מצד שני, הכביש יכול לחסוך פקקים בגהה צפון
כי עכשיו, אנשים שנוסעים לפ"ת (לפחות לחלק הדרומישלה ) יכולים לנוסע במכבית - במיוחד נהגים שבאים מתוך אזור קריית אונו. אותו כנ"ל לגבי נהגים שרוצים להגיע לכביש 6 - אפשר לחתוך מזרחה בכביש הזה, במקום לנסוע עד צומת מורשה ומשם. בסה"כ קשה לי להאמין שהכביש ישנה בהרבה את מצב התנועה בכביש גהה, אבל הוא בהחלט יכול לחסוך מנהגים רבים את הצורך לנסוע בו. לגבי הרמזורים והמחלפים החסרים - אין ספק שצריך לבנות את המחלפים, גם אם כרגע הפקקים בצמתים המרומזרים לא כבדים במיוחד. לא נראה לי שנהגים יצטרכו להמתין יותר מדקה-שתיים בכל רמזור, אבל הנסיעה הרצופה היא יותר בטיחותית, מעמיסה פחות על הכבישים בתוך העיר, וידידותית יותר לסביבה. בואו נקווה שאם מצב התנועה ימשיך להיות "סביר", ההתנגדות לפתיחת הגשר בין ק"א לפ"ת תתפזר. הכביש החדש ממילא מחבר בין שתי הערים (אפשר לנסוע מצומת זרובבל, ומשם לפנות שמאלה, ולהיפך).