבה שבגינה אני מטריד את מנוחתכם באישון ליל היא שירות יוצא דופן שזכיתי לקבל הערב משלושה אנשי מקצוע מעולים, כל אחד בתחומו. שירות, שהנו המשך לשירות נהדר שזוכה הפורום לקבל מ"נתיבי ישראל". ובכן, מי שהבחין במספר תמונות שהעליתי אמש כניסוי, הסיק בוודאי שבמהלך השבת "העפתי מבט" או יותר לעבר מסילת העמק, או ליתר דיוק: לקטע מתוך הקטע המזרחי שלה, שנמצא בין קיבוץ מרחביה לבית שאן. קטע זה מנוהל ע"י "עופר סלעי הנדסה" מתוך הקטע המזרחי הכולל, שמשתרע בין כפר ברוך לבית שאן. מובן מאליו שצילמתי מספר תמונות, אך התלבטתי ואני עדיין מתלבט אם להעלותן כשרשור; אתם כבר מכירים אותי: איני אוהב לדווח על פרויקטים, ובמיוחד לא מגה פרויקטים, שאין ברשותי די מידע מקצועי אודותיהם. סתם עניין של אתיקה מקצועית.
טוב, אז החלטתי לנסות להתעדכן קצת ביחס לקטע המזרחי. לשם כך פניתי שלשום אל ידידי אבי שמול, המקצוען מ"עושים עניין" ואיש התקשורת המיומן. את אבי אני מכנה ראש "הפלג הצפוני", זהו האיש שאליו פונים כאשר מדובר בפרויקטים צפוניים של "נתיבי ישראל". כהרגלו, אבי נרתם לסייע מיד. השיג את אישורו של דובר "נתיבי ישראל", גיא מי-טל, תיווך ביני לבין מנהל הפרויקט ושימש כדוור לדף השאלות ששלחתי הערב אל מנהל הפרויקט. חלפו <font>שעתיים בלבד </font>ודף השאלות
(והיו לא מעט) חזר אליי במייל יחד עם תשובות מלאות לכל שאלותיי. יתרה מכך: מאוד שמחתי לקרוא מעופר סלעי על נכונותו לקיים סיור לאורך התוואי כבר בקרוב.
זה המקום להודות לגיא מי-טל, דובר "נתיבי ישראל", על השת"פ והסיוע שהוא מעניק עבורנו בעת האחרונה במגוון נושאים. מדיניות הדלת הפתוחה של גיא כלפי הפורום היא אות כבוד לארגון שהוא מייצג ומודל לחיקוי לאופן בו צריך לנהוג גוף ציבורי אחד כלפי גוף ציבורי אחר בבואו להשיג מידע.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.