אפרת המפזזת
New member
בא נראה - מוכרים לי מוצר מצויין, כל כך מצויין
שאם אני לא אקח קורס, בכספי כמובן, או אלמד מחשבים, אני לא אבין איך המוצר עובד ולא אצליח לתפעל אותו,, וברור שזה משהו שלא בסדר אצלי?
ועכשיו בו נסתכל על זה מזוית אחרת אני נכנסת לחנות וקונה מוצר צריכה שלא צריך תואר כלשהו או קורס כדי להפעיל אותוו. אני מעלה אותו למחשב הביתי. הוא מגיע עם ספר הדרכה קריא להסברת דרכי הפעולה שלו, יש גם מוקד תמיכה למתקשים, אין בו בכלל בעיות הוא עובד מצויין ואין תקלות. עם זאת יתכן ומשהו קטן לא יהיה בסדר ולכן אני מתקשרת למוקד של יוצר המוצר שמסביר לי איך לסדר ואיך לעבוד ונותן לי תמיכה אין כסף להפעלת המוצר. מממ... אתה לא חושב שככה זה צריך לעבור? זה דרישה מוגזמת מצידי מהיצרן?
כמה הערות קטנות על צרכנות.
שאם אני לא אקח קורס, בכספי כמובן, או אלמד מחשבים, אני לא אבין איך המוצר עובד ולא אצליח לתפעל אותו,, וברור שזה משהו שלא בסדר אצלי?

